Flashback bygger pepparkakshus!
2013-10-29, 10:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sinne
Har han aldrig kommit av att bli avsugen?

Om han gjort det förut, vad har förändrats?

Det kan ju vara så att du behöver förbättra din teknik men om ni båda tror att det inte är där felet ligger så är det säkert som det nästan alltid är när det sexuella strular, nervositet.

Om det är teknik säg hur ni vet det så kan vi ge mer svar.

Om det är nervositet så har det förmodligen något med hans bild av hur det är för dig när han kommer. Är du bekväm med att han kommer i din mun? Är han normalt sett bra på att ta för sig sexuellt?

Vi är nog ganska överens om att felet är tekniken, men han kan inte ge mig svar på VAD som behövs för att förbättra.
Det jag vill veta nu då är hur "ni" gör så att det fungerar.
Citera
2013-10-29, 10:13
Medlem
ojdos avatar
Jag har heller aldrig kommit av en avsugning, trots helt underbara avsugningar. Svårt att säga vad det beror på, jag tror heller inte på dem "mentala spärrarna" som alla snackar om. Det är bara inte den typen av stimulans som jag kan komma på trots att det är sjukt skönt! Har hänt att jag har varit nära några gånger dock

Annars har jag ganska lätt för att komma
Citera
2013-10-29, 10:17
Medlem
Zikniks avatar
Sug och slicka hela kuken och pungen, runka lite.
Inga tänder. Inga.
Citera
2013-10-29, 12:07
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumsan2
Vad har det med saken att göra? EGENTLIGEN? Det syns ju inte när jag suger honom i alla fall...
Jo det är en av dom avgörande faktorerna och ditt ansikte är väll nästan det enda han ser vid en kuksugning. Man kan inte rå för den man föds till, men det finns grejer som du kan använda för att piffa upp dig. Sola solarium, sminka, borsta tänderna osv.

Lycka till.
Citera
2013-10-29, 12:20
Medlem
views avatar
Avsugningar är inte så jävla skönt tycker jag.. har väldigt svårt att komma om det bara sugs , måste näsan runka samtidigt . Något som gör att jag kommer fort under en "avsugning" är om tjejen runkar den samtidigt som hon har snoppen mot tungan så baksidan av huvudet tar emot tungan så ni kan ju prova det, stoppa in den när kommer bara.

Kanske bara är jag som har en okänslig snopp då alla andra verkar avguda avsugningar.
Citera
2013-10-29, 16:55
Medlem
De flesta gillar när man slickar mellan pungen och röven, vissa gillar att bli slickade där bak också.
Det bästa är ju att testa sig fram och inte vara rädd för att göra fel, variera farten och variera mellan tunga och läppar (kan kombinera dom två också)
Citera
2013-10-29, 16:56
Medlem
Du får testa på mig så kan vi utesluta att det inte är dig det är fel på.
Citera
2013-10-29, 17:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dloow
Du får testa på mig så kan vi utesluta att det inte är dig det är fel på.

VET att det inte är mig de är fel på!
Citera
2013-10-29, 18:31
Medlem
Cornholio.s avatar
Träna bort kräkreflexen
Citera
2013-10-29, 18:38
Medlem
Sätt på en bra porrfilm anv,mycket saliv,håll kuken fuktig så ska du se att du får honom att komma.
Citera
2013-10-29, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ogden
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator

Erotik- > tekniker och hjälpmedel
//Moderator
Citera
2013-10-30, 23:00
Medlem
Sinnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumsan2
Vi är nog ganska överens om att felet är tekniken, men han kan inte ge mig svar på VAD som behövs för att förbättra.
Det jag vill veta nu då är hur "ni" gör så att det fungerar.

Ok

Läs denna. Det är den mest kompletta guide till avsugningar jag läst. Skrivet av en kvinna som tycker om det, vilket är bra för entusiasm är viktigt.

http://web.archive.org/web/19991002163523/http://www.thehearth.com/dearpaula/newarchives/mofellatio.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in