2013-10-25, 16:56
Medlem
Aldrigmerigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Mitt språk varierar? Mannen du måste va iranie så paranoid som du är. Jag har inte en droppe svenskt blod i mig, bara för jag kan skriva civiliserat om vissa ämnen som jag inte är känslomässigt investerad i betyder inte att jag är svensk som försöker svartmåla invandrare.

Haha värsta som finns när man klagar på att Sverige dömer invandrare när man själv beter sig som en idiot och har fördomar mot folk som inte kommer från ens egna land ( Albanien - Iranie ). Du bevisar ju endast att du är en idiot.
Dom har inga jävla straff på otrohet i Sverige så förstår inte vad du söker skydd för? Varför skulle Svensk polis vara på din sida och visa dig förstånd? Om du hittar förstånd för det i Albanien så borde du hitta en tjej där istället så kan du försäkra dig om att hon inte kommer att vara otrogen.

Du satt inne för att du ströp din tjej (som tydligen var en idiot) för hon kysst en annan kille. Seriöst? Då är det inte fel på Sveriges rättssystem utan på dig som gör något sånt.
Har man självrespekt, moral och vet vad man själv förtjänar så går man inte och försöker ta ihjäl någon som varit otrogen utan lämnar den för man vet att man förtjänar bättre. Dessutom så är det patetiskt att du ens bad om hans nr. Inte är det hans fel att din tjej var en idiot som kastade sig över en annan kille. Vem fan bryr sig om en sån brud? Hon vann och du sjönk lägre. Grattis
Budallaaaa
Citera
2013-10-25, 16:59
Medlem
Aldrigmerigens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obscurite
Min inställning är att förhållandet tar slut i den sekund ens partner har bedragit en med någon annan så egentligen behöver man inte göra någonting överhuvudtaget.

Jag har iofs bara varit med om en relation där jag bedragits och visst sved det. Men jag såg ingen anledning att höra vad mitt ex hade att säga eller föra någon form av dialog med henne.

Sekunden jag fick nys om det stack jag till våran gemensamma lägenhet, började packa, ringde efter någon som kunde köra mina grejer samt kontaktade hyresvärden och sa att jag säger upp mig ifrån kontraktet till våran gemensamma lägenhet, lämnade hälften av 3 månadshyror och sen åkte jag till en ny stad, kraschade en period hos släktingar där samtidigt som jag sökte lägenheter.

Fortsatte även med mina studier och det var inget mer med det. Mitt ex kom tydligen hem till en halvtom lägenhet och fattade tydligen aldrig vad fan som hade hänt förrän någon vecka senare. Jag bröt all kontakt så hon hade ingen aning om varför jag dragit förrän det kom fram via några f.d bekanta.

Fick höra att hon vart rätt så sur av en tjej som jag träffade direkt efter henne som hon var kompis med.

Summan av kardemumman är att i min värld så är förhållandet över den sekund man tar någon annan. Det finns inget att rädda när någon varit otrogen.

EDIT: Varför vänder du frågan till "invandrarkillar" förresten?

Här har vi en smart kille, bravo. Äntligen någon med hjärna Han vänder sig till invandrarkillar eftersom att han själv är invandrare och undrar om andra skulle reagera på samma sätt som han gjort vid otrohet, ANTAR jag efter att ha läst hela tråden
Citera
2013-10-25, 17:03
Medlem
adventualthorizons avatar
Citat:
Jag har en fråga till er invandrarkillar här inne. Och då främst från Västra Asien/Balkan.

Vad gör ni om ni har en skitsnygg tjej, och hon kysser eller blir kysst av en annan kille?

Även om ni vill göra slut, låt oss säga att ni träffar henne en sista gång, vad gör ni då?
Dumpar henne reflexmässigt, något annat vore korkat. Därefter finns det ingen anledning att träffas en sista gång.
Citera
2013-10-25, 17:04
Medlem
Thunderaces avatar
Citat:
Min inställning är att förhållandet tar slut i den sekund ens partner har bedragit en med någon annan så egentligen behöver man inte göra någonting överhuvudtaget.

