Flashback bygger pepparkakshus!
2013-12-07, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenSistaGustaf
Imam Reinfeldt har växt upp med en gediget hat mot det svenska samhället, det kan man läsa om i t.ex. hans bok ”Det Sovande Folket”. [...]

Reinfeldts andra drömyrke verkar vara psykolog. Hatet och önskan om terapi måste ju komma någonstans ifrån? Man kan ju fundera om det finns något mer om Reinfeldts pappa t.ex?

Reinfeldt kanske vill straffa Sverige, eftersom han upplever att ingen ser den olycka Sverige utsatte hans far för? Kanske trodde hans far att utan sosse-sverige så skulle den store alkoholistfarsan fixat guld och gröna skogar till familjen? Kanske satt han och berättade om detta i fyllan för sin son? Kanske satt han och svor framför brasan med whiskey i hand och lille Reinfeldt satt oroligt i fåtöljen bredvid och lyssnade på eländet? Naturligtvis en helt felaktigt anledning utan verklighetsgrund att hata Sverige, men lille Reinfeldt kanske såg det så? Man kan tänka så tokigt om man är liten och drömmer om att man är någon annanstans....

En hypotes naturligtvis, men så kan det ha gått till. -"Det är sverige och sossarnas fel att farsan var en alkoholist. Jag är en stridshingst. Bla bla bla... etc"
Citera
2013-12-09, 17:39
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sius
Reinfeldts andra drömyrke verkar vara psykolog. Hatet och önskan om terapi måste ju komma någonstans ifrån? Man kan ju fundera om det finns något mer om Reinfeldts pappa t.ex?

Reinfeldt kanske vill straffa Sverige, eftersom han upplever att ingen ser den olycka Sverige utsatte hans far för? Kanske trodde hans far att utan sosse-sverige så skulle den store alkoholistfarsan fixat guld och gröna skogar till familjen? Kanske satt han och berättade om detta i fyllan för sin son? Kanske satt han och svor framför brasan med whiskey i hand och lille Reinfeldt satt oroligt i fåtöljen bredvid och lyssnade på eländet? Naturligtvis en helt felaktigt anledning utan verklighetsgrund att hata Sverige, men lille Reinfeldt kanske såg det så? Man kan tänka så tokigt om man är liten och drömmer om att man är någon annanstans....

En hypotes naturligtvis, men så kan det ha gått till. -"Det är sverige och sossarnas fel att farsan var en alkoholist. Jag är en stridshingst. Bla bla bla... etc"

Mycket intressant teori.
Jag kan se det framför mig hur pappan/förebilden skyller sitt misslyckande på ”sossarna”. Jag tror att många av dagens höger som lever i förnekelsen om Allahiansens politik just hade denna typ av förebilder under sin uppväxt, det sitter djupt.

Imam Reinfeldt kommer att gå till historien för sitt sverigehat. Detta börjar t.o.m. märkas på Flashback vilket ändå är ett förnekande högerfäste.
Citera
2013-12-09, 17:50
Medlem
KarlDenSistaGustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absynthe
Ja, han härskar och söndrar, men mest i välfärdssystemet. Genom att urholka det minskar han svenskarnas intresse av att betala skatt. Mission accomplished. Och folk går på det. Så smart att det är sexigt.

Invandrare....själv träffar jag nästan bara invandrare som om något är trevligare än svenskar, så jag har svårt att klaga på det. Men det så klart att en mer heterogen befolkning är lättare att dupera.

Det var nog många som trodde att det skulle vara sexigt. Det är alltid med den infallsvinkeln som Sverige går in i borgerliga mandatperioder; man hoppas att kunna sko sig personligen på förfallet.

Men som vanligt så börjar många av dessa nu att få kalla fötter. Islam knackar även på pojkhögerns bakdörr, och välfärd behöver även pöbeln som röstade på Allahiansen.

Det är endast dom som lurade pöbeln att rösta på Allahiansen som fortfarade tycker att bidragsmassinvandring, islamisering, och en skola körd i botten är sexigt.
Senast redigerad av KarlDenSistaGustaf 2013-12-09 kl. 17:53.
Citera
2016-02-22, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sius

Fredrik Reinfeldt är psykopat, den saken är glasklar.
Frågor på detta?
Citera
2016-02-22, 06:16
Medlem
Bogomils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Integralen
"Är Fredrik Reinfeldts strategi att härska genom att söndra?"

Naturligvis. Paradoxen "öppna hjärtan" & anarkokapitalism talar sig eget tydliga "doublespeak" språk, som bara ledar till att redan konfronterande falangers antagonism ökar.
Citera
2016-04-26, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Hoppas han brinner i helvetet.

Men först ska han lida genom tortyr.
Citera
2016-04-26, 21:28
Medlem
flaess avatar
Citat:

Fysisk tortyr är en icke passande metod för att straffa det där sinnessjuka kräket. Betänk att Reinfeldt anser att vi svenskar är barbarer och mentalt handikappade, så om vi sjunker ned till den nivån och torterar honom till döds så får han vatten på sin kvarn, vilket i sin tur innebär att han kommer njuta ända tills han dör.

Vi skall istället begagna oss av psykologisk tortyr, det vill säga att vi knäcker honom intellektuellt. Sedan efter väl förrättat värv så ändas Reinfeldts liv helt sonika med ett nackskott eller en hängning där nacken bryts.
Citera
2016-09-09, 10:06
Medlem
Butteris avatar
Citat:
Fredrik Reinfeldt är psykopat, den saken är glasklar.
Frågor på detta?

Jag ifrågasätter inte att Reinfeldt är psykopat, jag ifrågasätter varför han tilläts förstöra Sverige och applåderades för det.
Citera
2016-10-04, 12:07
Medlem
DerTotenkopfs avatar
Hans senaste intervju i Nyhetsmorgon var intressant. Han är såklart en klockren globalist i samma snitt som Obama, Hillary, Merkel, Cameron osv. En Bilderbergare, vars lojalitet ligger hos EU & FN.

Han verkar helt ok med att folk går på bidrag, så länge de inte är svenska.

Samtidigt ser han utomeuropeisk arbetskraftsinvandring som lösningen på att de vita européerna minskar i antal.

Det mest intressanta han säger är dock att Ungerns "hat", dvs motviljan att ta emot flyktingar, kommer "få konsekvenser". Det kommer enligt honom att leda till "fördjupade konflikter mellan människor som ska växa upp med våra barn och deras barn efter det".
Senast redigerad av DerTotenkopf 2016-10-04 kl. 12:15.
Citera
2018-09-27, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Butteri
Jag ifrågasätter inte att Reinfeldt är psykopat, jag ifrågasätter varför han tilläts förstöra Sverige och applåderades för det.

Det beror på mesigheten och fegheten i 7-klövern + media.
Citera
2020-03-15, 01:35
Medlem
Citat:

-Kan coronaviruset vara något för honom ?
Förvånande att inte karmanspendel träffat honom.
Citera
2020-04-05, 08:52
Medlem
Som 32 delsneger torde han vara extremt mottaglig för corona. Gör honom en tjänst, skicka de där hostande Eskilstuna blattarna till honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in