• 1
  • 2
2013-10-10, 20:52
Bannlyst
Rondellen vid Stäket och sedan Rotebroleden så en bit in från vägen så står det ett antal husvagnar som verkar bebos av något patrask.
Det ser för jävligt ut där, och jag undrar om de kan vara patrasket som sysslar med "punkteringshjälpen" gör punka på bilen erbjuder sig hjälpa till att byta hjul, och samtidigt försvinner värdesakerna du har.
Att gå dit och titta vilket slödder som bor där är nog förenat med viss fara, så därför undrar jag vilka patrasket är.
Dock lite märkligt att inte Polisen redan har avlägsnat ohyran.
Citera
2013-10-10, 21:08
Medlem
cammos avatar
Irländska asfaltsläggare.

http://www.direktpress.se/sodra_sida...sfaltslaggare/
Citera
2013-10-11, 07:55
Medlem
rochsteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fislurken
Rondellen vid Stäket och sedan Rotebroleden så en bit in från vägen så står det ett antal husvagnar som verkar bebos av något patrask.
Det ser för jävligt ut där, och jag undrar om de kan vara patrasket som sysslar med "punkteringshjälpen" gör punka på bilen erbjuder sig hjälpa till att byta hjul, och samtidigt försvinner värdesakerna du har.
Att gå dit och titta vilket slödder som bor där är nog förenat med viss fara, så därför undrar jag vilka patrasket är.
Dock lite märkligt att inte Polisen redan har avlägsnat ohyran.

Haha! Jo det kan säkert vara farligt om du inte är van med knivfajter.

Kan du inte ta en bild o lägga upp?

Jag undrar hur dom överlever? Dom lär ju inte tjäna så mycket pengar. *Är det inbrott o stölder som gäller? Eller finns det CPn som anställer /betalar för deras "tjänster"??
Senast redigerad av rochstein 2013-10-11 kl. 07:58.
Citera
2013-10-11, 10:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rochstein
Haha! Jo det kan säkert vara farligt om du inte är van med knivfajter.

Kan du inte ta en bild o lägga upp?

Jag undrar hur dom överlever? Dom lär ju inte tjäna så mycket pengar. *Är det inbrott o stölder som gäller? Eller finns det CPn som anställer /betalar för deras "tjänster"??

Ja kommer kniven fram då är jag allt en feg fan, skulle jag fota slöddret så behöver jag gå så nära så det törs jag fan inte, att fota på långt håll ger inte mycket visar bara en hoper husvagnar, skiten de spridit omkring sig kommer inte synas.
Givetvis lever slöddret på stölder och inbrott och det finns tydligen gott om CP som anlitar dessa för tjänster.
De har i alla fall en husvagn som sopförvaring, den är fullproppad med sopor och den kommer med säkerhet att stå kvar när slöddret lämnar platsen.
Svenska myndigheter är helt enkelt för flata sånt här slödder borde behandlas omilt ut med ohyran ur landet bara.
Skulle det vara så att vissa EU regler förhindrade att bli kvitt slöddren, så borde det kostas på en punktmarkering på ohyran kartlägga allt vad dräggen sysslar med, så kanske dräggen frivilligt lämnade landet om ett antal poliser bet dem i arslet hela tiden.
Citera
2013-10-11, 12:17
Medlem
provocative77s avatar
Låter som en sak för myndigheterna.
Då detta verkar vara ett stort problem för TS så borde han omgående anmäla detta till berörda myndigheter eftersom TS verkar tro att myndigheterna inte har en susning om att det uppehåller sig, patrask på platsen.
Citera
2013-10-11, 14:38
Bannlyst
Ja det borde allt vara en sak för myndigheterna.
TS/Fislurken har inte speciellt stora problem med just detta slödder Fislurken har problem med alla slödder som befinner sig innanför landets gränser, och Fislurken finner det meningslöst att rapportera just denna ohyra, då polis med säkerhet har sett att platsen kontaminerats av ohyra men av någon lag (för mig okänd) är förhindrad att röka ut lössen.
Har du även läst min trådstart och även förstått den så kunde du se att jag ställde en fråga "Vad är det för patrask som bor i husvagnar där? "
Jag var helt enkelt ganska nyfiken på vad det är för patrask som vill/kan bo under dessa förhållanden, de lever helt klart sämre än min hund.
Citera
2013-10-11, 16:25
Medlem
CpRekas avatar
Citat:
Jag var helt enkelt ganska nyfiken på vad det är för patrask som vill/kan bo under dessa förhållanden, de lever helt klart sämre än min hund.

