• 1
  • 2
2013-10-07, 21:17
Medlem
KakaJaos avatar
Men det killar inte verkar fatta är att det inte är med vem som helst.
Anledningen för att det är så är att för tjejer så handlar det om kvalité och inte kvantité!
Jag älskar att ha sex men jag undviker ONS eftersom jag, efter ett antal ONS har börjat tycka att det är sjukt tråkigt, varför tycker jag och många tjejer det?

Det är eftersom ONS inte medför någon särskild stor njutning även om killar verkar själva tycka det, för oss tjejer handlar det inte bara om att "komma" utan om hela upplevelsen av njutning!
Jag talar inte för alla tjejer nu men jag tror de flesta skulle hålla med mig om att KK är något som är så jävla mycket bättre än ONS eftersom:

1. Onyktert sex, vilket man oftast har vid ONS är så jävla tråkigt och stelt
2. ONS är så himla opersonliga, man behöver inte vara kär för att ha bra sex men man måste vara bekväm med varandra för att kunna ha bra sex ENLIGT MIG
3. Vid ONS så vet killen inte riktigt vad man gillar och det kanske inte är något som man är bekväm att prata om med en person som man precis träffat så med en KK så lär man sig vad den andra gillar som ger mycket bättre sex än vid ONS

Så då kan vi baserat på det komma fram till varför alfahanarna är de som drar hem mest ligg:

Det är inbyggt i tjejers instikt för det första att para sig med alfahanar. (Djuriska instinkter osv)
Det är också så att tjejer för det mesta tycker att de som är alfahanar kanske är bättre på knulla eftersom de kan dra hem så mycket mutta
Hur är man en alfahane?
Man behöver inte vara en douche eller ett svin utan det räcker med att vara social, självsäker och utåtriktad!

Nu baserar jag mitt inlägg på den djuriska instinkten SEX och inte förhållanden så blanda inte ihop de två och börja prata om att "vi snälla killar får aldrig tjejer, ska vi vara douchebags då?"
Om man är snäll och gullig så blir man som tjej intresserad av personen och tänker "förhållande", om man träffar på en alfahane så börjar ens djuriska instinkter komma fram mer och då tänker man sex!

Det här är baserat på mitt eget sätt att tänka, diskutera gärna och berätta vad ni tycker!
Och nu baserar jag det här inte på att ALLA TJEJER ÄR SÅ men jag ville bara dela med mig av hur JAG som TJEJ tycker och tänker om killar!
Citera
2013-10-07, 21:20
Medlem
Malkos avatar
Killar vill bara ha sex med tjejer. Vem vill ha ett förhållande om det innefattar lite/noll sex?

Vad är det du vill komma fram till?
Citera
2013-10-07, 21:29
Medlem
franges avatar
Vem har sagt att vi karlar tycker att ONS alltid är underbart?
Citera
2013-10-07, 21:30
Medlem
KakaJaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Killar vill bara ha sex med tjejer. Vem vill ha ett förhållande om det innefattar lite/noll sex?

Vad är det du vill komma fram till?

Jag försöker bara förklara att tjejer agerar annorlunda till förhållanden och sex för det mesta vilket killar inte verkar fatta och tror att vi aldrig vill ha sex.
När en tjej är intresserad av en kille och är ute efter mer än sex så kommer hon för det mesta inte ha sex med honom så snabbt men om hon bara är intresserad av att ligga så kan hon bara ligga med honom utan att bry sig.

Det här en form av förklaring/respons till killar på flashback som anser att tjejer inte vill ligga och de förstår inte HUR de ska få ligga.
Precis som tjejer anpassar sitt beteende efter intresse så kanske man som kille får anpassa sitt beteende också även om det inte verkar rättvist.
Och bara för att man är i ett förhållande så betyder det inte att man inte vill ha sex, det betyder bara att man som tjej kanske väntar ett tag tills man ser vart det här kommer leda till för att inte bli impad pimpad pumpad dumpad och slippa känna sig sårad.
Citera
2013-10-07, 21:32
Medlem
KakaJaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Vem har sagt att vi karlar tycker att ONS alltid är underbart?

