2013-10-25, 15:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frouse
Nu är jag kvinna.
Men man är inte otrogen mot en utländsk man om man har en IQ som är högre än 30.
Antingen är du en liten skit eller så har du hittat dig en dum och liten skit till brud
Går inte att säga i och med att dina inlägg inte verkar vara så intelligenta heller

Tog du åt dig av mitt inlägg? Ja du hade inte behövt oroa dig för att hamna i en sån situation för jag investerar bara i tjejer som är oskulder när jag träffar dem.
Citera
2013-10-25, 15:37
Bannlyst
Citat:
Nu är jag kvinna.
Men man är inte otrogen mot en utländsk man om man har en IQ som är högre än 30.
Antingen är du en liten skit eller så har du hittat dig en dum och liten skit till brud
Går inte att säga i och med att dina inlägg inte verkar vara så intelligenta heller

alltså "utländsk" man är ju asbrett, kan ju vara en som bott här sen han var 5 år eller en från asien. gäller samma sak då?

och 2 (av 3) skrev ju att de inte skulle använda våld, så det verkar ju inte vara så farligt, de antar liksom att hon är kär och ska klänga sig fast vid hono, och om hon då inte älskar honom (eftersom hon var otrogen)...så bryr hon sig ju inte
Citera
2013-10-25, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av babalo
Ja han är ett troll. Självklart handlade jag i affekt. Men otrohet är något som jag menar vi invandrarkillar, särskilt från västra asien har svårt att hantera.

Sen tänk på hur svårt det är för en blatte att hitta en ren svensk tjej från första början. Då blir det en ännu större förlust med tanke på hur svårhittade såna tjejer är. Självklart skulle jag hellre träffa han killen och ta ut min ilska på honom. Men han gömde sig och lämnade henne i mina händer för han var för feg för att mötas öga mot öga.

Hon var lössläppt men hon var otroligt modig, och jag ångrar att jag inte fick chansen att strypa honom istället, jag försökte verkligen ringa honom så jag kunde bestämma en träff. Det var mitt mål, men självklart hade ja tänkt straffa henne efter ändå men inte så som det blev.

Är du på riktigt?
Åk till Sjöbo där du hör hemma...
Citera
2013-10-25, 15:38
Bannlyst
Citat:
Tog du åt dig av mitt inlägg? Ja du hade inte behövt oroa dig för att hamna i en sån situation för jag investerar bara i tjejer som är oskulder när jag träffar dem.

Nej inte riktigt.
Har aldrig varit otrogen i mina förhållanden.
Är dock själv utländsk och undrar vad du är för sorts hund att en tjej vågar ens vara otrogen.
Man brukar väl inte ens tänka tanken om man har en bra man eller en man som har en bra kontroll så någonstans brast dig för dig tyvärr
Citera
2013-10-25, 15:41
Bannlyst
Citat:
Nej inte riktigt.
Har aldrig varit otrogen i mina förhållanden.
Är dock själv utländsk och undrar vad du är för sorts hund att en tjej vågar ens vara otrogen.
Man brukar väl inte ens tänka tanken om man har en bra man eller en man som har en bra kontroll så någonstans brast dig för dig tyvärr

Jag menar att det är det svenska samhället som är som ormen i bibeln som inte bara lockar den vita tjejen till äpplet utan också straffar henne om hon inte gör det genom att man är så mkt emot "blandras-förhållanden" i Sverige och straffar svenska tjejer genom att utesluta och frysa ut dem ur sociala sammanhang.
Citera
2013-10-25, 15:46
Bannlyst
Citat:
Jag menar att det är det svenska samhället som är som ormen i bibeln som inte bara lockar den vita tjejen till äpplet utan också straffar henne om hon inte gör det genom att man är så mkt emot "blandras-förhållanden" i Sverige och straffar svenska tjejer genom att utesluta och frysa ut dem ur sociala sammanhang.

