2013-10-25, 22:08
Medlem
timztahs avatar
Ålder: 23år

Vikt: 87kg

Längd: 1.87

Uppskattad BF%: 10-12%

Styrkestats,
bänk: 115
böj: 140
mark: 182.5

Nuvarande kostupplägg:
8:00 - 12äggvitor (Ibland 2 hela) 4dl havregrynsgröt, 1 banan & protteshake
11:00 - 4 potatisar, 250g kyckling
13:30 - nötter + protteshake eller gainer
15:30 - Gymmet (Eaa/bcaa före/efter)
17:00 - 300g kyckling/kött, 300-350g pasta, råg macka med lättost & Protteshake
19:00 - 250g lax med ris, (portion utifrån hur dagsbehovet ser ut)
22:00 - kasein protein 10 minuter innan läggdags

Träningsschema:
Måndag: Bröst (bicep väldigt lätt)
Tisdag: Ben vader
Onsdag: Rygg + underarmar
Torsdag: Axlar
Fredag: vila
Lørdag: Bicep & tricep
Søndag: Vila

Träningserfarenhet:
Började träna när jag var 15, har alltid gillat det.
Senaste 2 åren har jag varit seriös och gjort markanta ökningar, saken är den att jag
vill inte vara beachboy snygg, jag känner för att bli större.

Tidigare kurer:
Inga tidigare erfarenheter kring AAS.

Eget förslag till kur:
Testo-E 250mg E5D (Frontning på 500mg 2 första)
D-bol 30mg 40dagar

Eget förslag till PCT:
Nolva

Mål med kuren:
Göra vikt och volym ökningar, försöka utifrån kost bibehålla så mycket jag kan när man väl återkommer till Sverige.
Saken är den att jag är i thailand 77 dagar, Det jag egentligen undrar måste jag förlänga resan eller kan detta funka på denna tidsspann?
Har som sagt aldrig kurat förut men läst mycket om det. Vill egentligen höra vad ni på FB tycker om det här och om ni har några råd att ge!

Tack
Citera
2013-10-25, 22:18
Medlem
11 veckor på testo e är lite kort, då det tar lång tid att kicka! Runt 14 är rek annars, men blanda två prepp första gången är inget som rekas, då du inte vet vilka bieffekter du får av vilket prepp! Du kan ju annars köra testo p som kickar snabbare!
Men bortsett från det ser det väl inte så tokigt ut!
Citera
2013-10-25, 22:28
Medlem
timztahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
11 veckor på testo e är lite kort, då det tar lång tid att kicka! Runt 14 är rek annars, men blanda två prepp första gången är inget som rekas, då du inte vet vilka bieffekter du får av vilket prepp! Du kan ju annars köra testo p som kickar snabbare!
Men bortsett från det ser det väl inte så tokigt ut!

Okej, men då skippar jag isåfall Dboll rakt av och kör ett prepp.
Såg att det var betydligt kortare halveringstid på Testo P,
Då blir det 75mg EoD istället för var 5 dag?

Mvh
Citera
2013-10-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timztah
Okej, men då skippar jag isåfall Dboll rakt av och kör ett prepp.
Såg att det var betydligt kortare halveringstid på Testo P,
Då blir det 75mg EoD istället för var 5 dag?

Mvh
Det låter som en bättre idé

Mvh
Citera
2013-10-25, 22:43
Medlem
Fenjal888s avatar
Tycker allt ser bra ut. Lite kort kur på testo e kanske.

Men! Jag gillar inte att du kör två prepp på första kuren, och front med inject dessutom. Var inte för modig. Jag skulle dumpat dbol, men om du bestämt dig (och inhandlat det?) så kanske du inte vill ändra.

Citat:
Ursprungligen postat av timztah
Träningsschema:
Måndag: Bröst (bicep väldigt lätt)
Tisdag: Ben vader
Onsdag: Rygg + underarmar
Torsdag: Axlar
Fredag: vila
Lørdag: Bicep & tricep
Søndag: Vila

Liten tanke; vad sägs om att byta på måndag och tisdag? Dels för att ben kan vara gött att ha efter armpasset, och dels för att få lite mellanrum på ben- och ryggpasset.
Citera
2013-10-25, 22:53
Medlem
timztahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Tycker allt ser bra ut. Lite kort kur på testo e kanske.