Jag har iofs bara varit med om en relation där jag bedragits och visst sved det. Men jag såg ingen anledning att höra vad mitt ex hade att säga eller föra någon form av dialog med henne.

Sekunden jag fick nys om det stack jag till våran gemensamma lägenhet, började packa, ringde efter någon som kunde köra mina grejer samt kontaktade hyresvärden och sa att jag säger upp mig ifrån kontraktet till våran gemensamma lägenhet, lämnade hälften av 3 månadshyror och sen åkte jag till en ny stad, kraschade en period hos släktingar där samtidigt som jag sökte lägenheter.

Fortsatte även med mina studier och det var inget mer med det. Mitt ex kom tydligen hem till en halvtom lägenhet och fattade tydligen aldrig vad fan som hade hänt förrän någon vecka senare. Jag bröt all kontakt så hon hade ingen aning om varför jag dragit förrän det kom fram via några f.d bekanta.

Fick höra att hon vart rätt så sur av en tjej som jag träffade direkt efter henne som hon var kompis med.

Summan av kardemumman är att i min värld så är förhållandet över den sekund man tar någon annan. Det finns inget att rädda när någon varit otrogen.

EDIT: Varför vänder du frågan till "invandrarkillar" förresten?

Enkelt och värdigt - the Swedish sane way... och i vilket fall tror du tjejen kommer att ångra sig mest att hon varit otrogen... det där killen skiter i henne fullständigt eller det där killen stryper henne till medvetslöshet?...
Citera
2013-10-25, 17:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Thunderace
Då hade ju blivit tvungen att göra mun-mot-mun på honom juh..... haha... kanske var det du ville innerst inne...

Det var inte riktigt tanken nej. Men idag är han ihop med en tjej som är 1.60 cm och väger 100 kg.

Så karma når alla. Jag är förvisso singel men hellre det än ihop med en otränad tjej. Så mina insatser för att svartmåla honom sedan eftersom han inte lyssnade på mina ord att låta henne vara fick honom svartlistad av alla snygga tjejer i hans by och han var till slut tvungen att ta en liten överviktig tjej som ingen ville ha.

Självklart fick jag en liten hämnd, men var jag kommer ifrån så gör man upp som män om en tjej påstår sig ha svårt att bestämma sig. Och det var jag man nog att göra. Även om man måste smack a bitch om hon inte vet sin plats.

Och det skäms jag inte för, det är vår kultur som sprider sig från Västa Asien till Skottland.
Citera
2013-10-25, 17:08
Bannlyst
Och folk kommer säkert säga. Vad fan menar du med att Skottland är en del av din machismo-kultur?

Citera
2013-10-25, 17:11
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aldrigmerigen
Här har vi en smart kille, bravo. Äntligen någon med hjärna Han vänder sig till invandrarkillar eftersom att han själv är invandrare och undrar om andra skulle reagera på samma sätt som han gjort vid otrohet, ANTAR jag efter att ha läst hela tråden

Okej. Ja han vände ju ändå frågan till "invandrarkillar" så det föll mig i att svara då men nu när jag läser tråden så ser jag att det inte riktigt var det här han fiskade efter.

Citat:
Det var inte riktigt tanken nej. Men idag är han ihop med en tjej som är 1.60 cm och väger 100 kg.

Kul för honom.

Citat:
Så karma når alla. Jag är förvisso singel men hellre det än ihop med en otränad tjej. Så mina insatser för att svartmåla honom sedan eftersom han inte lyssnade på mina ord att låta henne vara fick honom svartlistad av alla snygga tjejer i hans by och han var till slut tvungen att ta en liten överviktig tjej som ingen ville ha.

