2013-10-25, 22:08
Medlem
timztahs avatar
lder: 23r

Vikt: 87kg

Lngd: 1.87

Uppskattad BF%: 10-12%

Styrkestats,
bnk: 115
bj: 140
mark: 182.5

Nuvarande kostupplgg:
8:00 - 12ggvitor (Ibland 2 hela) 4dl havregrynsgrt, 1 banan & protteshake
11:00 - 4 potatisar, 250g kyckling
13:30 - ntter + protteshake eller gainer
15:30 - Gymmet (Eaa/bcaa fre/efter)
17:00 - 300g kyckling/ktt, 300-350g pasta, rg macka med lttost & Protteshake
19:00 - 250g lax med ris, (portion utifrn hur dagsbehovet ser ut)
22:00 - kasein protein 10 minuter innan lggdags

Trningsschema:
Mndag: Brst (bicep vldigt ltt)
Tisdag: Ben vader
Onsdag: Rygg + underarmar
Torsdag: Axlar
Fredag: vila
Lrdag: Bicep & tricep
Sndag: Vila

Trningserfarenhet:
Brjade trna nr jag var 15, har alltid gillat det.
Senaste 2 ren har jag varit seris och gjort markanta kningar, saken r den att jag
vill inte vara beachboy snygg, jag knner fr att bli strre.

Tidigare kurer:
Inga tidigare erfarenheter kring AAS.

Eget frslag till kur:
Testo-E 250mg E5D (Frontning p 500mg 2 frsta)
D-bol 30mg 40dagar

Eget frslag till PCT:
Nolva

Ml med kuren:
Gra vikt och volym kningar, frska utifrn kost bibehlla s mycket jag kan nr man vl terkommer till Sverige.
Saken r den att jag r i thailand 77 dagar, Det jag egentligen undrar mste jag frlnga resan eller kan detta funka p denna tidsspann?
Har som sagt aldrig kurat frut men lst mycket om det. Vill egentligen hra vad ni p FB tycker om det hr och om ni har ngra rd att ge!

Tack
Citera
2013-10-25, 22:18
Medlem
11 veckor p testo e r lite kort, d det tar lng tid att kicka! Runt 14 r rek annars, men blanda tv prepp frsta gngen r inget som rekas, d du inte vet vilka bieffekter du fr av vilket prepp! Du kan ju annars kra testo p som kickar snabbare!
Men bortsett frn det ser det vl inte s tokigt ut!
Citera
2013-10-25, 22:28
Medlem
timztahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinmamma1234
11 veckor p testo e r lite kort, d det tar lng tid att kicka! Runt 14 r rek annars, men blanda tv prepp frsta gngen r inget som rekas, d du inte vet vilka bieffekter du fr av vilket prepp! Du kan ju annars kra testo p som kickar snabbare!
Men bortsett frn det ser det vl inte s tokigt ut!

Okej, men d skippar jag isfall Dboll rakt av och kr ett prepp.
Sg att det var betydligt kortare halveringstid p Testo P,
D blir det 75mg EoD istllet fr var 5 dag?

Mvh
Citera
2013-10-25, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av timztah
Okej, men d skippar jag isfall Dboll rakt av och kr ett prepp.
Sg att det var betydligt kortare halveringstid p Testo P,
D blir det 75mg EoD istllet fr var 5 dag?

Mvh
Det lter som en bttre id

Mvh
Citera
2013-10-25, 22:43
Medlem
Fenjal888s avatar
Tycker allt ser bra ut. Lite kort kur p testo e kanske.

Men! Jag gillar inte att du kr tv prepp p frsta kuren, och front med inject dessutom. Var inte fr modig. Jag skulle dumpat dbol, men om du bestmt dig (och inhandlat det?) s kanske du inte vill ndra.

Citat:
Ursprungligen postat av timztah
Trningsschema:
Mndag: Brst (bicep vldigt ltt)
Tisdag: Ben vader
Onsdag: Rygg + underarmar
Torsdag: Axlar
Fredag: vila
Lrdag: Bicep & tricep
Sndag: Vila

Liten tanke; vad sgs om att byta p mndag och tisdag? Dels fr att ben kan vara gtt att ha efter armpasset, och dels fr att f lite mellanrum p ben- och ryggpasset.
Citera
2013-10-25, 22:53
Medlem
timztahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Tycker allt ser bra ut. Lite kort kur p testo e kanske.

