Citat:
Ursprungligen postat av
Uncle Duke
Stämmer spekulationerna ovan kanske det är någon slags "viral marketing" för hans show:
http://www.komikaze.se/wp-content/up...ingAffisch.jpg
PS. Flinck blir nog inte inbjuden till så många kändispremiärer längre

Haha vad i helvete... sitt precis å funderade över var det var för jävla "helarms"tatuering snubben gått och skaffat på äldre dar, men insåg efter närmare granskning att det faktist var
HÅR. Nog för att jag har rätt håriga armar själv också, men nån sorts jävla gräns måste det väl ändå finnas. Har fan sett apor med mindre armbehåring än det där.
Vågar man hoppas att det här utspelet/olyckan/what ever leder till att man slipper se människan inte vara rolig i tv lika ofta som man tvingas gör nu.
Edit: jaha det var alltså inte han, sorry özzz.
Citat:
Ursprungligen postat av
Bullfetta
Jösses, jag är bara 25 bast men jag känner mig minst dubbelt så rutinerad och luttrad som du.

Klart som fan att det finns personer med straffimmunitet. Gör som jag och läs lagen, så lär du dig att kungligheter och statsråd kommer undan med det mesta inför en domstol.
Här i Jönköping blir ingen svensk kändis (med nordiskt utseende) utschasad p g a lite fylla, utan det priviligiet reserverar vi åt negrerna och blattskallarna. Precis som svenska folket vill ha det.
Jag vidhåller att Sean Banan är bråkstaken. Särskilt nu i efterhand när ingen kunnat visa upp några alternativ till den kackerlackan.
Men driver du med oss. Snubben en liten mes på ca 160 cm... han skulle nog således inte ens kunna skrämma upp ett barn i den ålderskategori hans musik riktar sig till (d.v.s dagis).
...den riktiga gärningsmannen, den kända regisörens son, e alltså 37 bast enligt wikipedia. Kan det verkligen stämma alltså? Värre bebisnylle får man fan leta efter i så fall.