Seriöst, du lider av något. Slå upp ordet storhetsvansinne. Att du tror att du har en sån stor kontroll över andra människor i din omgivning säger mig att du inte riktigt har en realistisk självbild av dig själv.

Citat:
Självklart fick jag en liten hämnd, men var jag kommer ifrån så gör man upp som män om en tjej påstår sig ha svårt att bestämma sig. Och det var jag man nog att göra. Även om man måste smack a bitch om hon inte vet sin plats.

Tomma tunnor skramlar mest.

Citat:
Och det skäms jag inte för, det är vår kultur som sprider sig från Västa Asien till Skottland.

Okej?
Citera
2013-10-25, 17:15
Bannlyst
Citat:
Okej. Ja han vände ju ändå frågan till "invandrarkillar" så det föll mig i att svara då men nu när jag läser tråden så ser jag att det inte riktigt var det här han fiskade efter.

Kul för honom.

Seriöst, du lider av något. Slå upp ordet storhetsvansinne. Att du tror att du har en sån stor kontroll över andra människor i din omgivning säger mig att du inte riktigt har en realistisk självbild av dig själv.

Tomma tunnor skramlar mest.

Okej?

Du och dina gelikar är väldigt förutsägbara. Tryck på spoilern i inlägget ovanför ditt så hajar du.
Citera
2013-10-25, 17:18
Avslutad
Citat:
Jag har en fråga till er invandrarkillar här inne. Och då främst från Västra Asien/Balkan.

Vad gör ni om ni har en skitsnygg tjej, och hon kysser eller blir kysst av en annan kille?

Även om ni vill göra slut, låt oss säga att ni träffar henne en sista gång, vad gör ni då?
Har hänt mig, men vadå? Vilket svar förväntar du dig? Att vi stenar henne till döds? Dumpade henne bara och inget mer med det, om jag träffar henne en sista gång så skulle jag frågat varför hon gjorde det och sen kasta henne.
Citera
2013-10-25, 17:20
Medlem
Obscurites avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thaiwai
Har hänt mig, men vadå? Vilket svar förväntar du dig? Att vi stenar henne till döds? Dumpade henne bara och inget mer med det, om jag träffar henne en sista gång så skulle jag frågat varför hon gjorde det och sen kasta henne.

Varför skulle du frågat henne?
Citera
2013-10-25, 19:12
Medlem
MrWalross avatar
Skulle knulla hennes ansikte och säga till alla att hon är hora
Citera
2013-10-25, 19:36
Bannlyst
Ärligt talat så har det mycket med kultur/sätt att se på livet/moral att göra. Svenska tjejer blir nästan uppmuntrade till otrohet (exempelvis när Aftonbladet tjötar om det, glorifierar det, snackar om sidor där man kan vara otrogen osv). Tjejer från Mellanöstern har egentligen också benägenhet som alla andra att vara otrogna, men det är här den kulturella grejen kommer in (nu skippar vi allt jävla religionsnack för de kristna fungerar på ungefär samma sätt angående moral).

En tjej som är helt försvenskad har ofta dålig relation till sina föräldrar, hon har helt å hållet anammat den svenska kulturen och kan vara otrogen och samtidigt inte bry sig så värst mycket. En tjej som är integrerad men ändå tänker på sin kultur, älskar sin familj, har nära relation till dessa osv har mycket att förlora genom att vara otrogen. Då otrohet är en av de värsta sakerna man kan göra i Mellanöstern, kommer familjen i princip aldrig att förlåta henne, hon riskerar att hamna utanför, isolerad osv.

En svensk tjej som är otrogen, skiter ju fullständigt i sina föräldrar och vad de tycker om henne, hon vill/kan vara otrogen utan att ens tänka extra på det. Det är inte de svenska tjejernas fel, det är aftonbladet och kulturen som nästan uppmuntrar till otrohet (för det är hon värd).
Senast redigerad av ChildrenOfBodom 2013-10-25 kl. 19:38.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in