Om du inte vill ha ONS, ha inte det men jag menar mer att förklara varför tjejer för det mesta inte vill ha ONS, inte för att på något sätt kränka det manliga könet så om jag har kränkt din penis så kan du ge honom en förlåt kram från mig!
Citera
2013-10-07, 21:34
Bannlyst
Mjo vi vet. Vad killar gnäller om är dock att ni är så selektiva.. Som du själv säger, allt måste vara perfekt. Helst ska man spela ett spel hela kvällen och minsta tecken på svaghet/öppenhet så är det tack och godnatt. Även fast båda vet att det var något på g..
Finns inte många som är perfekta. Ni hittar svagheter överallt och använder det emot oss. Inte för att jag har några svagheter men men
Vaknar man upp som pojkvän på morgonen och har en dålig hårdag och inte ser allt för fräsch ut så börjar hon genast leta efter nästa drömprins som kanske ser lite bättre ut i morgonfrisyr. Typ.
Citera
2013-10-07, 21:34
Bannlyst
Tycker du att tjejer får kritik för att vara nuckor eller vad var meningen med det här?
Citera
2013-10-07, 21:37
Medlem
Malkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KakaJao
Jag försöker bara förklara att tjejer agerar annorlunda till förhållanden och sex för det mesta vilket killar inte verkar fatta och tror att vi aldrig vill ha sex.
När en tjej är intresserad av en kille och är ute efter mer än sex så kommer hon för det mesta inte ha sex med honom så snabbt men om hon bara är intresserad av att ligga så kan hon bara ligga med honom utan att bry sig.

Det här en form av förklaring/respons till killar på flashback som anser att tjejer inte vill ligga och de förstår inte HUR de ska få ligga.
Precis som tjejer anpassar sitt beteende efter intresse så kanske man som kille får anpassa sitt beteende också även om det inte verkar rättvist.
Och bara för att man är i ett förhållande så betyder det inte att man inte vill ha sex, det betyder bara att man som tjej kanske väntar ett tag tills man ser vart det här kommer leda till för att inte bli impad pimpad pumpad dumpad och slippa känna sig sårad.

Jag håller med dig i den delen att tjejer vill ha sex med en viss typ och förhållande med en annan. Hur en kille ska få ligga är helt enkelt att vara ärlig. Att han vill ligga innerst inne och sluta spela hennes vän och försöka upptäcka vem hon är.

Det betyder också att om en tjej väljer en kille som passar in i "förhållandemallen", så kommer det alltid att finnas killar som hon är mer attraherad av där ute, som hon kommer att ha sex med. Oavsett om hon är i ett förhållande. Då hennes djuriska instinkter slår till.

Så killar som vill ha ett förhållande innan sex är i grunden inte attraktiva, då dom inte triggar igång kvinnans djuriska instinkter.

Jag tror alla håller med dig.
Citera
2013-10-07, 21:37
Medlem
KakaJaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av therefore
Mjo vi vet. Vad killar gnäller om är dock att ni är så selektiva.. Som du själv säger, allt måste vara perfekt. Helst ska man spela ett spel hela kvällen och minsta tecken på svaghet/öppenhet så är det tack och godnatt. Även fast båda vet att det var något på g..
Finns inte många som är perfekta. Ni hittar svagheter överallt och använder det emot oss. Inte för att jag har några svagheter men men

Precis som många killar på flashback säger: "Vi har sex med många eftersom det är en instinkt att sprida sin säd"
Så är det en instinkt för tjejer att välja killar som är "perfekta" att ha sex med baserat på den djuriska instinkten att vi ska ha den ultimata partner att föröka oss med!
Citera
2013-10-07, 21:39
Medlem
Min åsikt är att alla tjejer är lata horor som varken förtjänar rösträtt, lön eller kvinnofrid.
Det här är baserat på mitt eget sätt att tänka.
Och nu baserar jag det här inte på att ALLA KILLAR ÄR SÅ men jag ville bara dela med mig av hur JAG som KILLE tycker och tänker om tjejer!
Citera
2013-10-07, 21:40
Medlem
KakaJaos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malko
Jag håller med dig i den delen att tjejer vill ha sex med en viss typ och förhållande med en annan. Hur en kille ska få ligga är helt enkelt att vara ärlig. Att han vill ligga innerst inne och sluta spela hennes vän och försöka upptäcka vem hon är.

Det betyder också att om en tjej väljer en kille som passar in i "förhållandemallen", så kommer det alltid att finnas killar som hon är mer attraherad av där ute, som hon kommer att ha sex med. Oavsett om hon är i ett förhållande. Då hennes djuriska instinkter slår till.

Så killar som vill ha ett förhållande innan sex är i grunden inte attraktiva, då dom inte triggar igång kvinnans djuriska instinkter.

Jag tror alla håller med dig.

Hahaha så menar jag nog INTE riktigt med den andra delen, första delen kan jag ändå hålla med dig om men om man är i ett förhållande så har man valt sin partnern och kommer hålla sig till den eftersom man anser att denna partner var bättre än de andra! (Klart tjejer kan vara otrogna också men nu menar jag för DET MESTA)
Citera
2013-10-07, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KakaJao
Precis som många killar på flashback säger: "Vi har sex med många eftersom det är en instinkt att sprida sin säd"
Så är det en instinkt för tjejer att välja killar som är "perfekta" att ha sex med baserat på den djuriska instinkten att vi ska ha den ultimata partner att föröka oss med!

Absolut, käftar inte emot någonstans där.
Senast redigerad av therefore 2013-10-07 kl. 22:15.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in