• 1
  • 2
2013-10-04, 17:34
Medlem
Hej,

Jag beställde skivor och lite annat hos Sweburn och nu har jag inte fått mina saker, beställde för 10 dagar sedan. Det värsta är att dom inte svarat på några av mina mail som jag skickat (3st) och nu undrar man lite vad är det som pågår?? Har dom konkat????
Citera
2013-10-04, 19:21
Medlem
Någon som vet?
Citera
2013-10-04, 19:31
Medlem
MisterMonkeys avatar
Har du fått något tracking-nummer? Om ja, var säger det att paketet befinner sig?
Citera
2013-10-04, 20:03
Medlem
Jag fick hem min beställning för 1 1/2 vecka sen.
Tog några dagar längre än vanligt.
Nu handlade jag förvisso via faktura.
Citera
2013-10-04, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av plunken
Jag fick hem min beställning för 1 1/2 vecka sen.
Tog några dagar längre än vanligt.
Nu handlade jag förvisso via faktura.

brukar ju gå snabbare då
Citera
2013-10-04, 20:25
Bannlyst
De har alltså fortfarande problem med sina leveranser...fortsätt att maila tills de svarar. Vilka idioter. Köpte skivor från de för ungefär 2 veckor sedan och de tog 3 dagar för dem att skicka varorna även när de hade sakerna i laget
Citera
2013-10-05, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giorgione
De har alltså fortfarande problem med sina leveranser...fortsätt att maila tills de svarar. Vilka idioter. Köpte skivor från de för ungefär 2 veckor sedan och de tog 3 dagar för dem att skicka varorna även när de hade sakerna i laget
Jävla skit företag sista gången jag handlar hos dom. Sprid ordet nu att Sweburn suger hästkuk

Hoppas google hittar följande: Sweburn.com sucks dont ever order from this scam company
Citera
2013-10-05, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMonkey
Har du fått något tracking-nummer? Om ja, var säger det att paketet befinner sig?
Står bara att ordern är processed
Citera
2013-10-06, 14:18
Medlem
MisterMonkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storhajen
Jävla skit företag sista gången jag handlar hos dom. Sprid ordet nu att Sweburn suger hästkuk

Hoppas google hittar följande: Sweburn.com sucks dont ever order from this scam company
Hur får du det till att vara ett scam-företag bara för att de är sega på att skicka sina leveranser?
Citera
2013-10-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterMonkey
Hur får du det till att vara ett scam-företag bara för att de är sega på att skicka sina leveranser?
För att dom inte svar på epost. Men nu fick jag äntligen svar. Dom håller tydligen på o flyttar osv. Dom bör dock underrätta sina kunder om detta.
Citera
2013-10-19, 23:57
Medlem
Har inte heller fått några varor, de har nu gått tre veckor sedan jag beställde. Hur har det gått för dig?
Citera
2013-10-22, 19:59
Medlem
skidstugans avatar
Citat:
Hej ***!
Ursäkta ett sent svar. Vi har haft ett oundvikligt avbrott tyvärr och jobbar nu på att komma ikapp.

Din beställning ligger tidigt i kön och kan skickas strax.

Då avbrottet har dröjt så måste jag dock fråga dig om du fortfarande är intresserad? Vi kan makulera och ge dig pengarna tillbaka om du hellre skulle önska detta.

Ber så mycket om ursäkt för detta. Det har varit en tuff period för oss.
Mvh /Mikael Herrero

Jag kommer begära annullering och återbetalning. Verkar ju inte troligt att min strax över en vecka gamla order skulle ligga speciellt långt fram i kön om 3 veckors backlog ännu inte är expedierad.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in