Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-28, 06:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av waicen
Om det kommer in en riktigt het tjej på valfri krog så tittar alla och stirrar verkligen. Men om en snygg kille kommer in så blir det inte alls lika mycket. Visst, blickar förekommer men inte till den sjuka grad vad gäller tjejer. Jag har min egna teori om detta fenomen; att utseendet är 210 % mer viktigt för kvinnor än män. Att se bra ut som kille är ett plus, visst. Men om killen saknar pondus, karisma och är socialt inkompetent så spelar det ingen roll om man ser ut som en modell eller inte, man får ändå inte ligga.

Såg flera sådana exempel igår på krogen. Killar som var mindre estetiskt tilltalande gick runt med riktigt fina tjejer medan de killar som såg bra ut satt i sofforna och försökte se "hårda ut" eller stod stilla på dansgolvet. De förväntade sig verkligen att brudar skulle gå fram till dem och snacka, vilket aldrig hände.

Am I right? Diskutera!

Utseendet beter ALLT för tjejer!
Citera
2013-10-28, 06:28
Medlem
Kashis avatar
En kille vill ha en tjej som är snygg
En tjej vill ha en kille som har fem tusen positiva lockelser varav en kan vara *snygg*
Citera
2013-10-28, 07:27
Bannlyst
När jag stegar in på krogen så tystnar musiken och tiden stannar så nä känner inte igen det här alls.
Honor visar upp sig och hanar uppvaktar, det är så enkelt så enkelt egentligen men könsrolls förvirringen är total eftersom folk lyssnat för mycket på det feministiska tramset.
Citera
2013-10-28, 07:54
Medlem
4weekss avatar
Jag är en sån snygg tjej, men även jag har svårigheter i relationen med killarna. Killarna är rädda för att ha ett förhållande med mig.
Citera
2013-10-28, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Jag är en sån snygg tjej, men även jag har svårigheter i relationen med killarna. Killarna är rädda för att ha ett förhållande med mig.

Gissningsvis känner de att de inte verkar tillräckligt speciella för dig, och känner sig därför lätt utbytbara.
Citera
2013-10-28, 09:06
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bakgrundsbrus
Gissningsvis känner de att de inte verkar tillräckligt speciella för dig, och känner sig därför lätt utbytbara.

Inte alltid. Alltså det händer att en kille visar sin stora intresse och jag visar att jag är intresserad tillbaka, då blir han plötsligt osäker på om han vill ha mig. Han vill fortfarande ligga, men han vill inte ha mig som flickvän. Samtidigt som jag bara är flickvänsmaterial och då blir allt bara komplicerad.
Citera
2013-10-28, 09:11
Medlem
psychojuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatness-90
Kvinnor lever på sitt utseende. Mannen på sin personlighet.

Helt rätt!
Citera
2013-10-28, 09:22
Bannlyst
Citat:
Inte alltid. Alltså det händer att en kille visar sin stora intresse och jag visar att jag är intresserad tillbaka, då blir han plötsligt osäker på om han vill ha mig. Han vill fortfarande ligga, men han vill inte ha mig som flickvän. Samtidigt som jag bara är flickvänsmaterial och då blir allt bara komplicerad.

Det är för att du med stor sannolikhet utstrålar lättfotad/slampa. Vi män behandlar tjejer efter vad de utstrålar.
Citera
2013-10-28, 09:38
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ChildrenOfBodom
Det är för att du med stor sannolikhet utstrålar lättfotad/slampa. Vi män behandlar tjejer efter vad de utstrålar.

Så fel uppfattning kan man få av andra på Flashback. De män som träffar mig har problem med just det faktum att jag inte utstrålar slampa. Hade jag utstrålat slampa hade det varit lätt för dem med tanke på att jag är snygg. Jag är snygg och samtidigt har jag karisma och är flickvänsmaterial och då blir killarna rädda för att de tycker att jag kan vara svår att hantera i ett förhållande, förstår du?
Citera
2013-10-28, 10:12
Medlem
Fiskfjolls avatar
Hondjur attraheras av killar men bra självförtroende. Detta har man sett hur många exempel på genom tiderna på krogen.
Citera
2013-10-28, 10:24
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Så fel uppfattning kan man få av andra på Flashback. De män som träffar mig har problem med just det faktum att jag inte utstrålar slampa. Hade jag utstrålat slampa hade det varit lätt för dem med tanke på att jag är snygg. Jag är snygg och samtidigt har jag karisma och är flickvänsmaterial och då blir killarna rädda för att de tycker att jag kan vara svår att hantera i ett förhållande, förstår du?

g1rLl0gics2
Det är killarna som avgör huruvida du är flickvänsmaterial eller ej. Tydligen är du en mysig tjej att ligga med-material för dom du träffat.
Citera
2013-10-28, 10:31
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
g1rLl0gics2
Det är killarna som avgör huruvida du är flickvänsmaterial eller ej. Tydligen är du en mysig tjej att ligga med-material för dom du träffat.

Varför är jag inte en flickvänsmaterial om jag är långt ifrån en slampa? Alla killar jag träffar förstår direkt att jag inte är en slampa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in