Med tanke på att ditt nuvarande kort är 5 år gammalt finns det en stor risk att du kommer behöva byta ut i stort sätt allt för att det skall fungera.
Vissa delar som nätagg, minnen, cd-läsare, hårddiskar och chassi kan du troligtvis återanvända så leta upp ett uppdateringspaket alternativt plocka ihop ett moderkort med processor och grafikkort till så kan du komma undan relativt billigt.
Svårt att veta vad som passar när vi behöver veta lite mer om din dator. Sen vad du är ute efter att spela.
Är väl mest för att lira wow och lol, sen kanske andra spel. Inge jätte tungt. Grejen med de jag har nu att jag får blue screen lite då och då när jag spelar vissa spel. Ska tydligen va att kortet är sönder.
Är väl mest för att lira wow och lol, sen kanske andra spel. Inge jätte tungt. Grejen med de jag har nu att jag får blue screen lite då och då när jag spelar vissa spel. Ska tydligen va att kortet är sönder.
Googla nästa gång på koden du fick i blue screen så ser du vad felet var. Vad har du för minnen?
Ditt moderkort är också jäkligt gammalt. Se över vilket nätaggregat du har, om dina minnen (om du nu inte behöver skaffa nya) passar till ett bättre moderkort och så skaffar du ett grafikkort sist.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!