2013-10-06, 00:48
Bannlyst
Vad är anledningen till en sådan bra tråd stängd för, den har funnits så länge, skulle vilja veta varför den är stängd?
Citera
2013-10-06, 00:51
Medlem
soulreapers avatar
Är det https://www.flashback.org/t343724 du syftar på? Det står klart och tydligt i låsningsmeddelandet varför tråden stängdes om du har frågor på det så är det enklaste att kontakt moderatorn i fråga.
Citera
2013-10-06, 01:03
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soulreaper
Är det https://www.flashback.org/t343724 du syftar på? Det står klart och tydligt i låsningsmeddelandet varför tråden stängdes om du har frågor på det så är det enklaste att kontakt moderatorn i fråga.

Jag skiter i vilket, men den låsningen är ju under all kritik. Efter 354 sidor så kom någon på att den var felplacerad. En flytt till en lämpligare forumdel hade varit på sin plats.
Citera
2013-10-06, 01:04
Bannlyst
Citat:

Aha kom man på det efter 7 år, hur som helst så var den bästa tråden på fb.
Citera
2013-10-06, 01:05
Medlem
Hestapos avatar
Citat:

Jamen hallå, kan inte brottslingar från 80-talet bli kändisar och fortfarande varit brottslingar på 80-talet?
Citera
2013-10-06, 01:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Jag skiter i vilket, men den låsningen är ju under all kritik. Efter 354 sidor så kom någon på att den var felplacerad. En flytt till en lämpligare forumdel hade varit på sin plats.

Håller med dig. Flashback vill bara hävda som vanligt att det inte har med kändisar att göra men i själva verket så tror jag att flashback fick påtryckningar av gangsters att stänga den tråden, lovar att den arkiveras också snart så att den blir bortglömd. För jag finner ingen logik i att låsa en sån bra tråd som överlevt så länge helst plötsligt blir låst med anledningen har inget med kändisar att göra. Fult gjort av flashback.
Senast redigerad av Zvennen 2013-10-06 kl. 01:13.
Citera
2013-10-06, 01:08
Medlem
Maxipower1s avatar
Årtiondes mest korkade låsning av en tråd med tanke på hur länge den har pågått.

Men vad kan man begära av den otroligt begåvade Mod. En flyttning av tråden vore väl det rätta.
Citera
2013-10-06, 01:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Maxipower1
Årtiondes mest korkade låsning av en tråd med tanke på hur länge den har pågått.

Men vad kan man begära av den otroligt begåvade Mod. En flyttning av tråden vore väl det rätta.

Att ingen annan rövskalle till mod har reagerat på det heller eller admin för den delen?
Citera
2013-10-06, 03:05
Medlem
Ni kan ju se att sista inlägget i den tråden är rapporterat, visserligen för 0.06. men det kommer ändå att granskas. Lugn i stormen.
Citera
2013-10-06, 03:17
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cay
Ni kan ju se att sista inlägget i den tråden är rapporterat, visserligen för 0.06. men det kommer ändå att granskas. Lugn i stormen.

Hur kan vi se det? Senaste inlägget var i Maj, hur länge ska folk vara lugna i stormen, menar du?
Citera
2013-10-06, 03:53
Medlem
Wosps avatar
Jag har inte ens vetat om trådens existens fören nu men jag måste hålla med många andra om att det är under all kritik att låsa en sådan tråd som har varit aktiv och gett väldigt många medlemmar ett tidsfördriv sedan 2006.

Det måste finnas ett bättre alternativ en att låsa tråden?
Citera
2013-10-06, 10:21
Medlem
Knotknets avatar
Tråden låses 3 månader efter senaste inlägget. Uppenbart att den låses på grund av hot. Annars är det mycket märkligt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in