• 2
  • 3
2014-04-15, 10:56
Medlem
Gulliver33s avatar
Förstår ditt resonemang. En hund är ju mycket lojalare och även lättare att ha och göra med än t.ex. en feminist. Det är feminism som gjort folket handikappat i sverige därför känner du så. Icke feminister däremot har sann vänskap att erbjuda sina medmänniskor.
Summa summarum: En hund är mer värd än feministerna i det här landet.
Citera
2023-08-04, 13:46
Medlem
gå och bo med dem då i det vilda. människor som du bör inte få vara med i samhället. du är mycket kritisk mot människor men inte djur och detta beror på att du håller människor till högre standard och därför reagerar du hårdare på dem vilket betyder att du bryr dig mer om människor även om du förnekar det och gör tvärtom, det är inte möjligt att bekämpa naturliga känslor med onaturliga för alltid.
Om du föredrar djur varför har du ens människo vänner? Om du inte skulle se något fel med det skulle du inte gjort denna post, för du inser ju att något är fel. Och när jag läste vad du skrev så kände jag som att du ville känslomässigt såra människor genom att säga det du sa. Så det säger mig att något sånt hände dig därav du försöker såra andra genom att säga att du inte bryr dig om dem och bryr dig mer om något som lite som ett djur.
Senast redigerad av Reptiliannews 2023-08-04 kl. 14:04.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in