2013-10-28, 10:33
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4weeks
Varför är jag inte en flickvänsmaterial om jag är långt ifrån en slampa? Alla killar jag träffar förstår direkt att jag inte är en slampa.

Vissa kanske vill ha en slampa till flickvän?
Citera
2013-10-28, 10:49
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Vissa kanske vill ha en slampa till flickvän?

Nej, det tror jag inte. Bara få i så fall, sen så är jag inte en som man skulle förvänta sig vara dålig/äcklig i sängen. Därför fattar jag inte riktigt.
Citera
2013-10-28, 10:56
Medlem
Citat:
Nej, det tror jag inte. Bara få i så fall, sen så är jag inte en som man skulle förvänta sig vara dålig/äcklig i sängen. Därför fattar jag inte riktigt.

Ingen vill ha dig som flickvän för att du uppenbarligen inte är flickvänsmaterial, vad är problemet?
Citera
2013-10-28, 11:02
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ap4thy
Ingen vill ha dig som flickvän för att du uppenbarligen inte är flickvänsmaterial, vad är problemet?

Vaknat på fel sida idag?
Citera
2013-10-28, 11:03
Medlem
Tjejer visar upp sig, medan killar tar för sig. Helst med stil. Att en del killar kallar andra för fula, svaga osv, är mest en fungerande härskar-teknik för att minska konkurrensen. Ganska lätt att genomskåda.
Citera
2013-10-28, 11:25
Medlem
Kashis avatar
Citat:

Enda tipset jag kan ge dig är att fortsätta jakten på vettigt pojkvänsmaterial, ibland klickar det när man minst är beredd, men kanske dags att 'sänka' ribban?

Tänk på att dina ambitioner att vara prinsesslilla flickvännen kanske gör att det känns för lätt? och det ska ju inte heller vara svårt o knökigt, går inte att säga försök hitta en naturlig mellanväg.
Senast redigerad av Kashi 2013-10-28 kl. 11:28.
Citera
2013-10-28, 11:37
Medlem
Citat:
Så fel uppfattning kan man få av andra på Flashback. De män som träffar mig har problem med just det faktum att jag inte utstrålar slampa. Hade jag utstrålat slampa hade det varit lätt för dem med tanke på att jag är snygg. Jag är snygg och samtidigt har jag karisma och är flickvänsmaterial och då blir killarna rädda för att de tycker att jag kan vara svår att hantera i ett förhållande, förstår du?

Varför fråga om du redan vet svaret? Fixa felet istället!
Citera
2013-10-28, 11:55
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Varför fråga om du redan vet svaret? Fixa felet istället!

Vadå för fel? Varför ska det vara fel att inte ta skit i ett förhållande samtidigt som man ser bra ut?
Citera
2013-10-28, 12:03
Medlem
Kashis avatar
Citat:
Vadå för fel? Varför ska det vara fel att inte ta skit i ett förhållande samtidigt som man ser bra ut?

Du borde nog sluta fokusera på det där med att se bra ut, du är säkert ashet.
Jag skrev i mitt första inlägg i tråden att tjejer bara behöver vara snygga, ja för att få ligga / uppmärksamhet o.s.v.

Går man in i en relation har såklart utseendet en viktig roll men det spelas på många fler nivåer förbi bara sexiga looks o curly lockar.
Citera
2013-10-28, 12:13
Medlem
4weekss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kashi
Du borde nog sluta fokusera på det där med att se bra ut, du är säkert ashet.
Jag skrev i mitt första inlägg i tråden att tjejer bara behöver vara snygga, ja för att få ligga / uppmärksamhet o.s.v.

Går man in i en relation har såklart utseendet en viktig roll men det spelas på många fler nivåer förbi bara sexiga looks o curly lockar.

Då har du missat det jag skrev om att jag dessutom inte är en slampa samtidigt som jag har karisma. Endast utseende skulle såklart inte kunna göra mig till en flickvänsmaterial.
Citera
2013-10-28, 12:26
Medlem
Citat:
Vaknat på fel sida idag?

Nej, men du har uppenbarligen en skev självbild, du säger att du är flickvänsmaterial samtidigt som ingen vill ha dig som flickvän (egen utsago) och jag försöker belysa den felaktiga logiken du använder. Uppenbarligen är något fel på dig, men du vägrar se det för att du är "snygg".
Citera
2013-10-28, 12:35
Medlem
Sen är det väl inte bara utseendet, utan modet. Vi killar skiter väl fullständigt i om vi ser en snygg tjej, fast med "mindreanseddvärdestilpåkläder" vi går ju fram ändå, eller kör med en stirrande blick, så är det ju inte med tjejer. Dom vill ju gärna se en snygg kille i snygga kläder, som tar för sig eller är kontaktbar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in