Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-10-22, 22:39
Medlem
Tja!

Efter att ha sett filmen Spread med Ashton Kutcher så blev jag lite inspirerad av hans klädstil.

http://dvdmedia.ign.com/dvd/image/article/104/1043789/spread-20091110093554937-000.jpg

http://media.monstersandcritics.com/articles2/1514927/article_images/spread2.jpg

där är två bilder på herrn.

Det jag är lite fundersam över, är hur klär jag mig på liknande sett, utan att se ut som en naszist?
Citera
2013-10-22, 22:42
Medlem
Hängslen har väl då aldrig klassats som nazistiskt. Du tänker mer på Skinheads och då speciellt SHARPs.

Skinheads Against Racial Prejudice.

Ta på dig vad du vill, folk som tycker du ser ut som en nazist (även du) är helt ute och cyklar.
Citera
2013-10-22, 22:44
Medlem
svart-rullstols avatar
Har väldigt svårt att tänka mig att min morfar är nazist, fast han bär ju hängslen Nej, men skämt åsido, hängslen har väl aldrig ansetts vara nazistiskt? Det är snarare punkare och skinheads som bär det i annat syfte än att hålla upp byxorna.
Citera
2013-10-22, 22:45
Medlem
The.Swedes avatar
*skinhead. Använd inte dr.martens kängor, fredperry skjorta,rakad skalle och hängslen så klarar du dig fin fint!
Citera
2013-10-22, 22:46
Medlem
ebqts avatar
Så länge du håller dig borta från helrakad skalle och de där stora kängorna som många skinheads associeras med så slipper du dras med där. Hängslen är snyggt på rätt person!

(Jag vet att skinhead =/= nazist, men resterande befolkning vet tydligen inte det)
Citera
2013-10-22, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Medicineraren
Hängslen har väl då aldrig klassats som nazistiskt. Du tänker mer på Skinheads och då speciellt SHARPs.

Skinheads Against Racial Prejudice.

Ta på dig vad du vill, folk som tycker du ser ut som en nazist (även du) är helt ute och cyklar.

Jo, men blir lite konstigt om man är ute bland folk o får massa blickar från folk pga att man ser ut som en nazist.
De jag känner tyckte det såg nazistiskt ut när jag prövade ta på mig hängslen. Kanske var för att byxorna är upp rullade, pga att jag har sånna där halvhöga boots, som är rätt vanliga nu under hösten.

Citat:
Ursprungligen postat av svart-rullstol
Har väldigt svårt att tänka mig att min morfar är nazist, fast han bär ju hängslen Nej, men skämt åsido, hängslen har väl aldrig ansetts vara nazistiskt? Det är snarare punkare och skinheads som bär det i annat syfte än att hålla upp byxorna.

Vilket syfte då? :O
Citera
2013-10-22, 22:57
Medlem
rem558s avatar
Hängslen är stiliga och jag tycker själv inte att du kommer se ut som en nynazist om du bara har hängslen
Citera
2013-10-22, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
*skinhead. Använd inte dr.martens kängor, fredperry skjorta,rakad skalle och hängslen så klarar du dig fin fint!

+ bomberjacka
Citera
2013-10-22, 23:08
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gr44l
+ bomberjacka
ja och bomberjackan
Citera
2013-10-23, 00:01
Medlem
Shuffless avatar
Självklart är man nasse om man har hängslen, tyvär är min morfar nazist. Han använder såna. Det är ju lika självklart som att alla som har häng är bögar. Fattaruväl?
Citera
2013-10-23, 01:53
Medlem
Rauknrolls avatar
De är ok om man skippar svarta, vita och röda hängslen, ha inte vit skjorta å svarta byxor till hängslena så blir de bra, man kan köra den mer brunfärgade gubbstilen med kavaj å basker om du vill minska risken att folk tror att du e nazist
Citera
2013-10-27, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rauknroll
De är ok om man skippar svarta, vita och röda hängslen, ha inte vit skjorta å svarta byxor till hängslena så blir de bra, man kan köra den mer brunfärgade gubbstilen med kavaj å basker om du vill minska risken att folk tror att du e nazist

What, svarta hängslen + vit skjorta = no,no?

http://1.bp.blogspot.com/_ABCo1tioAjg/TPrdlMaMVFI/AAAAAAAAA8A/338nrEk96Js/s1600/Ashton_Kutcher_i_L__146265a.jpg

Tycker det där e rätt snyggt jag
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in