Citat:
Ursprungligen postat av
babalo
Mitt språk varierar? Mannen du måste va iranie så paranoid som du är. Jag har inte en droppe svenskt blod i mig, bara för jag kan skriva civiliserat om vissa ämnen som jag inte är känslomässigt investerad i betyder inte att jag är svensk som försöker svartmåla invandrare.
Haha värsta som finns när man klagar på att Sverige dömer invandrare när man själv beter sig som en idiot och har fördomar mot folk som inte kommer från ens egna land ( Albanien - Iranie ). Du bevisar ju endast att du är en idiot.
Dom har inga jävla straff på otrohet i Sverige så förstår inte vad du söker skydd för? Varför skulle Svensk polis vara på din sida och visa dig förstånd? Om du hittar förstånd för det i Albanien så borde du hitta en tjej där istället så kan du försäkra dig om att hon inte kommer att vara otrogen.
Du satt inne för att du ströp din tjej (som tydligen var en idiot) för hon kysst en annan kille. Seriöst? Då är det inte fel på Sveriges rättssystem utan på dig som gör något sånt.
Har man självrespekt, moral och vet vad man själv förtjänar så går man inte och försöker ta ihjäl någon som varit otrogen utan lämnar den för man vet att man förtjänar bättre. Dessutom så är det patetiskt att du ens bad om hans nr. Inte är det hans fel att din tjej var en idiot som kastade sig över en annan kille. Vem fan bryr sig om en sån brud? Hon vann och du sjönk lägre. Grattis
Budallaaaa