Dom flesta svenska hundar bor bättre än bärplockare och annat drägg som kommer hit för att göra pengar. Bor själv i norrland där vi har massor med thailändare från midsommar tills första snön, det är helt otroligt hur dom klarar leva som dom gör. Skitiga läger med presseningar och filtar, sen äter dom marie-kex och dricker 2.8or för att bli mätta. (detta för att marie kex sväller som fan redan som det är utan öl, men med öl lär det bli en jävla deg i magen)
Citera
2013-10-11, 21:44
Medlem
Resandefolk. Brukar klumpas ihop med romer och andra lösdrivande och kringresande folk under det politiskt inkorrekta begreppet "zigenare". Det är sådana som Dagens Nyheter anser att det är rasistiskt om man håller koll på när de begår brott...
Citera
2013-10-12, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av obama-bin-laden
Resandefolk. Brukar klumpas ihop med romer och andra lösdrivande och kringresande folk under det politiskt inkorrekta begreppet "zigenare". Det är sådana som Dagens Nyheter anser att det är rasistiskt om man håller koll på när de begår brott...
Jag skulle tro att minst 87% av svenskar, observera nu menar jag svenskar anser att det daltas för mycket med alla de slödder som försöker göra sig pengar i Sverige.
Det krävs hårdare tag och enklare lagar för utvisning, detta givetvis för alltid.
Att något jävla patraskslödder får skapa sig ett boende på konstiga platser utan att myndigheten har möjlighet att agera, är ju helt horribelt.
Att sedan drabbad kommun får städa upp efter ohyran när de dragit vidare är ju standard.
Ut med ohyran bara.
Citera
2013-10-12, 13:37
Medlem
provocative77s avatar
Citat:
Ja det borde allt vara en sak för myndigheterna.
TS/Fislurken har inte speciellt stora problem med just detta slödder Fislurken har problem med alla slödder som befinner sig innanför landets gränser, och Fislurken finner det meningslöst att rapportera just denna ohyra, då polis med säkerhet har sett att platsen kontaminerats av ohyra men av någon lag (för mig okänd) är förhindrad att röka ut lössen.
Har du även läst min trådstart och även förstått den så kunde du se att jag ställde en fråga "Vad är det för patrask som bor i husvagnar där? "
Varför frågar du inte patrasket själv?
Jag bor i Östergötland o har lite svårare än dig att ställa frågan till dem.

Hur det kommer sig att patrasket tillåts bo här kan jag däremot svara på. Svaret heter EU. En liten förening, vi dumma Svenskar folkomröstade att få gå med i.
Citera
2013-10-12, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av provocative77
Varför frågar du inte patrasket själv?
Jag bor i Östergötland o har lite svårare än dig att ställa frågan till dem.

Hur det kommer sig att patrasket tillåts bo här kan jag däremot svara på. Svaret heter EU. En liten förening, vi dumma Svenskar folkomröstade att få gå med i.

Jag ställde inte frågan speciellt till just dig, den var allmänt ställd och det är ju självklart att de som inte bor i området behöver eller skall svara.

Angående varför jag inte ställer frågan till ohyran själv, beror på att jag knappast skulle närma mig dem ens under pistol eller knivhot.
På det avståndet jag nu har betraktat ohyran så har jag förstått att ingen vanlig person utsätter sig för den stora risk som finns genom att komma närmare kontakt med dem.

Jo jag misstänkte att problemet var EU och inte kommer det att bli bättre när arslen får som de vill och vi även träder in i EMU.
Citera
2013-10-13, 22:37
Bannlyst
Det visades även på TV idag att ohyran invaderat någon parkering i Nackatrakten, fru patrask hade även en mordern tvättmaskin som gick utan för husvagnen.

Var hittade ohyran ström och vatten till tvättmaskinen? och var i helvetet tog avloppsvattnet vägen sedan?

Sverige tror jag nu behöver avlusas.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in