Citat:
Ursprungligen postat av
rochstein
Haha! Jo det kan säkert vara farligt om du inte är van med knivfajter.
Kan du inte ta en bild o lägga upp?
Jag undrar hur dom överlever? Dom lär ju inte tjäna så mycket pengar. *Är det inbrott o stölder som gäller? Eller finns det CPn som anställer /betalar för deras "tjänster"??
Ja kommer kniven fram då är jag allt en feg fan, skulle jag fota slöddret så behöver jag gå så nära så det törs jag fan inte, att fota på långt håll ger inte mycket visar bara en hoper husvagnar, skiten de spridit omkring sig kommer inte synas.
Givetvis lever slöddret på stölder och inbrott och det finns tydligen gott om CP som anlitar dessa för tjänster.
De har i alla fall en husvagn som sopförvaring, den är fullproppad med sopor och den kommer med säkerhet att stå kvar när slöddret lämnar platsen.
Svenska myndigheter är helt enkelt för flata sånt här slödder borde behandlas omilt ut med ohyran ur landet bara.
Skulle det vara så att vissa EU regler förhindrade att bli kvitt slöddren, så borde det kostas på en punktmarkering på ohyran kartlägga allt vad dräggen sysslar med, så kanske dräggen frivilligt lämnade landet om ett antal poliser bet dem i arslet hela tiden.