Jaha, där ser man. Jag tänkte mer på att man ska vara försiktig med just johannesört i och med att det kraschar med så många mediciner och liknande.
Har svårt för att tänka mig att det dessutom kan vara gott. Men, vad vet väl jag
Färgen blir röd, och jag anser att smaken blir god. Johannesört är en mdicinalväxt som anses effektiv mot depression, och det kan nog stämma, för jag har i alla fall vart på gott humör efter att ha tagit en snapps.
Färgen blir röd, och jag anser att smaken blir god. Johannesört är en mdicinalväxt som anses effektiv mot depression, och det kan nog stämma, för jag har i alla fall vart på gott humör efter att ha tagit en snapps.
Det beror nog mer på snapsen i sig och inte johannesörten Johannesört kan ha en viss effekt mot depression, men inte omedelbart som från en snaps.
Sök lite på Fb, har för mej att jag läst om denna Snaps och dess egenskaper.
Men den är som du tidigare skrev inte bra att blanda med vissa mediciner, enligt
vetenskapen i alla fall.
Johannesört i tablettform (apoteket) Smakar djävulskt illa förresten.
Använder man sig av äkta johannesört så färgas snapsen vackert röd. Johannesört säga kunna påverka upptaget av vissa typer av läkemedel, man bör sannolikt vara något försiktigt och byta kryddningen i sina snapsar regelbundet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!