• 4
  • 5
2005-07-07, 19:25
Medlem
d,rävens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Själva rökandet är inte sådär jättefarligt när man räknar på det för min del, däremot blir alla impulsinköpsmunchies ā la "kolla där är en pizzeria" riktigt kostsamt om man börjar röka flera gånger i veckan.
Jepp, fy fan. Kan garantera att jag käkade för mer än vad jag köpte röka för Ständigt sug efter kakor och cafe och godis och kebab, att röka på i stan innan bussen hem är värst!

För att svara på Kia's fråga så hade jag råd att röka på ett par gånger om dagen innan jag drog ner på det, hade INTE klarat att vara ständigt pårökt (varken ekonomiskt eller praktiskt). Att röka på efter skolan är skönast, då släpper all stress jag byggt upp under dagen och när ruset har lagt sig är jag fortfarande avkopplad. Vissa dagar blev det ett par bloss innan sängdags för att slippa stressen jag bygger upp inför nästa dag heh. Lite halvtorskt beteende, jag klarade ju mig utan röka om det skulle krisa sig men att spara t.ex den sista biten till helgen var omöjligt. Detta var innan jag drog ner på rökandet alltså...
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in