Citat:
Ursprungligen postat av TröttSvensk
Hade han ribba ?
Hur var storleken ?
Det är sådant skvaller vi vill läsa här på FB vettu...

Det hade han säkert. När insatsstyrkan stormade in så visste han inte vart han skulle ta vägen (enligt honom själv), så han sprang in i badrummet och tog av sig alla kläder. Fetisch? Vad vet jag, han var i alla fall inte den enda som trodde att det handlade om ett skämt när de kom (trots förvarning, se nedan). Sedan låg han, som alla andra, i trapphuset och ropade att han var helt naken och att det blev kallt om kuken, osv. Där har du en del information om vad som hände med hans kuk den kvällen. Resten av oss vill nog inte veta mer om vad som hände bakom låsta dörrar

.
Citat:
Ursprungligen postat av heroinsunrise
Känner personer som var med där och det stämmer till viss del. Det var en av dom i lägenhetens flickvän som flippade och trodde att det fanns en pistol där, varvid hon tog hissen ner och ringde snsuten, och sa att det var en pistol i lägenheten. Insatsstyrkan brydde sig inte om faten med tjack som stod spridda på bordet.
Har varit med och sålt tjack till Sven von Essen, vilken är en storkonsument av amfetamin.
Vi åkte upp i hissen med gallergrind, en necessitet i finare hus. Sven öppnar dörren naken, och börjar stöta på mig (kille, 23 år). Han fick sitt tjack, och jag tog mig därifrån så fort som möjligt.
Sant. Hon hade en psykos hela kvällen, och sen försvann hon bara helt plötsligt. Fick höra att hon hade sprungit in på 7-Eleven och ropat att det fanns ett automatvapen i lägenheten. En kille som lämnade festen ringde och berättade att hela gatan var avspärrad, och strax efter det började de bulta på dörren.
Om Sven är sig lik så blir han kär i alla yngre killar som kommer och erbjuder honom "apa" (=hans slang för tjack). Det var några år sedan nu, men har suttit hos honom många gånger med olika killkompisar (hetero) förut. Och då ville han aldrig ha mig där, för att han upplevde det som att jag "snodde" alla "hans" killar...
Outad? Jag har inget att dölja, och jag lever numera ett anständigt liv.