Men! Jag gillar inte att du kr tv prepp p frsta kuren, och front med inject dessutom. Var inte fr modig. Jag skulle dumpat dbol, men om du bestmt dig (och inhandlat det?) s kanske du inte vill ndra.

Liten tanke; vad sgs om att byta p mndag och tisdag? Dels fr att ben kan vara gtt att ha efter armpasset, och dels fr att f lite mellanrum p ben- och ryggpasset.

Valde att kasta Dboll, r inte envis p det sttet! Om ett smartare alternativ finns r jag redo att ndra mig utifrn den informationen s tack!
Det stmmer, ndrade faktiskt i veckan d jag knner marken inte blir lika stabila dagen efter bjj/diverse benvningar.

MvH
Citera
2013-10-26, 00:47
Medlem
jenny.perssons avatar
Kura i Thailand gr alldeles utmrkt

Jag hade dock krt tv preparat nr jag var dr nere om jag var som du. Och i rlighetens namn tror jag du kommer att gra det ocks fr du blir liksom jag blev dr nere som ett litet barn p julafton. Det finns s mycket gottis och till bra priser.

Kr du p Testo E och edan frlnger du bara kuren nr du kommer hem, eller s startar du den ngra mnader innan du ker ner.

Enda nackdelen jag tycker med att handla p deras Pharmacy r att de inte verkar knna till vad Nolvadex r eller ordentligt medicin mot Acne.
En annan nackdel r att p en orten dr jag brukar vara sljs det uteslutande nstan enbart Dbollar, Winnar, testo och Deca. ingen hade hrt talas om Tren dr nere.
Deras spruto p apoteket r inte helelr alla gnger ngot att hurra fr, men de har sm "sjukhus-stugor" i grnderna och dr brukar de ta ca 80 Bath fr att injecera dig.

De har ngot skit antibiotika fr hudproblem med de hjlpte inte mig, utan jag fick som vanligt mina hrliga bljder d jag krde min Deca Durabolin.
Dock har du ju solen som kan hjlpa till med din lkning.

Vart hade du tnkt ka och trna i Thailand?
Citera
2013-10-28, 00:26
Medlem
MKMF12s avatar
Tycker du ter fr mycket fr din kroppsvikt och sett till den mngd du trnar (eller rknar fel). Dra ner lite p energiintaget och framfrallt proteinintaget, annats kommer vikten att skena.

Rknade och du ligger p fljande:
P - 445 Gram
K - 415 Gram
F - 125 Gram
KCAL: 4.714

D har jag inte rknat med matfettet du anvnder fr att tilllaga din mat eller eventuella tilllbehr som tex sser och dylikt.
Citera
2013-10-29, 23:58
Medlem
Skallpan2s avatar
Hur r tillgngligheten i Khao Lak med apotek och testo e?

Stller frgan t en polare.
Citera
2013-10-30, 00:52
Medlem
jenny.perssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Hur r tillgngligheten i Khao Lak med apotek och testo e?

Stller frgan t en polare.

Den finns men inte synlig.
Khao lak vill profilera sig som ett familjestlle ( det har de lyckats bra med).
Finns allts inget p apoteket i city (om man nu kan kalla den lilla huvudgatan fr city).

Du tar och ker frbi denna city ca 5 km lngre bort mot dr patrullbten ligger (fr mig att orten heter ngot som Bang Na) dr finns ett Pharmacy som du kan bestlla ifrn.

Annars tar du bara stter dig i en taxi elelr hyr moppe och kr till Phuket som ligger ngon timme drifrn.

Dock inte hittat ngot gym i Khal lak som jag vill benmna gym.

Lycka till.
Citera
2013-10-30, 21:33
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenny.persson
Den finns men inte synlig.
Khao lak vill profilera sig som ett familjestlle ( det har de lyckats bra med).
Finns allts inget p apoteket i city (om man nu kan kalla den lilla huvudgatan fr city).

Du tar och ker frbi denna city ca 5 km lngre bort mot dr patrullbten ligger (fr mig att orten heter ngot som Bang Na) dr finns ett Pharmacy som du kan bestlla ifrn.

Annars tar du bara stter dig i en taxi elelr hyr moppe och kr till Phuket som ligger ngon timme drifrn.

Dock inte hittat ngot gym i Khal lak som jag vill benmna gym.

Lycka till.

Det var ett bra svar, det kommer att uppskattas!

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in