• 4
  • 5
2013-10-05, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jösses, jag är bara 25 bast men jag känner mig minst dubbelt så rutinerad och luttrad som du. Klart som fan att det finns personer med straffimmunitet. Gör som jag och läs lagen, så lär du dig att kungligheter och statsråd kommer undan med det mesta inför en domstol.

Här i Jönköping blir ingen svensk kändis (med nordiskt utseende) utschasad p g a lite fylla, utan det priviligiet reserverar vi åt negrerna och blattskallarna. Precis som svenska folket vill ha det.

Jag vidhåller att Sean Banan är bråkstaken. Särskilt nu i efterhand när ingen kunnat visa upp några alternativ till den kackerlackan.

läs mitt inlägg ovanför ditt?
Citera
2013-10-06, 02:53
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
läs mitt inlägg ovanför ditt?

Roger. I did it. Då kan vi sluta spekulera i vem idioten var, för han är nu offentligt namngiven som Johan Hallström. Son till regissören Lasse Halmström och skådespelerskan Lena Ohlin.

Aftonbladet får därmed en känga för att ha slarvat i sin rapportering. Lita på att 90% av svenska folket tror att bråkstaken var en svartskalle p g a Aftonbladets ofullständiga artikel. Tack, förresten.
Citera
2013-10-06, 07:26
Medlem
Gideon-Stures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Stämmer spekulationerna ovan kanske det är någon slags "viral marketing" för hans show: http://www.komikaze.se/wp-content/up...ingAffisch.jpg

PS. Flinck blir nog inte inbjuden till så många kändispremiärer längre
Haha vad i helvete... sitt precis å funderade över var det var för jävla "helarms"tatuering snubben gått och skaffat på äldre dar, men insåg efter närmare granskning att det faktist var HÅR. Nog för att jag har rätt håriga armar själv också, men nån sorts jävla gräns måste det väl ändå finnas. Har fan sett apor med mindre armbehåring än det där.

Vågar man hoppas att det här utspelet/olyckan/what ever leder till att man slipper se människan inte vara rolig i tv lika ofta som man tvingas gör nu.
Edit: jaha det var alltså inte han, sorry özzz.

Citat:
Jösses, jag är bara 25 bast men jag känner mig minst dubbelt så rutinerad och luttrad som du. Klart som fan att det finns personer med straffimmunitet. Gör som jag och läs lagen, så lär du dig att kungligheter och statsråd kommer undan med det mesta inför en domstol.

Här i Jönköping blir ingen svensk kändis (med nordiskt utseende) utschasad p g a lite fylla, utan det priviligiet reserverar vi åt negrerna och blattskallarna. Precis som svenska folket vill ha det.

Jag vidhåller att Sean Banan är bråkstaken. Särskilt nu i efterhand när ingen kunnat visa upp några alternativ till den kackerlackan.
Men driver du med oss. Snubben en liten mes på ca 160 cm... han skulle nog således inte ens kunna skrämma upp ett barn i den ålderskategori hans musik riktar sig till (d.v.s dagis).

...den riktiga gärningsmannen, den kända regisörens son, e alltså 37 bast enligt wikipedia. Kan det verkligen stämma alltså? Värre bebisnylle får man fan leta efter i så fall.
Senast redigerad av Gideon-Sture 2013-10-06 kl. 07:47.
Citera
2013-10-06, 12:34
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Aftonbladet får därmed en känga för att ha slarvat i sin rapportering. Lita på att 90% av svenska folket tror att bråkstaken var en svartskalle p g a Aftonbladets ofullständiga artikel. Tack, förresten.

Va? Du är ju den enda i den här tråden som bestämt hävdat att det måste vara en invandrare och muslim som har gjort bort sig, fast majoriteten av svenska skådespelare, både skötsamma och mindre skötsamma, är just etniskt svenska. De flesta tänker inte "typiskt muslimer" när de hör om någon som lever rövare på fyllan, även om jag förstår att man kan få det intrycket om man har större delen av sitt sociala umgänge på Flashback.
Citera
2013-10-06, 13:04
Medlem
Rimberts avatar
Så det är numera bekräftat att det handlar om Johan Hallström?
Ja, den grabben betyder bara bekymmer...
Har inte fått klarhet om Lena Olin är hans mor.
Då är hans morbror Mats "Jag tror på Sommaren" Olin, som har haft en egen tråd här.
Verkar ha ärvt samma sorts gener.
Har hört förut att han, som sin morbror, ska kunna bli aggressiv efter några öl.

Edit. Var lite för snabb där. Modern är visst Malou Hallström, död 2006.
Hon hittades död i badkaret under mystiska omständigheter ser man, om man kollar i gamla tidningslägg...
Senast redigerad av Rimbert 2013-10-06 kl. 13:50.
Citera
2013-10-06, 22:53
Medlem
kaiross avatar
Citat:

1. Vad har kungligheter och statsråd med saken att göra?
2. Statsråds straffimmunitet gäller bara inom regeringsarbetet. På t.ex en krog existerar inget sådant (förutom för kungen). Var du juridiskt kunnig menade du?
3. Du skrev:
Jag tvivlar på att en dramatenskådis har så låg status att han blir utsatt för sådana elaka rykten.
Det är en viss skillnad på straffimmunitet och rykten.
4. Därtill är det tämligen bevisat att Dramatenskådisar har trillat dit (både juridiskt och offentligt), så jag förstår inte varför du stångar dig blodig.
5. Du hävdar att "inga andra alternativ har lämnats". Läs tråden, så ser du att flera personer har nämnts. Personligen har jag ingen aning om vem det kan vara (eller vilken etnicitet han har).
6. Jag betvivlar inte att du känner dig dubbelt så rutinerad och luttrad som jag. Frågan är kanske vilken relevans det har för ämnet i fråga.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in