2013-10-25, 14:32
Bannlyst
Jag har en fråga till er invandrarkillar här inne. Och då främst från Västra Asien/Balkan.

Vad gör ni om ni har en skitsnygg tjej, och hon kysser eller blir kysst av en annan kille?

Även om ni vill göra slut, låt oss säga att ni träffar henne en sista gång, vad gör ni då?
Citera
2013-10-25, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Jag har en fråga till er invandrarkillar här inne. Och då främst från Västra Asien/Balkan.

Vad gör ni om ni har en skitsnygg tjej, och hon kysser eller blir kysst av en annan kille?

Även om ni vill göra slut, låt oss säga att ni träffar henne en sista gång, vad gör ni då?
Ehm, jävligt konstig fråga. Har hon varit otrogen? Har hon velat bli kysst av denna kille? Alldeles för lite info. Men med den lilla infon jag fick ta del av så hade jag gjort följande:
Jag hade straffknullat henne en sista gång, dumpat henne och sen varit på jakt efter en ny kvinna. Låter som att hon är en sopa. Livet går vidare...
Citera
2013-10-25, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av yoloyodo
Ehm, jävligt konstig fråga. Har hon varit otrogen? Har hon velat bli kysst av denna kille? Alldeles för lite info. Men med den lilla infon jag fick ta del av så hade jag gjort följande:
Jag hade straffknullat henne en sista gång, dumpat henne och sen varit på jakt efter en ny kvinna. Låter som att hon är en sopa. Livet går vidare...

Ja alltså nu försökte jag göra frågan allmän och inte ur mitt liv.

Men okej om vi nu ska vara personliga så ströp jag henne bakifrån tills hon slutade andas och låg livlös på golvet.

Som tur är så gick det att blåsa liv i henne igen. Blev dock dömd för det men det var värt.
Citera
2013-10-25, 14:56
Medlem
Citat:

Men okej om vi nu ska vara personliga så ströp jag henne bakifrån tills hon slutade andas och låg livlös på golvet.

Som tur är så gick det att blåsa liv i henne igen. Blev dock dömd för det men det var värt.

Jamenvisst sörru.
Citera
2013-10-25, 14:56
Bannlyst
Citat:

tycker du att hon bstraffas hårt då? eller är det meningen att det inte ska vara hårt mot henne?

Citat:

var det ett bra straff tycker du?

lusig frågeställning förresten, men antar att du syftar på typ araber och balkan-folk? många troll på forumet btw, kan aldrig vara säker på om det är någon som bara vill svartmåla. men intressant fråga.
Citera
2013-10-25, 15:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
tycker du att hon bstraffas hårt då? eller är det meningen att det inte ska vara hårt mot henne?

var det ett bra straff tycker du?

lusig frågeställning förresten, men antar att du syftar på typ araber och balkan-folk? många troll på forumet btw, kan aldrig vara säker på om det är någon som bara vill svartmåla. men intressant fråga.

Okej så här var det, hon träffade den här killen ute på fyllan. Sen bestämde hon sig att träffa honom på mcdonalds av alla ställen dagen därpå och kysste honom, eller hon sa att han kysste henne.

Hur som helst så fick jag till ett sista möte och hon ville inte ge mig numret till honom så jag fick ta ut min ilska på henne istället. Men alla ska veta att hon hoppa på mig och jag tänkte spara mina krafter åt honom. Han var ganska stor men tyvärr så ville hon inte ens ge mig hans nummer så tappade kontrollen och tog hennes halsduk runt hennes hals och ströp den sista luften ur henne.

Så låg hon där livlös på marken. Jag tänkte shit jag har dödat den här horan. Det kanske var lite överdrivet, så jag fick blåsa liv i henne igen.

Självklart så anmälde hon mig för det sen och jag landade i finkan, tacken man får för att rädda någons liv.
Citera
2013-10-25, 15:03
Medlem
Citat:

Ah, märker att min definition på straffknull är flera mil ifrån din defintion. Hade bara behandlat henne som den horan hon är, och INTE, strypt henne (för helvete!). Men ja, vissa gillar bajssex och annat skit och det får ni självklart stå för. Du kan strypa en neger när du uträttar din behov, men att strypa ens partner...wtf
Citera
2013-10-25, 15:07
Bannlyst
Citat:
Ah, märker att min definition på straffknull är flera mil ifrån din defintion. Hade bara behandlat henne som den horan hon är, och INTE, strypt henne (för helvete!). Men ja, vissa gillar bajssex och annat skit och det får ni självklart stå för. Du kan strypa en neger när du uträttar din behov, men att strypa ens partner...wtf

Hatet tog över handen, inte rationellt eller planerat handlande. Men hon förtjänade att bli straffad.

