2013-10-04, 08:53
Medlem
Efter Alec Baldwin, Harrison Ford och Ben Affleck så har nu turen kommit till Chris Pine för att spela huvudrollen Jack Ryan, en före detta marinkårssoldat som nu arbetar som en finansiell analytiker i Moskva, som upptäcker planen mot hans hemland och gör allt han kan för att stoppa den för att rädda sitt land och sin fru (Keira Knightley) i Kenneth Branaghs "Jack Ryan: Shadow Recruit".

Nu visas den första trailern upp för actionthrillern som går upp på svenska biografer den 10 januari nästa år, och där vi också ser bland andra Kevin Costner, Branagh själv, David Paymer och Colm Feore i rollerna.

Tragiskt nog drogs den stora PR-trumman igång samma dag som Tom Clancy avled med en poster, och nu följer alltså den första trailern... Medvetet val eller olycklig slump? Ingen vet...

En liten varning för att trailern tycks avslöja väldigt mycket. Vad tror ni? Chris Pine som Jack Ryan?

http://capishe.se/nyhet/cris-pine-i-...hadow-recruit/
Citera
2013-10-08, 04:40
Medlem
klyktattares avatar
Jag fattar inte hur han ens har en karriär. Superträig och ser ut som en Thunderbirdsdocka. Harrison Ford har iallafall "det".
Citera
2014-01-04, 00:18
Medlem
Soulsurfers avatar
Första klippet från filmen finns att se här -> http://www.youtube.com/watch?v=GxzdZtzo8zQ

Action
Senast redigerad av Soulsurfer 2014-01-04 kl. 00:25.
Citera
2014-01-07, 20:25
Medlem
SvFrians avatar
Älskar Tom Clancy men tror inte alls på det här. Vem fan kom på idén att göra en Clancy-rulle som inte baseras på en av mannens böcker?
Hade hellre velat se Pine som Jack Ryan Jr samtidigt som Ford kunnat återvända som President Ryan - alternativt en filmatisering av Kardinalen i Kreml för att där kunna återintroducera John Clark (för att med honom kunna göra filmer fristående från böckerna om man nu så vill).
Citera
2014-01-11, 22:24
Medlem
MartinStLouiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvFrian
Älskar Tom Clancy men tror inte alls på det här. Vem fan kom på idén att göra en Clancy-rulle som inte baseras på en av mannens böcker?
Hade hellre velat se Pine som Jack Ryan Jr samtidigt som Ford kunnat återvända som President Ryan - alternativt en filmatisering av Kardinalen i Kreml för att där kunna återintroducera John Clark (för att med honom kunna göra filmer fristående från böckerna om man nu så vill).

Trodde att den var baserad på en av hans böcker, det finns ju trots allt rätt många böcker med karaktären

Men nej, jag gillar inte heller Chris Pine så detta blir nog inte särskilt bra.
Citera
2014-02-11, 16:24
Medlem
SvFrians avatar
Filmen var helt ok faktiskt. Helt godkänt spännande fram till slutet som var förutsägbart. Jag tror dock att den hade klarat sig bättre utan Ryan-stämpeln, och som jag tidigare nämnt så hade jag hellre velat se en filmserie om någon annan av Clancys karaktärer. Exempelvis Pine som Ryan Jr medan Ford återintroduceras som Jack Ryan, fast nu som presidentkandidat. Filmserien skulle sedan kunnat ha handla om Ryan Jr:s arbete på Campus tillsammans med Ding Chavez och John Clarke - spelade av Antonio Banderas och Liev Schreiber respektive. Schreiber gjorde Clark väldigt bra i Sum of all Fears.
Citera
2014-05-13, 08:15
Medlem
morkfromorks avatar
Såg den nyss, en standardthriller enligt checklistan, fanns inget i den vi inte sett tusen ggr tidigare, en hygglig rulle för att slå ihjäl ett par timmar, inget man kommer ihåg dagen efter.

5/10
Citera
2014-05-17, 12:18
Medlem
talgoxens avatar
Ett riktigt jävla haveri. 2/5
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem