2005-07-02, 14:38
Medlem
Kaustis avatar
Har skt p forumet nu i ett jkla bra tag. Utan att hitta ngot.

Mitt scenario:

Satte in typ 20 dollar p expekt.com fr typ 1 mnad sen. Anvnde mig av neteller. Spelade upp mig till typ 150 dollar. Och nu vill jag ta ut dom. Enkelt, man bara fyller i kontonummer, clearingnummer, adress osv. Klickar p ok. Det r ju gratis str det. Men se p fan. Dom ska ha 100 spnn av mina 1100 nd. Fast det ska vara gratis inom skandinavien. Har freningssparbanken.

Fljande skriver jag in nr ja vill ha pengarna:

Bankens namn:
Freningssparbanken

Gatuadress:
Stationsg 14
78122
Borlnge

Land: Sverige

Kontonummer: Tnker ja vl fan inte skriva hr

Clear.nr: 8166-1

Belopp: 1100 SEK

Och fr detta till svar:
Var god bekrfta nedanstende utbetalning.
begrd utbetalning 1100.00 SEK
avgift - 100.00 SEK
belopp 1000.00 SEK

S min frga r: Varfr tar dom 100 spnn i avgift? r det fr att jag satte in pengarna med neteller? Hur kan jag gra fr att slippa den? Ska ja behva rna banken p en hundring nr ja tar ut pengarna sen?

Och NEJ, jag vill inte ha pengarna till mitt netellerkonto. Vill ha dom in p FSB kontot.

Upprepar ter igen. Har lst p expekts sida, och skt p forumet. UTAN att hitta nt. S antingen r jag korkad, eller s r jag korkad...
Citera
2005-07-02, 15:13
Medlem
skummade bara igenom, har lite brttom men varfr inte ta pengarna till neteller kontot, tror det r gratis, sen till banken?:O
Citera
2005-07-02, 15:44
Medlem
Flinta82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti

Mitt scenario:

Satte in typ 20 dollar p expekt.com fr typ 1 mnad sen. Anvnde mig av neteller. Spelade upp mig till typ 150 dollar. Och nu vill jag ta ut dom. Enkelt, man bara fyller i kontonummer, clearingnummer, adress osv. Klickar p ok. Det r ju gratis str det. Men se p fan. Dom ska ha 100 spnn av mina 1100 nd. Fast det ska vara gratis inom skandinavien. Har freningssparbanken.

Bankens namn:
Freningssparbanken

Gatuadress:
Stationsg 14
78122
Borlnge

Och fr detta till svar:
avgift - 100.00 SEK
belopp 1000.00 SEK

S min frga r: Varfr tar dom 100 spnn i avgift? r det fr att jag satte in pengarna med neteller? Hur kan jag gra fr att slippa den? Ska ja behva rna banken p en hundring nr ja tar ut pengarna sen?

Och NEJ, jag vill inte ha pengarna till mitt netellerkonto. Vill ha dom in p FSB kontot.

Upprepar ter igen. Har lst p expekts sida, och skt p forumet. UTAN att hitta nt. S antingen r jag korkad, eller s r jag korkad...

Nr jag cashade ut senast s fick jag inte betala ngon avgift. Sannerligen inte s hg som 9 % som dom begr av dig. Maila supporten, det tar max en kvart att f svar.
Citera
2005-07-02, 17:29
Medlem
Gissar starkt att det har med netellerinsttningen att gra, vet mnga pokersiter dr det inte ens gr att gra som du beskrev pga risken fr pengatvtt osv, antar att det r ngot expekt lst igenom att stta en hg avgift.. testa o stt in ngra spnn o sen ta ut , om du nu orkar forska vidare i mnet
Citera
2005-07-03, 01:49
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Messer
skummade bara igenom, har lite brttom men varfr inte ta pengarna till neteller kontot, tror det r gratis, sen till banken?:O

Drfr att d var man typ tvungen uppgradera kontot lgga in bankinformation snt. Jobbigt. Men efter ca. 2 timmars skande s fixade jag det istllet. Ett helsike hitta bank coden bara. Men ocks det fixade sig teslut. Frse om allt ordnar sig teslut nud
Citera
2005-07-03, 12:23
Medlem
Du fr ju grna skriva hur du gjorde ocks
Citera
2005-07-03, 13:06
Medlem
rillians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti

Mitt scenario:

Bankens namn:
Freningssparbanken

Gatuadress:
Stationsg 14
78122
Borlnge

Och fr detta till svar:
avgift - 100.00 SEK
belopp 1000.00 SEK

Plocka ut pengarna till ditt netellerkonto och stt in dom p ett multipokerkonto. Dr kan du plocka ut gratis till banken om du satt in med neteller.
Citera
2005-07-05, 12:26
Medlem
Kaustis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av backisen
Du fr ju grna skriva hur du gjorde ocks

Haha...sorry...va lite slut i huvet efter allt letande. Registrerade banken p neteller frsker ta ut cashen. Men vet inte om d gr n iofs. Om nn da vet jag...skriver hur d gick...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in