Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2013-10-13, 12:33
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sarahconnor12
Ta INTE lsd hallucinogener om du har någon sårts ångest eller depression, risken är stor att du kommer att snea och fucka ur som fan.

Det är just därför många använder sig av LSD, för att bota sin ångest, depression och många andra saker som spökar i psyket. Ditt råd gäller bara människor som tar psykedeliska i underhållningssyfte, när det kommer till terapi så gäller inte samma regler.
Citera
2013-10-13, 21:43
  #26
Medlem
Jag hade alltid mardrömmar förr. När jag trippade på 12 g torkad tampanensis snedtrippade jag i timmar.

Mina mardrömmar som jag tidigare led av var inte längre skrämmande, och de mest läskiga försvann helt. Jag hade blivit utsatt för så mycket sneande under trippen och sett vad som är viktigt.

Känner fortfarande efter två år av känslorna och visuella därifrån och får flashbacks.

Numera har flashbacksen dämpats oerhört. Jag är idag gladare än någonsin och trippar med jämna mellanrum.

Första gången är förmodligen alltid det mest chockerande, men antar att om man väntar ett par år så blir man någorlunda chockerad igen.
Tror det är som med E?
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback