2013-11-19, 17:32
Medlem
AnnaLes avatar
Med handen alla dagar i veckan, känns bättre när den träffar och jag föredrar att använda vad man har framför leksaker.
Citera
2013-11-20, 14:42
Medlem
jaybones avatar
Föredrar handen tror jag. Har prövat en piska vilket gör det hela mer.. kinky. Men handen i stundens hetta är nog bäst för mig, även om piskan till lite klassisk musik kan vara härligt om jag är på det humöret.
Citera
2014-03-28, 23:02
Medlem
Smisk som straff på stjärten är bäst med handen eller ett ris är oxå toppen. Många förstår inte hur förlösande det är med smisk för kroppen och känslan efteråt med svid på rumpan och gråten klingar av
Citera
2014-03-29, 10:47
Medlem
Hkicks avatar
Hand och piska är två helt olika typer av känsla.

Vill man uppleva mer smärta så tycker jag att piska är bäst, framförallt om man piskas på samma ställe flera gånger. En handflata kan inte orsaka lika hög smärta som en piska.
Citera
2014-03-29, 15:19
Medlem
PhG.s avatar
Jag smiskar gärna och med glädje använder jag handen. Bra att kunna variera styrka och takt, dessutom gillar jag känslan av hudkontakt. Skärp eller piska är trevligt det också, likaså rotting, men skulle jag välja skulle jag sätta handen främst utan att för den skulle utesluta något av de övriga.

Jag ska också säga att det beror sen lite på tjejen som tar emot. vissa är riktigt tåliga och kan ta emot hur mycket som helst (Kudos till er), medan andra vrider sig och jämrar efter bara några dask (kudos till er också). Alla kvinnostjärtar har sin egen karaktär, allt från tonåringens spänstiga stjärt till Milfens mogna hull.
Citera
2014-04-06, 11:15
Medlem
Smisk på rumpan..
Handen kan vara trevligt som en sexuell anspelning..

Pisk som straff..
Citera
2014-05-12, 11:16
Medlem
XDomUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av misslojs
Vilket ät bäst tycker ni? Och favoritställe att få smisk/pisk på?

Generellt är min syn som följer, fast avvikelser kan förekomma om jag skulle anse att slynan behöver en avvikelse.

Hand - för generell uppfostran, disciplin. Rumpa, bröst, fitta, kind.

Piska, paddel - som straff för olydighet, opassande horighet, trots, shoppat för mycket. Paddel används på rumpan. Piskan går bra över hela kroppen. Ej ansikte.

Rottingkäpp - extra hårt straff. Denna känns. Absolut nödvändighet att äga. Funkar fint på hela kroppen, utan ansikte.
Citera
2014-05-19, 09:22
Medlem
Jag föredrar handen den är mer trevlig och mjuk. Piskan är obekväm, om jag ska ta piskan ska den vara doppad i nutella mums mums
Citera
2014-05-21, 20:29
Medlem
Handen på röven, piskan överallt annars på kroppen.
Citera
2014-05-23, 21:03
Medlem
Strangeflowers avatar
Handen alla dagar i veckan. En hand som både belönar och bestraffar hetsar mig galen!

Piska känns inte naturligt, det hör inte hemma i min och mannens värld. Ogillar egentligen all användning av typiskt bdsm-materiel...för MIG känns det krystat och fejkat, ja rent posörs-aktigt. Men det får stå för mig. Förknippar det nog främst med negativa upplevelser från en tidigare bekantskap som jag hade.
För jag har inga problem med rottingen, läderbältet eller det grova, skavande repet. Det är bara allt detta i läder, lack och svart och nitar och gag-balls, som jag blir olustig av. Förutom de där lårhöga stövlarna i lack då.

Annars är det rätt mycket 30/40-talsinspirerat här hemma. Så även i sänghalmen.
Citera
2014-05-24, 00:11
Medlem
Nochillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strangeflower
Handen alla dagar i veckan. En hand som både belönar och bestraffar hetsar mig galen!

Piska känns inte naturligt, det hör inte hemma i min och mannens värld. Ogillar egentligen all användning av typiskt bdsm-materiel...för MIG känns det krystat och fejkat, ja rent posörs-aktigt. Men det får stå för mig. Förknippar det nog främst med negativa upplevelser från en tidigare bekantskap som jag hade.
För jag har inga problem med rottingen, läderbältet eller det grova, skavande repet. Det är bara allt detta i läder, lack och svart och nitar och gag-balls, som jag blir olustig av. Förutom de där lårhöga stövlarna i lack då.

Annars är det rätt mycket 30/40-talsinspirerat här hemma. Så även i sänghalmen.

Menar du att det var din fd sambo som ville bestraffa dig och inte tillät dig göra det mot honom i första hand eller turvis? Vad hade han för svår uppväxt/barndom att berätta om för dig eller var han bara totalt porrskadad av filmer?

Jag är man och bad en fd flickvän att slå mig häftigt på bägge skinkorna så att det skulle göra riktigt ont, men hon bara skrattade åt mig och tyckte att jag var konstig.
Citera
2014-05-25, 20:31
Medlem
Strangeflowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nochills
Menar du att det var din fd sambo som ville bestraffa dig och inte tillät dig göra det mot honom i första hand eller turvis? Vad hade han för svår uppväxt/barndom att berätta om för dig eller var han bara totalt porrskadad av filmer?

Jag är man och bad en fd flickvän att slå mig häftigt på bägge skinkorna så att det skulle göra riktigt ont, men hon bara skrattade åt mig och tyckte att jag var konstig.

Den kändes aldrig genuin, hans dominans. Påklistrad, är nog rätta ordet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in