2013-10-14, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aryan7777
menar du då att det här har inget med gäng och göra ? att det handlar om jonk och BO blev klippt pga jonk eller ???

Absolut det kan ha med gäng att göra, men det var någon som sa att han försökte robba någon på shitt.
OM det nu stämmer då. Man ska inte alltid lita på vad folk skriver hehe. Tror inte så många vet vad som hände riktigt faktiskt.
Citera
2013-10-18, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doktorwestring
Da**y är ju svårt dampig men han har en förmåga att alltid klara sig, tror han håller sig vid liv ännu ett tag.
Kontigt att vissa klarar sig undan så mycket och springer runt och leker smågangster men aldrig sitter på en lång volta. jag vet inte men det luktar samarbete med polisen kanske ??????? jag pekar nu inte på nån specifik person, jag menar i helhet att det är väldigt konstigt att många som borde sitta på långa straff får antigen inte sitta alld eller så istället för en volta på 5 år exempel så sitter dom av bara 1 år kanske. det finns många som golar men det är inte alltid allt kommer fram.
Citera
2013-10-23, 14:32
Medlem
GP: Polisen söker vittne i samband med mordet
Citat:
Den 7 oktober hittades en 32-årig man ihjälskjuten i en trappuppgång på Fjällbinkan. Nu söker polisen efter en person som man tror kan viktig information att lämna.
Det rör det sig om en person som vid två tillfällen med fem-tio minuters mellanrum ska ha passerat offret när han satt i trappuppgången.
Citera
2013-10-28, 17:35
Medlem
masterior26s avatar
Polisen verkar inte ha mycket angående detta mordet eftersom det varit så tyst.
Citera
2013-10-28, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Polisen verkar inte ha mycket angående detta mordet eftersom det varit så tyst.
Säger inte att du har fel, men tystnad från polisen betyder inte nödvändigtvis att de inte har något att gå på. De brukar inte gå ut med känslig info i utredningar om det riskerar att förstöra. Men jag vet som sagt inte, just sayin.
Citera
2013-10-29, 13:00
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hustlerinc
Säger inte att du har fel, men tystnad från polisen betyder inte nödvändigtvis att de inte har något att gå på. De brukar inte gå ut med känslig info i utredningar om det riskerar att förstöra. Men jag vet som sagt inte, just sayin.

Jo det stämmer säkert, bara att vänta och se om någon blir gripen under dom närmsta månaderna.
Citera
2014-05-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Jo det stämmer säkert, bara att vänta och se om någon blir gripen under dom närmsta månaderna.
Dött i tråden. Ingen som hört nåt?
Citera
2016-11-18, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charlesbronson-69
Dött i tråden. Ingen som hört nåt?

Nu var det ett tag sen. Men fortfarande inte hört att någon torskat för detta.

R.I.P Murat
Citera
2017-03-11, 20:59
Bannlyst
Finns det bild på den avlidne?
Citera
2017-04-03, 22:35
Medlem
Killen var en pundare som var ute och sökte efter problem...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in