Men! Jag gillar inte att du kör två prepp på första kuren, och front med inject dessutom. Var inte för modig. Jag skulle dumpat dbol, men om du bestämt dig (och inhandlat det?) så kanske du inte vill ändra.

Liten tanke; vad sägs om att byta på måndag och tisdag? Dels för att ben kan vara gött att ha efter armpasset, och dels för att få lite mellanrum på ben- och ryggpasset.

Valde att kasta Dboll, är inte envis på det sättet! Om ett smartare alternativ finns är jag redo att ändra mig utifrån den informationen så tack!
Det stämmer, ändrade faktiskt i veckan då jag känner marken inte blir lika stabila dagen efter böjj/diverse benövningar.

MvH
Citera
2013-10-26, 00:47
Medlem
jenny.perssons avatar
Kura i Thailand går alldeles utmärkt

Jag hade dock kört två preparat när jag var där nere om jag var som du. Och i ärlighetens namn tror jag du kommer att göra det också för du blir liksom jag blev där nere som ett litet barn på julafton. Det finns så mycket gottis och till bra priser.

Kör du på Testo E och edan förlänger du bara kuren när du kommer hem, eller så startar du den några månader innan du åker ner.

Enda nackdelen jag tycker med att handla på deras Pharmacy är att de inte verkar känna till vad Nolvadex är eller ordentligt medicin mot Acne.
En annan nackdel är att på en orten där jag brukar vara säljs det uteslutande nästan enbart Dbollar, Winnar, testo och Deca. ingen hade hört talas om Tren där nere.
Deras spruto på apoteket är inte helelr alla gånger något att hurra för, men de har små "sjukhus-stugor" i gränderna och där brukar de ta ca 80 Bath för att injecera dig.

De har något skit antibiotika för hudproblem med de hjälpte inte mig, utan jag fick som vanligt mina härliga böljder då jag körde min Deca Durabolin.
Dock har du ju solen som kan hjälpa till med din läkning.

Vart hade du tänkt åka och träna i Thailand?
Citera
2013-10-28, 00:26
Medlem
MKMF12s avatar
Tycker du äter för mycket för din kroppsvikt och sett till den mängd du tränar (eller räknar fel). Dra ner lite på energiintaget och framförallt proteinintaget, annats kommer vikten att skena.

Räknade och du ligger på följande:
P - 445 Gram
K - 415 Gram
F - 125 Gram
KCAL: 4.714

Då har jag inte räknat med matfettet du använder för att tilllaga din mat eller eventuella tilllbehör som tex såser och dylikt.
Citera
2013-10-29, 23:58
Medlem
Skallpan2s avatar
Hur är tillgängligheten i Khao Lak med apotek och testo e?

Ställer frågan åt en polare.
Citera
2013-10-30, 00:52
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Hur är tillgängligheten i Khao Lak med apotek och testo e?

Ställer frågan åt en polare.

Den finns men inte synlig.
Khao lak vill profilera sig som ett familjeställe (å det har de lyckats bra med).
Finns alltså inget på apoteket i city (om man nu kan kalla den lilla huvudgatan för city).

Du tar och åker förbi denna city ca 5 km längre bort mot där patrullbåten ligger (för mig att orten heter något som Bang Na) där finns ett Pharmacy som du kan beställa ifrån.

Annars tar du bara å sätter dig i en taxi elelr hyr moppe och kör till Phuket som ligger någon timme därifrån.

Dock inte hittat något gym i Khal lak som jag vill benämna gym.

Lycka till.
Citera
2013-10-30, 21:33
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Den finns men inte synlig.
Khao lak vill profilera sig som ett familjeställe (å det har de lyckats bra med).
Finns alltså inget på apoteket i city (om man nu kan kalla den lilla huvudgatan för city).

Du tar och åker förbi denna city ca 5 km längre bort mot där patrullbåten ligger (för mig att orten heter något som Bang Na) där finns ett Pharmacy som du kan beställa ifrån.

Annars tar du bara å sätter dig i en taxi elelr hyr moppe och kör till Phuket som ligger någon timme därifrån.

Dock inte hittat något gym i Khal lak som jag vill benämna gym.

Lycka till.

Det var ett bra svar, det kommer att uppskattas!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in