2013-10-03, 20:11
Medlem
Hallå, jag håller på att installera en övervakningskamera som jag sedan kan styra via en IP adress på en hemsida. När jag installerat kameran och ska gå in på sidan som till sist ska visa bilden så vill sidan installera en ActiveX grejs, så jag trycker installera och då kommer detta meddelande upp.

Säkerhetsvarning: Ett fel har uppstått.
Okänd utgivare.
Den här filen blockerades eftersom den inte har någon giltig digital signatur som verifierar dess utgivare.

har prövat att stänga av brandvägg och ändrat säkerhetsinställningar i Internet Explorer men jag lyckas inte få datorn att tillåta detta, och utan det så får jag ingen bild från min övervakningskamera.

Nu efter 3 timmar så känner jag att jag behöver snabb hjälp innan jag slår sönder skiten och skickar tillbaka till taiwan eller vart fan de kommer ifrån!

Tack på förhand =)
Citera
2013-10-03, 20:26
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Vilken version av IE använder du?
Citera
2013-10-03, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Vilken version av IE använder du?

10
Citera
2013-10-03, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denbo
Hallå, jag håller på att installera en övervakningskamera som jag sedan kan styra via en IP adress på en hemsida. När jag installerat kameran och ska gå in på sidan som till sist ska visa bilden så vill sidan installera en ActiveX grejs, så jag trycker installera och då kommer detta meddelande upp.

Säkerhetsvarning: Ett fel har uppstått.
Okänd utgivare.
Den här filen blockerades eftersom den inte har någon giltig digital signatur som verifierar dess utgivare.

har prövat att stänga av brandvägg och ändrat säkerhetsinställningar i Internet Explorer men jag lyckas inte få datorn att tillåta detta, och utan det så får jag ingen bild från min övervakningskamera.

Nu efter 3 timmar så känner jag att jag behöver snabb hjälp innan jag slår sönder skiten och skickar tillbaka till taiwan eller vart fan de kommer ifrån!

Tack på förhand =)

http://help.aol.com/help/microsites/...ternalId=10633 Du kan väl engelska ?

Posta gärna och berätta om det gick , för om det inte gjorde det lär du väl posta hursomhelst .
Citera
2013-10-03, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pchb
http://help.aol.com/help/microsites/...ternalId=10633 Du kan väl engelska ?

Posta gärna och berätta om det gick , för om det inte gjorde det lär du väl posta hursomhelst .

Ahmen vilken jävla ängel du är! Tack som fan det fungerade!!!!
Citera
2013-10-03, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av denbo
Ahmen vilken jävla ängel du är! Tack som fan det fungerade!!!!

Ha ha , kul att det funka , 3 timmars svett och svordomar är inte roligt men lycka till nu då`ra .

Vad är det som ska övervakas ?

Nu när det är installerat så kanske det är bäst att återaktivera signaturs kollen för den är bra att ha ur säkerhets synpunkt .
Senast redigerad av pchb 2013-10-03 kl. 21:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in