Citat:
Ursprungligen postat av
Xforce8
Ja du verkar ha fått riktigt bra resultat utav OT:n i alla fall Abolish om man kollar på dom statsen, får gratulera
Men hur mycket förlorar man på en dboll kur då, för de där med sexlusten är en stor faktor som väger tungt för min del... tyckte det va jävligt jobbigt när jag gick på winnarna

tog fan 2 måader med innan den började hitta tillbaks igen :P så helst undviker jag det.
Tycker många av er får det att låta som att man tappar alla gains efter en dboll kur? eller är det bara en marginell förlust?
Varför är du så rädd för bloaten på dboll? Du har hyfsad BF nu vilket gör att det inte kommer se helt extremt ut ifall du får bloat. Bloat för mig ger riktigt bra tryck när jag tränar, en fantastik pump.
Är massa och sexlust något du prioriterar högt är dboll absolut ett vettigt val. Vilken dosering du ska köra baseras enligt mig på vilket märke du väljer. Mir kan du köra 200/50 och få ut mindre än 30/50 på Alpha Pharma. Svårt att säga vilken dos du ska köra då som sagt märket är en stor faktor i valet.
Annars är ju Testo E kul, bra massa, mild för kropp samt bra sexlust