Saken är att hon sms:ade mig dagen därpå på morgonen och skrev var hon skulle träffa den här killen, men jag pallade inte fan skulle jag göra.

Nä jag e nog bland de mer aggressiva invandrare, på top av det hade jag albaner som ständigt bröt sig in i min bil som gjorde mig ännu galnare och var tvungen att hämnas på de samtidigt.

Men har ännu inte hämnats till min tillfredsställelse på någon av dem.
Citera
2013-10-25, 15:08
Medlem
Citat:
Okej så här var det, hon träffade den här killen ute på fyllan. Sen bestämde hon sig att träffa honom på mcdonalds av alla ställen dagen därpå och kysste honom, eller hon sa att han kysste henne.

Hur som helst så fick jag till ett sista möte och hon ville inte ge mig numret till honom så jag fick ta ut min ilska på henne istället. Men alla ska veta att hon hoppa på mig och jag tänkte spara mina krafter åt honom. Han var ganska stor men tyvärr så ville hon inte ens ge mig hans nummer så tappade kontrollen och tog hennes halsduk runt hennes hals och ströp den sista luften ur henne.

Så låg hon där livlös på marken. Jag tänkte shit jag har dödat den här horan. Det kanske var lite överdrivet, så jag fick blåsa liv i henne igen.

Självklart så anmälde hon mig för det sen och jag landade i finkan, tacken man får för att rädda någons liv.

Japp, det var tacken du fick. Precis där du hör hemma, din jävla idiot. Vilken värld är du ifrån?
Kan dock hålla med att jag hade försökt ta reda på vem idioten är så att man ev. inte hälsar på honom om man springer på de när man själv är ute. Men fysisk våld?? cmon.
Citera
2013-10-25, 15:13
Bannlyst
Citat:

min fråga kvarstår, var det ett tillräckligt hårt straff? det kunde ju ha gått illa, men det svimma av är ju inte så farligt faktiskt. men om du blåste liv i henne och inte ambulanspersonal så låter det kosntigt att du blev fälld.
Citera
2013-10-25, 15:14
Bannlyst
Citat:
Japp, det var tacken du fick. Precis där du hör hemma, din jävla idiot. Vilken värld är du ifrån?
Kan dock hålla med att jag hade försökt ta reda på vem idioten är så att man ev. inte hälsar på honom om man springer på de när man själv är ute. Men fysisk våld?? cmon.

om kille var 100% ovetande om att tjejen hade pojkvän, hur hade du (eller vem som helst får svara) reagerat då? hade killen gjort fel?
Citera
2013-10-25, 15:14
Bannlyst
Citat:

Nej men seriöst vi har ju ingen rättvisa i Sverige för invandrare.

Om en alban gör inbrott i min bil när jag ligger och sover och jag anmäler brottet, och tom hintar om att jag vet vem som gjort det så utreder polisen inte.

Om min tjej är otrogen mot mig efter jag köpt en jävla massa åt horan, och spenderat hundratals timmar av mitt liv för att va där för henne, och hon går till en annan kille så får jag inget för besväret.

Men om en tjej bestämmer sig för att hora sig och skita i alla sina löften så ska man bara ta det och det finns ingen rättvisa i Sverige just nu för oss blattar som blir lurade.

Varken från albanerna eller lösa tjejer.

Lagen gäller bara för svenskar. Då måste man ta ut sin egen rättvisa, och nej jag propagerar inte för sharia, men kom igen nån jävla rättvisa måste vi blattar också kunna få. Att tro att vi bara ska tåla sånt utan kompensation är ju anledningen till varför det finns så många skjutningar i Sverige för vi blattar vet att polisen inte bryr sig ett skit när något händer vår egendom. Och ja våra kära flickvänner är en del av den, låt oss inte hymla ni svenskar tänker likadant innerst inne men vågar inte erkänna det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in