Ja men eller hur
Inbilla dig själv det din idiot.
En snygg kvinna är en snygg kvinna.
En ostabil kvinna är en ostabil kvinna. En hora är en hora oavsett om hon är svart, vit eller röd.
Jag som utländsk har haft flera möjligheter till att vara otrogen mot mannen min genom jobb/plugg. Jag ser så ung ut att det är betydligt lätt för mig att knulla en 18 åring man när jag själv är i 20+ åldern. Gör man det? Nej, det kallas moral och personlighet.
Du har gått och investerat dig en hora som enbart har ett utseende och ingenting annat. Grattis! Då får man vad man förtjänar.
Citera
2013-10-25, 15:47
Bannlyst
Citat:
Ja men eller hur
Inbilla dig själv det din idiot.
En snygg kvinna är en snygg kvinna.
En ostabil kvinna är en ostabil kvinna. En hora är en hora oavsett om hon är svart, vit eller röd.
Jag som utländsk har haft flera möjligheter till att vara otrogen mot mannen min genom jobb/plugg. Jag ser så ung ut att det är betydligt lätt för mig att knulla en 18 åring man när jag själv är i 20+ åldern. Gör man det? Nej, det kallas moral och personlighet.
Du har gått och investerat dig en hora som enbart har ett utseende och ingenting annat. Grattis! Då får man vad man förtjänar.

alltså va? tror du att det är därför?
Citera
2013-10-25, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Petey-Piranha
alltså va? tror du att det är därför?

Jag skrev att jag ser så pass ung ut att jag kan investera mig en ny 18 åring om jag ville.
Det finns så många ensamma män i det här landet att det inte är svårt att vara otrogen men idioten har väl gått och skaffat sig en hora och skyller på samhället när det är hans eget fel.
Citera
2013-10-25, 15:55
Bannlyst
Citat:
Jag skrev att jag ser så pass ung ut att jag kan investera mig en ny 18 åring om jag ville.
Det finns så många ensamma män i det här landet att det inte är svårt att vara otrogen men idioten har väl gått och skaffat sig en hora och skyller på samhället när det är hans eget fel.

nej, du skrev att du kunde ha legat med en 18-åring.

men okej, förstår dig.
Citera
2013-10-25, 16:41
Medlem
Thunderaces avatar
Citat:
...låt oss inte hymla ni svenskar tänker likadant innerst inne men vågar inte erkänna det.

Ahh, där har du problemet! Svensken i allmänhet tänker INTE så, och det är detta som du och andra blattar har så svårt att förstå... Och det du inte förstår, det ser du ner på och föraktar - eller hur?

Svenskar är så jävla mesiga... typ. Men det har inte med mesighet att göra - svensken är bara lite mer logisk och praktisk. Om den otrogna tjejen kostat dig en massa i både tid och engagemang- då är det väl bättre att hon visar det hellre förr än senare... det blir billigare i längden - på alla sätt och vis!

Och för helvete - du kan inte investera pengar i en flickvän eller fru... du kan bara investera tid och engagemang. Att investera pengar i andra människor bör du glömma snarast.
Citera
2013-10-25, 16:46
Medlem
Obscurites avatar
Min inställning är att förhållandet tar slut i den sekund ens partner har bedragit en med någon annan så egentligen behöver man inte göra någonting överhuvudtaget.

Jag har iofs bara varit med om en relation där jag bedragits och visst sved det. Men jag såg ingen anledning att höra vad mitt ex hade att säga eller föra någon form av dialog med henne.

Sekunden jag fick nys om det stack jag till våran gemensamma lägenhet, började packa, ringde efter någon som kunde köra mina grejer samt kontaktade hyresvärden och sa att jag säger upp mig ifrån kontraktet till våran gemensamma lägenhet, lämnade hälften av 3 månadshyror och sen åkte jag till en ny stad, kraschade en period hos släktingar där samtidigt som jag sökte lägenheter.

Fortsatte även med mina studier och det var inget mer med det. Mitt ex kom tydligen hem till en halvtom lägenhet och fattade tydligen aldrig vad fan som hade hänt förrän någon vecka senare. Jag bröt all kontakt så hon hade ingen aning om varför jag dragit förrän det kom fram via några f.d bekanta.

Fick höra att hon vart rätt så sur av en tjej som jag träffade direkt efter henne som hon var kompis med.

Summan av kardemumman är att i min värld så är förhållandet över den sekund man tar någon annan. Det finns inget att rädda när någon varit otrogen.

EDIT: Varför vänder du frågan till "invandrarkillar" förresten?
Senast redigerad av Obscurite 2013-10-25 kl. 16:52.
Citera
2013-10-25, 16:49
Medlem
Thunderaces avatar
[quote=babalo| jag ångrar att jag inte fick chansen att strypa honom istället, jag försökte verkligen ringa honom så jag kunde bestämma en träff. Det var mitt mål.[/QUOTE]

Då hade ju blivit tvungen att göra mun-mot-mun på honom juh..... haha... kanske var det du ville innerst inne...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in