2013-10-02, 08:35
Medlem
RagnarOdenbergs avatar
När jag var yngre, i r 7-8 års åldern så började jag känna dels behov av att masturbera och dels kände jag att jag blir upphetsad av våld. Det första jag såg var i en tecknad tidning där en ung tjej blivit kidnappad av en MC förare som hade henne naken och fastbunden i sin lägenhet med ett hopprep. Det fick mig att känna en sexuell drift, bara synen av en tjej som lider lite sensuellt i bondage med fina bröst. Därefter när jag såg i serietidningar folk som stryps så kunde jag känna sexuell upphetsning, dvs om de hängs eller stryps. Jag var också upphetsad av att se jesus uppspikad på kors, och kunde själv leka med att binda fast leksaksgubbar på kors eller vanliga pålar som jag sedan eldade upp, det var en skön känsla. Jag har aldrig varit grym mot smådjur eller djur överhuvudtaget annat än att trampa på myror och sådant som inte kunde skrika, jag har inga problem med att se vuxna fara illa men jag klarar inte av att se barn fara illa om de blir misshandlade. Mina sexuella fantasier har bara under den här tiden i ungdomen varit invävda i tankar om våld, främst bindning och strypning, men även uppeldning. Numera blir jag inte alls upphetsad av sådant, har jag varit en psykopat som liten?
Citera
2013-10-02, 08:46
Medlem
Extras avatar
Nej, det har du inte. Det enda du har är en lite avvikande sexualitet. Finns många fler som dig.
Citera
2013-10-02, 08:50
Medlem
vinke4334s avatar
Om du tror att du kan vara psyksjuk är oddsen att du inte är psyksjuk. Annars prata med en psykolog?
Citera
2013-10-02, 08:57
Medlem
Inglorias avatar
Haha, då är jag psyksjuk idag i vuxen ålder!

När jag läser om våldtäckter i tidningar blir jag lite smått upphetsad. Inte för att jag tänder på själva våldtäckten i sig, utan för att jag sedan liten haft fantasier och sexuella lekar i form av rapeplay. Samma sak varje gång jag läser om tjejer som varit inlåsta, nakna, utnyttjade, helst en längre tid. Tankarna glider över till hett sex varje gång.

Och dessa tankar har funnits hos mig ända sedan jag var liten. Målade bilder som 7-åring där jag var barnet som blev fasthållande och tvingad till att slicka på bröst etc. Har dock aldrig sett mig som psykopat för det
Citera
2013-10-02, 09:09
Medlem
DiagnosABs avatar
Det krävs lite mer för att få diagnos antisocial personlighetsstörning.

Det mest "avvikande" du berättar om är det sexuella från din barndom. Hade du fortsatt med att berätta att du nu på riktigt ville hitta en okänd tjej, binda och våldta henne, då hade jag blivit orolig på riktigt. Om du nu inte ens är intresserad av vanlig bondage odyl så blir det hela lite av ett... antiklimax...

Personlighetsstörningar skall man ha sett spår av när folk var barn, men de får inte ställas innan 18 års ålder. Då anses personligheten vara så pass färdigutvecklad att man sannolikt inte kommer att ändra sig alltför mycket. Men innan dess kan mycket hända.

Men som sagt, bara lite sadistiska fantasier räcker inte oavsett ålder. "Ett mönster av ringaktning mot andra människor" står det i grundkriteriet. Uppfylls inte detta så behöver man inte ens läsa vidare bland de övriga kriterierna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in