Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2013-10-11, 23:51
  #1
Medlem
korafto23s avatar
Hej,

Har kört 3-MMC och Amfetamin IV nu, ett race på ca 2 dygn. Hade inte så mycket kvar av Amfetaminet och 3-MMC, så jag skrapade påsen osv, fick ut 0,3g 3-MMC och 0,5g amfetamin. Valde att skippa filtreringen så jag kunde ta en sista fin dos.. Nu händer det saker.

Mina knogar, knäskålar, armbågar är blåa. Mina fötter skiftar i gult o mörkblått/lila, och börjar få svarta fläckar på insidan av tårna, och när jag tar på det så åker skinnet av.

Vad fan är det som händer?
Citera
2013-10-12, 00:09
  #2
Medlem
GeneticHerbss avatar
Kallbrand?
Är du säker på att det inte var krokodil som du slog i dig?

Taget från Wikipedia.

Citat:
Drogen görs lätt från kodein, jod och röd fosfor i en process som liknar tillverkandet av metamfetamin från pseudoefedrin, men desomorfin som görs på detta sätt är väldigt oren och förorenad med olika giftiga och frätande biprodukter. Då blandningen rutinmässigt injiceras omedelbart med lite eller ingen rening, har krokodil blivit ökänt för att orsaka svåra vävnadsskador och kallbrand, vilket ibland kräver amputering, hos långtidsanvändare.
Citera
2013-10-12, 00:15
  #3
Medlem
korafto23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneticHerbs
Kallbrand?
Är du säker på att det inte var krokodil som du slog i dig?

Taget från Wikipedia.

Ej krokodil. Kallbrand... Jag vet inte
Citera
2013-10-12, 00:17
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av korafto23
Ej krokodil. Kallbrand... Jag vet inte
Sök akutvård, det är blodflödet som inte når ut masera benen men sök vård

Det är blodkärls som dragit ihop sig sök vård snabbt som fan.
Citera
2013-10-12, 00:33
  #5
Medlem
korafto23s avatar
Det sprider sig väldigt sakta. Kanske hinner gå över innan det blir livshotande.
Citera
2013-10-12, 01:12
  #6
Medlem
MADs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korafto23
Det sprider sig väldigt sakta. Kanske hinner gå över innan det blir livshotande.
Ja det lär du ju märka.
Citera
2013-10-12, 01:59
  #7
Medlem
LightClouds avatar
Ring 112 omedelbart!
__________________
Senast redigerad av LightCloud 2013-10-12 kl. 02:02.
Citera
2013-10-12, 02:05
  #8
Medlem
LightClouds avatar
Ser att inlägget är några timmar. TS, är du fortfarande hemma så lär det inte vara vackert nu. Är du vid liv så skriv i tråden!!!

Vad som har hänt är att du har kört race i första hand på två vasokonstriktiva droger så att blodkärlen redan är väldigt sammandragna. Sedan att du sköt i dig det ofiltrerat vilket skapar katastrofala följder i blodomloppet som du märkt..

Jag hoppas verkligen på dig TS, att du fixar detta, att du ens lever.

Edit. TS Tittar på startsidan Flashback Forum @ 01:29
__________________
Senast redigerad av LightCloud 2013-10-12 kl. 02:49.
Citera
2013-10-12, 03:22
  #9
Medlem
znors avatar
Ring somsagt 112 direkt!
Citera
2013-10-12, 03:29
  #10
Medlem
ojdos avatar
Sånthär ska inte hända! Hoppas för hans skull att telefonsamtalet blev av!
Citera
2013-10-12, 03:36
  #11
Medlem
znors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av znor
Ring somsagt 112 direkt!
Det låter helt fuckat! Kan det inte va att han skippa filteringen, och hade en smutsig lösning?
Kan inget om IV, men en polare som jag sitter med reagera starkt o snabbt (inte känslig alls, tvärtom) som bara gapa. Och han har varit med om det mesta. Så ring förfan 112 så fort du kan! Detta låter heeeelt sjukt!
Citera
2013-10-12, 03:47
  #12
Medlem
FroeJaizers avatar
jävlar. i värsta fall verkar dett som att ts kan få amputera ett och annat om man kollar google
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback