Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-27, 19:14
Bannlyst
Jag behöver hjälp med att komma underfund med hur jag ska göra för att få min kille att komma när jag suger honom...
Vi har försökt väldigt länge, men han kommer ALDRIG över "gränsen" till att få en orgasm när jag suger honom!!!!
Hur ska jag göra för att han ska få sin efterlängtade avsugning???
Citera
2013-10-27, 19:19
Medlem
prostinnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumsan2
Jag behöver hjälp med att komma underfund med hur jag ska göra för att få min kille att komma när jag suger honom...
Vi har försökt väldigt länge, men han kommer ALDRIG över "gränsen" till att få en orgasm när jag suger honom!!!!

Skulle tippa på att ni försöker för mycket så att hans mentala spärrar har slagit på och istället går emot honom. Avdramatisera det hela. Gå inte med med målsättning i stil med "nu ska jag suga tills du kommer". Väv in det i resten av sexet och tillslut bara händer det.

Edit: Eller så är du dålig alt. att du inte alls gör som man sig bör. Är det skönt för honom även om han inte just kommer?
Citera
2013-10-27, 19:20
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bumsan2
Då måste du helt enkelt gå med på att han facefuckar dig eller så får du träna upp avsugningsmusklerna.
Citera
2013-10-27, 19:22
Medlem
Öppna munnen.
Citera
2013-10-27, 19:22
Bannlyst
vi vet ju att hans mentala spärrar slagit till...
Men behöver nu komma på vad jag kan göra mer än suga för att det ska gå för honom...
Senast redigerad av bumsan2 2013-10-27 kl. 19:25.
Citera
2013-10-27, 19:24
Bannlyst
vi vet ju att hans mentala spärrar slagit till...
Men behöver nu komma på vad jag kan göra mer än suga för att det ska gå för honom...
Citera
2013-10-27, 19:28
Bannlyst
Hmm det är väl bara att hänga i sas och sen fattar jag inte allt detta fokus på att komma som bara skapar enorm press för alla.
Vi vet ju liksom inte hur du suger i dagsläget och ingen aning om vad han gillar så konkreta tips är svårt. Du kanske använder tänder? Kanske vill han att du suger våldsamt hårt på hans pung. You never know.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av prostinnan
Skulle tippa på att ni försöker för mycket så att hans mentala spärrar har slagit på och istället går emot honom. Avdramatisera det hela. Gå inte med med målsättning i stil med "nu ska jag suga tills du kommer". Väv in det i resten av sexet och tillslut bara händer det.

Edit: Eller så är du dålig alt. att du inte alls gör som man sig bör. Är det skönt för honom även om han inte just kommer?

Det är ju just detta med att komma över "kanten" som är problemet...
Annars säger han att jag gör det otroligt skönt för honom
Citera
Medlem
Sirianas avatar
Kör på med rimming och ett finger där bak på honom. Det kan vara grejen som tar honom över gränsen.
Men närma dig försiktigt och läs av honom hela tiden så du inte gör nåt han inte gillar!
Citera
2013-10-27, 19:33
Medlem
R.Rs avatar
Om det är en mental spärr som det låter som är det sista du vill göra att stressa honom. Du ska inte på något sätt påpeka det faktum att han inte lyckas komma eller visa att du blir besviken utan istället försök gör det till en naturlig sak att du suger av honom så han kan känna sig lugn och trygg.

Annars kan ni ju prova lite vad som helst för att krydda till det lite. Har någon av er några fetischer? Kanske prova rollspel om ni gillar det? Kanske suga av honom på någon spännande plats där det finns risk att ni blir påkomna? Osv... Det kanske är vad som kan knuffa honom över gränsen.
Citera
2013-10-27, 19:38
Medlem
Runka kuken samtidigt som du suger!
Citera
2013-10-27, 19:39
Medlem
Ogdens avatar
Relationer och samlevnad: allmänt --> Erotik och sexualitet
/Moderator
Citera
  • 1