Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2013-10-05, 18:27
Medlem
thomas24s avatar
Hörde på radio P1 idag att Robert Aschberg håller på med en tv-serie som skall "avslöja" hatmedia och personerna bakom.
Programmet skall tydligen sändas i tv3.
Någon som vet mer?
Citera
2013-10-05, 18:41
Medlem
Saolas avatar
Det ska väl fyllas på i Expos lista antar jag.
Citera
2013-10-05, 19:20
Medlem
SvenskOppositions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24
Hörde på radio P1 idag att Robert Aschberg håller på med en tv-serie som skall "avslöja" hatmedia och personerna bakom.
Programmet skall tydligen sändas i tv3.
Någon som vet mer?

Låter förutsägbart och tröttsamt. Men snart är det ju valår och då kommer det att vara "avslöjanden" och "granskningar" av "hatmedia", "hatåsikter", "hatpolitiker" och "hatpartier" 24/7 i all politiskt korrekt media.

Men inga av dessa "avslöjanden" eller "granskningar" lär ju minska problemen med den katastrofala massinvandringen, så jag tror inte att kampanjerna får den effekt de önskar.
Citera
2013-10-05, 19:40
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Den vidriga kommunisten Aschberg har alltid velat bevaka de som inte har samma sinnesjuka åsikter som honom, han hör hemma i galgen eftersom det han vill är att vi ska ha en jävla kommunistdiktatur.
Citera
2013-10-05, 19:43
Medlem
VonFanderblads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition
Låter förutsägbart och tröttsamt. Men snart är det ju valår och då kommer det att vara "avslöjanden" och "granskningar" av "hatmedia", "hatåsikter", "hatpolitiker" och "hatpartier" 24/7 i all politiskt korrekt media.

Men inga av dessa "avslöjanden" eller "granskningar" lär ju minska problemen med den katastrofala massinvandringen, så jag tror inte att kampanjerna får den effekt de önskar.
Kanske inte, men det hade varit intressant att se om Robban faktiskt kan framföra relevant och saklig kritik när han synar denna "hatmedia". Jag har ju mina föraningar men man vet ju aldrig.
Citera
2013-10-05, 19:44
Moderator
TheLuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskOpposition

Märkligt, frågade några ungdomar (under 23) på en större fest häromveckan om de visste vem Aschberg är: nästan ingen kände till honom annat än namnet. Sedan är det ju så att tv3 tappar tittare om det inte är sportprogram och underhållning. Det senare räknar jag att efterlyst tillhör numer. Har för mig att Leif GW person också sagt något om detta vilket är en anledning till att han slutade. Aschbergs intellektuella nivå ligger någonstans mellan programmen Diskutabelt och Baren, det vill säga inget alls.
Citera
2013-10-05, 19:50
Medlem
Sigstens avatar
Ska han syna sig själv?

Ja de där kommunisterna gillar visst att syna sig själva.
Citera
2013-10-05, 21:45
Medlem
Mikojans avatar
Men nu är ju inte "hatmedia" bara nåt som Aschberg redan bestämt att det är. Det är ju även alla dessa extremislamistiska sajter som det dräller av.

Dom kommer förstås Aschberg också att nagelfara?

Eller?
Citera
2013-10-05, 23:54
Medlem
StuGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Men nu är ju inte "hatmedia" bara nåt som Aschberg redan bestämt att det är. Det är ju även alla dessa extremislamistiska sajter som det dräller av.

Dom kommer förstås Aschberg också att nagelfara?

Eller?

Det var i programmet Medierna i P1. Han sade något i stil med att han inte hade några problem men folk som tycker annorlunda men att folk som slänger ur sig "hot och otidigheter" skall stå för det irl också. Därmed tycks han rikta sig mot ff a islamister och vänsterextrema - som ju oftast inte har något annat än hot att komma med...
Citera
2013-10-06, 00:06
Medlem
RolleWests avatar
Han har tjatat om det 100+ gånger på hans eget program ,

På prat radio kanalen ettan, mellan 3 till 6 på eftermiddagarna.

Han talar i tonen , som ' nu jävlar ska vi avslöja dom jävlarna ' !

Tvivlar att han går på komme-packet .
Citera
2013-10-06, 08:37
Medlem
lampross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thomas24
Hoppas han granskar mig. Då får man höra allt igen: "Breivikanhängare", ”fara för mänskligheten”, ”fara för demokratin”, ”rasistbloggare” och ”högerextrem”.

Go ahead punk, make my day.
Citera
2013-10-06, 09:52
Medlem
02-02-2012s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLucky
Märkligt, frågade några ungdomar (under 23) på en större fest häromveckan om de visste vem Aschberg är: nästan ingen kände till honom annat än namnet. Sedan är det ju så att tv3 tappar tittare om det inte är sportprogram och underhållning. Det senare räknar jag att efterlyst tillhör numer. Har för mig att Leif GW person också sagt något om detta vilket är en anledning till att han slutade. Aschbergs intellektuella nivå ligger någonstans mellan programmen Diskutabelt och Baren, det vill säga inget alls.
Säg inget ont om diskutabelt, det var ett bra program där ny mark bröts inom svensk media och ämnen som aldrig diskuterats togs upp. Tror tom att en av Anders Borgs polare blev utesluten ur MUF/M pga sitt deltagande gällande legaliseringen av hasch

Det tråkiga med Aschberg är att han snabbt blev trött och gammal. Han är idag en blek kopia av sig själv ungefär som vi ser en massa jönsar som apar efter något som lyckats utomlads. Jag tror mycket har att göra med hans företag som såldes till överpris vilket gjorde han för bekväm. Jag gillade Aschberg när han var yngre och litte piggare, idag är han en i mängden och inget speciellt.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in