2005-07-05, 16:54
Medlem
Villons avatar
Passar väl kanske inte så bra i Musik, men eftersom det är relaterat och jag inte hittar nåt bättre så langar jag upp frågan här.

Det är såhär att vi är fem pers i en bil som tänker bege oss ner på sveriges baksida för att se Maiden i nästa helg, och då våra olika inkvarteringsplaner skitit sig så ser det ut att bli camping som gäller. Frågan är om någon känner till någon lämplig sådan i stans utkanter, gärna med nån form av kommunikationer in till Ullevi så man kan ställa bilen.

Vore kanon med lite vägledning, annars får man väl ta första bästa bara.
Citera
2005-07-05, 16:56
Medlem
Villons avatar
Nu inser jag att jag kanske borde valt "Resor", men jag tror nog ändå att chansen för svar kanske är större här.
Citera
2005-07-05, 17:26
Medlem
Daddy Dajmkryzzs avatar
Den här borde duga...känner inte till några priser, men den är bra placerad...dessutom spårvagn i närheten:
http://gulasidorna.eniro.se/query?wh...e=10456077&ax=

EDIT: Vafan då "Sveriges baksida"?!!?
Citera
2005-07-05, 17:31
Medlem
FetFulElaks avatar
Kolla Lisebergs camping "Delsjön". Den öppnade de förra året under Metallica.

EDIT: vi är fanimig inte Sveriges baksida. Vi är Sveriges framstjärt
Citera
2005-07-05, 18:32
Medlem
Villons avatar
Mm, kollade lite på den. har dock noll experience på området campingplatser, hur mycket får man punga ut? kan man ställa bilen över dagen? är det alltid förbannat ont om plats?

EDIT: Då finland rätteligen tillhör svenska riket är naturligtvis göteborg landets baksida.
Citera
2005-07-05, 20:22
Medlem
Ta med dig tältet och sätt upp det på Kärralund. Där finns vandrarhem, stugor i alla prisklasser, men de är säkert fullbokade nu. Gratis parkering på campingen. Ta vagnen (5:an) till stan, tar 10 minuter till Korsvägen.
Är det fullt där åk till Askim Strand. Även där gratis parering. Buss 80 eller Blå Express mellan Askimsbadet och Nisseplatsen tar dig in till centrum på 30 minuter.
Välkomna till sveriges bästa sida!
Citera
2005-07-05, 22:20
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Väduren
Ta med dig tältet och sätt upp det på Kärralund. Där finns vandrarhem, stugor i alla prisklasser, men de är säkert fullbokade nu. Gratis parkering på campingen. Ta vagnen (5:an) till stan, tar 10 minuter till Korsvägen.
Är det fullt där åk till Askim Strand. Även där gratis parering. Buss 80 eller Blå Express mellan Askimsbadet och Nisseplatsen tar dig in till centrum på 30 minuter.
Välkomna till sveriges bästa sida!

Tack för ett informativt och trevligt svar. Får se hur det blir i slutändan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in