Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2013-10-28, 12:39
Medlem
Truchosthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Jag är en sån snygg tjej, men även jag har svårigheter i relationen med killarna. Killarna är rädda för att ha ett förhållande med mig.

Du är helt enkelt inte tillräckligt intressant trots ditt utseende och din karisma som du säger att du har.
Citera
2013-10-28, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Jag är snygg och samtidigt har jag karisma och är flickvänsmaterial och då blir killarna rädda för att de tycker att jag kan vara svår att hantera i ett förhållande, förstår du?

Har de sagt exakt så, och hade de någon förklaring till varför de ansåg dig "svår att hantera"?

(Eftersom det finns en massa på plussidan så måste det ju finnas något särskilt som får dem att avstå. Speciellt om det hänt flera gånger.)
Citera
2014-05-22, 18:57
Bannlyst
I överlag stämmer det jättebra det du säger men jag tycker att mäns utseende spelar mycket mer roll än vad du och de flesta andra här påstår. Om du är man som ser jävligt bra ut har du ändå chans att få ligg även om du är ganska socialt inkompetent. I alla fall på krogen där alla är svinpackade. Om en kille ser bra ut kan det komma random tjejer och börja strula med honom från ingenstans men det kommer aldrig hända en ful kille utan han måste helt och hållet förlita sig på sin sociala förmåga och/eller pengar. Om en ful snubbe inte har status, pengar eller någonting annat kommer han inte få någon fitta alls medans en snygg kille kan få så mycket gratis. Så är man snygg kille kan man klara sig utan världens status. Är man ful kille och inte har status ja då är det kört. Tyvärr.
Citera
2014-05-22, 19:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Okiney
I överlag stämmer det jättebra det du säger men jag tycker att mäns utseende spelar mycket mer roll än vad du och de flesta andra här påstår. Om du är man som ser jävligt bra ut har du ändå chans att få ligg även om du är ganska socialt inkompetent. I alla fall på krogen där alla är svinpackade. Om en kille ser bra ut kan det komma random tjejer och börja strula med honom från ingenstans men det kommer aldrig hända en ful kille utan han måste helt och hållet förlita sig på sin sociala förmåga och/eller pengar. Om en ful snubbe inte har status, pengar eller någonting annat kommer han inte få någon fitta alls medans en snygg kille kan få så mycket gratis. Så är man snygg kille kan man klara sig utan världens status. Är man ful kille och inte har status ja då är det kört. Tyvärr.

Snygghet GER status. Det är en av sakerna som ger status bortsett från pengaar/ha grym humor/vara social/charmig osv. Det är exempelvis vetenskapligt bevisat att kvinnor skrattar åt skämt som kommer från en man med snyggt ansikte, även om skämtet i sig är rätt dåligt. Vi män brukar skita om en kvinna är rolig är inte, vi vill bara knulla henne så länge hon ser bra ut

Enbart ett snyggt utseende kommer dock aldrig garantera att tjejen får bättre sexupplevelse. För full njutning krävs mer än enbart utseende. Det stämmer att snygga får ligga på grund utseendet eftersom det är status att vara snygg
Citera
2014-05-22, 22:21
Medlem
Det räcker fint med att vara en härlig människa med lite humor.
Men man måste tycka det själv också. Där har ni ert problem.
Citera
2014-05-22, 23:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Alexandra30
Det räcker fint med att vara en härlig människa med lite humor.
Men man måste tycka det själv också. Där har ni ert problem.

Ja tyvärr är det inte så vilket är jävligt synd. Folk är så jävla utseende fixerade. Ju fittigare man är desto mer tycker folk om en. Ju snällare man är desto mer blir man trampad på.
Citera
2014-05-23, 01:24
Medlem
jewdens avatar
En liten förklaring till detta kan vara att tjejer faktist är mer subtila i sitt sätt att spana än män. Man måste inte stirra rakt på någon för att uppfatta hur de ser ut.
Citera
2014-05-23, 13:08
Medlem
Carpy92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jewden
En liten förklaring till detta kan vara att tjejer faktist är mer subtila i sitt sätt att spana än män. Man måste inte stirra rakt på någon för att uppfatta hur de ser ut.

Ligger väldigt mycket i det. Detta gäller ju förstås överallt.
Märkt av det flera gånger, exempelvis på nattklubben, man flirtar med någon tjej, sen lite senare är man på dansgolvet och kör järnet, dansar runt, gärna med tjejkompisar, har samtidigt viss uppsikt på tjejen men verkar inte som att hon kollar.. sen dröjer det inte länge förrän tjejen kommer från ingenstans och tar lite intiativ. Hon har alltså sett mig dansa med andra tjejer (konkurrens) och på så sätt ökar mitt värde och hon insåg förlusten att jag gick ifrån henne från första början.

Sedan är det ju så att, tjejer kollar, absolut. Däremot är personlighet/status och hur du beter dig betydligt viktigare än hur du ser ut ur attraktionssynpunkt. Initialt har ju dock utseendet en viss betydelse.

Killar är ju heller inte särskilt diskreta när de kollar in tjejer.. haha
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in