• 1
  • 2
2013-10-09, 18:42
Medlem
Hej, såg att 34ctmplabbet.bigcartel.c** fått in en ny mix som heter "Jedi" och är baserad på någon ny version av JWH-018.

Någon som testat den och kan ge en review? Tänkte lägga en order nu själv o se om det kommer fram en näve i brevlådan
Citera
2013-10-09, 19:23
Medlem
khrysothemiss avatar
finns en tråd om 5f-jwh018-n och den verkar inte tyckas om (svag & tråkig)
Citera
2013-10-09, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
finns en tråd om 5f-jwh018-n och den verkar inte tyckas om (svag & tråkig)

När JWH-018 fortfarande var laglig så va det ju tryck i den fast ioförsig, dom senaste åren(mellan 2011-2013) har det ju eskalerat totalt med trycket i spicet.. Gjorde en beställning så får återkomma på fredag/måndag med en rapport!
Citera
2013-10-09, 21:24
Medlem
subutexs avatar
rökte nån jwh-mix i höstas.. fick syra-liknande effekter..
Citera
2013-10-10, 00:18
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
När JWH-018 fortfarande var laglig så va det ju tryck i den fast ioförsig, dom senaste åren(mellan 2011-2013) har det ju eskalerat totalt med trycket i spicet.. Gjorde en beställning så får återkomma på fredag/måndag med en rapport!
Det här är inte JWH-018! Det är ett derivat av ett derivat, dvs något helt annat. I princip alla som köpte pulver tyckte att det var skit... hahu men de kanske inte rökte mkt nog, i dunno. ska inte säga något igentligen, har inte testat själv
Citera
2013-10-11, 12:00
Medlem
Fick bekräftat att det skickats, även två vänner till mig som också beställde i samma veva har fått bekräftelser. Skulle även få ett sample på nått pulver dom hade
Citera
2013-10-11, 13:27
Medlem
khrysothemiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sushiyo
Fick bekräftat att det skickats, även två vänner till mig som också beställde i samma veva har fått bekräftelser. Skulle även få ett sample på nått pulver dom hade
sweetily! skriv omdöme sen!
Citera
2013-10-14, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av khrysothemis
sweetily! skriv omdöme sen!

Fick hem mitt paket idag, bestog av en stor väldoftande zip-påse med mixen, och jag måste säga att jag diggade den. Den va stark, ruset varade i cirka 45 min - 1 timme och smakade ytterst bra faktiskt jämfört med andra rökmixar jag rökt.

Samplet har jag inte testat än, men den bestog av vitt pulver och påsen var märkt "3-MA sample". Gungade 0.3 på min våg.

Om någon annan också beställt, skriv vad ni tyckte!
Citera
2013-10-14, 22:41
Medlem
är inte det en kombination av MDMA, LSD och svamp? LSD och svamp är ju sjukt lika varandra så varför just dom två? ta typ något som ger mindfuck och en som ger kraftiga skeva hallucinationer?
Citera
2013-10-15, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hagelbossa
är inte det en kombination av MDMA, LSD och svamp? LSD och svamp är ju sjukt lika varandra så varför just dom två? ta typ något som ger mindfuck och en som ger kraftiga skeva hallucinationer?

Jag fick svaga hallucinationer av denna mix, blandat med skrattnoja och munchies! Diggade den, men ska testa deras andra som verkar vara lite svagare.
Citera
2013-10-16, 21:10
Medlem
emosewAs avatar
Impulsbeställde precis en påse jedi...
Jag har inte rökt spice på typ 2år, utan bara rökt grön/brunt det senaste. Har dock jag inte rökt något på lite mer än en månad nu.. Så tror ni den kommer funka för mig? Hoppas inte att det är en sjuk besvikelse.
Hur lång leveranstid har de? Tror ni jag får hem det till helgen?
Citera
2013-10-17, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emosewA
Impulsbeställde precis en påse jedi...
Jag har inte rökt spice på typ 2år, utan bara rökt grön/brunt det senaste. Har dock jag inte rökt något på lite mer än en månad nu.. Så tror ni den kommer funka för mig? Hoppas inte att det är en sjuk besvikelse.
Hur lång leveranstid har de? Tror ni jag får hem det till helgen?

Jag beställde en påse light igår, fick mitt paket på tisdagen när jag beställde sent på onsdagen. Dom hade tydligen blivit rånade eller nått, men får se om min påse med deras svagare mix hamnar i brevlådan imorgon!

Jag fick ett fint rus av original mixen, svaga hallisar och massa skrattnojor. Jag har blivit så inrökt på min stads utbud av vanlig fet, så den mixen gav lite ljus i min mörka värld. Dock blir denna den sista påsen innan ett långt uppehåll väntas
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in