Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-10-27, 19:59
Medlem
RickyFTWs avatar
Du suger på att suga! använd inte tänderna!
Citera
2013-10-27, 20:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RickyFTW
Du suger på att suga! använd inte tänderna!

Men han vill att jag är "hårdhänt" när jag suger!!!
Citera
2013-10-27, 20:47
Medlem
Perfect10s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumsan2

Betyder fortfarande inte att dina tänder ska efterlikna en köttkvarn.
Citera
2013-10-27, 21:22
Medlem
Citat:

Tänderna funkar bara inte... Det gör ont helt enkelt och till slut kommer han bara vilja avbryta skiten.

Jag skulle säga att du suger och samtidigt runkar i samma takt med handen. Det fick i vilket fall mig att komma första gången vid avsugning. Annars kan du köra lite vanlig avrunkning och sen kan du när han har kommit en bit på vägen byta till att suga av honom!
Citera
2013-10-27, 21:28
Moderator
VitKallas avatar
Det där är något han får komma på. Stress och press lär han ju inte bli mer avslappnad av.
Hur öppen är han för att låta dig stoppa in ett finger i rumpan exempelvis?

Variera, sug inte hela tiden. Använd handen längre stunder så kan du orka mer med munnen. Säger jag eftersom han verkar behöva tid.

Var inte bara på kuken, reta, och smek på andra ställen också.
Börja inte sug eller gå direkt på kuken. Även en man blir upphetsad i tanken. Kittla tanken, reta den och välj lämpligt tillfälle att börja suga.
Citera
2013-10-28, 10:45
Medlem
Be honom spruta i ansikte och mun när ni knullar, låt honom göra det på egen hand och när han börjat komma tar du kuken i munnen och suger. Du måste ju visa att du tycker om det också, så att han känner att det är ok. Borde få honom att komma över den mentala spärren.
Citera
2013-10-28, 11:03
Medlem
Rultas avatar
Lägg dig ovanpå honom och kör 69:an, så får han nåt annat att fokusera på. Då kommer det av sif själv till slut! Ta det lugnt och stressa inte, har haft samma problem när man tror tjejen börjar bli trött i käkarna och allt man kan tänka på är att man ska försöka spruta
Citera
2013-10-28, 18:29
Medlem
Theberzerkers avatar
Ge honom ett långt rimjob innan så ska det utav bara farten ska du se
Citera
2013-10-28, 21:30
Medlem
Sinnes avatar
Citat:
Jag behöver hjälp med att komma underfund med hur jag ska göra för att få min kille att komma när jag suger honom...
Vi har försökt väldigt länge, men han kommer ALDRIG över "gränsen" till att få en orgasm när jag suger honom!!!!
Hur ska jag göra för att han ska få sin efterlängtade avsugning???
Har han aldrig kommit av att bli avsugen?

Om han gjort det förut, vad har förändrats?

Det kan ju vara så att du behöver förbättra din teknik men om ni båda tror att det inte är där felet ligger så är det säkert som det nästan alltid är när det sexuella strular, nervositet.

Om det är teknik säg hur ni vet det så kan vi ge mer svar.

Om det är nervositet så har det förmodligen något med hans bild av hur det är för dig när han kommer. Är du bekväm med att han kommer i din mun? Är han normalt sett bra på att ta för sig sexuellt?
Citera
2013-10-28, 22:28
Medlem
adventualthorizons avatar
Okey nu blir det jag som får bli den som säger det till dig, eftersom ingen annan har nämnt det än. Att han inte kommer kanske beror på att du har fult ansikte, har du det?
Citera
2013-10-29, 02:30
Medlem
Laserslynans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon
Okey nu blir det jag som får bli den som säger det till dig, eftersom ingen annan har nämnt det än. Att han inte kommer kanske beror på att du har fult ansikte, har du det?

Jag var precis påväg att skriva samma sak.

Hur ser du ut egentligen TS?
Citera
2013-10-29, 10:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adventualthorizon

Citat:
Ursprungligen postat av Laserslynan
Jag var precis påväg att skriva samma sak.

Hur ser du ut egentligen TS?

Vad har det med saken att göra? EGENTLIGEN? Det syns ju inte när jag suger honom i alla fall...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in