Citat:
Ursprungligen postat av
visualelite
x
Har vi inte svaret här på varför vissa upplever att dom verkligen trippar på rökmixer men inte kommer alls i närheten av samma bänga på cannabinoiderna i sig.
Så jävla vidrigt och fult. Skulle aldrig röka detta. Kanske om man är med på att det är en hallucinogen man röker, men aldrig annars. Snacka om att verkligen fucka med folks psyken som tror att det är en vanlig cannabinoid dom röker.
Jag tror inte det var speciellt stor mängd 5-MeO-DALT i, inte så man fick en psykadelisk/hallucinogen tripp i alla fall. Bara så det satte lite extra knorr på synfältet och humöret. Cannabinoiderna själva har nog lika mycket potential att fucka upp någons psyke som mängden hallucinogener som fanns i.
Men jag håller med om att det är vidrigt att inte skriva ut vad som fanns i. Men det gjorde
ingen som sålde rökmixar, badsalter och diverse partypiller.
Kryptonet utlovades ju vara ett starkt kratomextrakt och koffein. Senare visade det ju sig innehålla O-desmetyltramadol, vid det laget var folk redan rejält fast i skiten.
Jag tror det är till stor del de som blandade mixar själva och sålde på webbshoppar både inrikes och runt om i Europa och som faktist började skriva ut vilka cannabinoider de använde som har fått resten av marknaden att haka på.