2013-10-04, 22:14
Bannlyst
Morrongänget på mix megapol, göteborg har ett stående inslag där Hans Shimoda , skvallerkungen berättar vad som händer i kändisvärlden, han berättade vem det var. Jag kommer fan inte ihåg namnet. Men det var en son till någon kändis, relativt okänd eftersom jag inte kommer ihåg namnet. Han sade även att personen vanligtvis är väldigt lugn och sansad...

Fan att jag inte kommer ihåg namnet
Citera
2013-10-04, 23:06
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hektorjoa
Morrongänget på mix megapol, göteborg har ett stående inslag där Hans Shimoda , skvallerkungen berättar vad som händer i kändisvärlden, han berättade vem det var. Jag kommer fan inte ihåg namnet. Men det var en son till någon kändis, relativt okänd eftersom jag inte kommer ihåg namnet. Han sade även att personen vanligtvis är väldigt lugn och sansad...

Fan att jag inte kommer ihåg namnet

Var det Anton körberg?
Citera
2013-10-04, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Var det Anton körberg?

nej, mycket mer okänd, tror jag aldrig hört personens namn innan faktiskt,
Citera
2013-10-04, 23:18
Medlem
Giant Squids avatar
Den där lille Weise?
Citera
2013-10-04, 23:26
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle Duke
Alla de svarthåriga gossar som du nämner brukar, såvitt jag vet, hålla sig i skinnet och är förskonade från dylika skandaler.

Jo förvisso, men vi talar ju om ryktesspridning och onyktra människors lösa vittnesmål. Jag tvivlar på att en dramatenskådis har så låg status att han blir utsatt för sådana elaka rykten. Jag satsar mina 20 spänn på att det är en blattskalle med islamistisk/muslimsk sekulär bakgrund (den sorten super alkohol, som bekant).

Sean Banan kvarstår som huvudmisstänkt.
Citera
2013-10-05, 01:04
Medlem
Otsir63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jo förvisso, men vi talar ju om ryktesspridning och onyktra människors lösa vittnesmål. Jag tvivlar på att en dramatenskådis har så låg status att han blir utsatt för sådana elaka rykten. Jag satsar mina 20 spänn på att det är en blattskalle med islamistisk/muslimsk sekulär bakgrund (den sorten super alkohol, som bekant).

Sean Banan kvarstår som huvudmisstänkt.

[Q

Så jävla tråkigt att invandrarkonspirationer ska dras upp i varenda jävla tråd som handlar om fylla och annat allmänt störande personer. Precis som om inte svenskar super och har sig. Har du någonsin varit på svenskturistställen vid medelhavet eller Tahiland och studerat hur svenskar beter sig

Dessutom tvivlar du på att dramatenskådisar inte skulle utsätta sig för sånt
Skandaler med just dramatenskådisar har vi väl överrösts med genom åren
Citera
2013-10-05, 01:14
Medlem
kaiross avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Jag tvivlar på att en dramatenskådis har så låg status att han blir utsatt för sådana elaka rykten.
Dramatenskådisar som Flinck, Persbrandt, Örjan Ramberg m.fl skulle alltså vara immuna mot rykten pga deras höga status? Nej du, stoppa in din unkna rasism i garderoben och acceptera att ingen, oavsett etnicitet, är immun mot en redig snedfylla.
Citera
2013-10-05, 03:32
Bannlyst
Syns inte på bilderna men jag kan med säkra källor berätta för er alla att det var Sven von Essen.
Citera
2013-10-05, 08:08
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teru
Syns inte på bilderna men jag kan med säkra källor berätta för er alla att det var Sven von Essen.

Den gamla obotliga supskallen? Tja, inte alls omöjligt. Men skådis..? Det finns en gammal underhållande tråd om denne figur som i sitt CV har att han varit manager åt Leila K

https://www.flashback.org/t126752p3
Citera
2013-10-05, 19:57
Bannlyst
Postar inom 2-3 minuter vem det var här. . .
Citera
2013-10-05, 20:01
Bannlyst
1:32:35 in i videon, http://www.youtube.com/watch?v=mFSqNg32Mxk

Lasse Hallströms son, Johan hallström var det...
Citera
2013-10-05, 20:03
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
Dramatenskådisar som Flinck, Persbrandt, Örjan Ramberg m.fl skulle alltså vara immuna mot rykten pga deras höga status? Nej du, stoppa in din unkna rasism i garderoben och acceptera att ingen, oavsett etnicitet, är immun mot en redig snedfylla.

Jösses, jag är bara 25 bast men jag känner mig minst dubbelt så rutinerad och luttrad som du. Klart som fan att det finns personer med straffimmunitet. Gör som jag och läs lagen, så lär du dig att kungligheter och statsråd kommer undan med det mesta inför en domstol.

Här i Jönköping blir ingen svensk kändis (med nordiskt utseende) utschasad p g a lite fylla, utan det priviligiet reserverar vi åt negrerna och blattskallarna. Precis som svenska folket vill ha det.

Jag vidhåller att Sean Banan är bråkstaken. Särskilt nu i efterhand när ingen kunnat visa upp några alternativ till den kackerlackan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in