Citat:
Ursprungligen postat av
yoloyodo
Japp, det var tacken du fick. Precis där du hör hemma, din jävla idiot. Vilken värld är du ifrån?
Kan dock hålla med att jag hade försökt ta reda på vem idioten är så att man ev. inte hälsar på honom om man springer på de när man själv är ute. Men fysisk våld?? cmon.
Nej men seriöst vi har ju ingen rättvisa i Sverige för invandrare.
Om en alban gör inbrott i min bil när jag ligger och sover och jag anmäler brottet, och tom hintar om att jag vet vem som gjort det så utreder polisen inte.
Om min tjej är otrogen mot mig efter jag köpt en jävla massa åt horan, och spenderat hundratals timmar av mitt liv för att va där för henne, och hon går till en annan kille så får jag inget för besväret.
Men om en tjej bestämmer sig för att hora sig och skita i alla sina löften så ska man bara ta det och det finns ingen rättvisa i Sverige just nu för oss blattar som blir lurade.
Varken från albanerna eller lösa tjejer.
Lagen gäller bara för svenskar. Då måste man ta ut sin egen rättvisa, och nej jag propagerar inte för sharia, men kom igen nån jävla rättvisa måste vi blattar också kunna få. Att tro att vi bara ska tåla sånt utan kompensation är ju anledningen till varför det finns så många skjutningar i Sverige för vi blattar vet att polisen inte bryr sig ett skit när något händer vår egendom. Och ja våra kära flickvänner är en del av den, låt oss inte hymla ni svenskar tänker likadant innerst inne men vågar inte erkänna det.