• 2
  • 3
2013-10-01, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xforce8
Ja du verkar ha fått riktigt bra resultat utav OT:n i alla fall Abolish om man kollar på dom statsen, får gratulera
Men hur mycket förlorar man på en dboll kur då, för de där med sexlusten är en stor faktor som väger tungt för min del... tyckte det va jävligt jobbigt när jag gick på winnarna tog fan 2 måader med innan den började hitta tillbaks igen :P så helst undviker jag det.

Tycker många av er får det att låta som att man tappar alla gains efter en dboll kur? eller är det bara en marginell förlust?

Varför är du så rädd för bloaten på dboll? Du har hyfsad BF nu vilket gör att det inte kommer se helt extremt ut ifall du får bloat. Bloat för mig ger riktigt bra tryck när jag tränar, en fantastik pump.
Är massa och sexlust något du prioriterar högt är dboll absolut ett vettigt val. Vilken dosering du ska köra baseras enligt mig på vilket märke du väljer. Mir kan du köra 200/50 och få ut mindre än 30/50 på Alpha Pharma. Svårt att säga vilken dos du ska köra då som sagt märket är en stor faktor i valet.

Annars är ju Testo E kul, bra massa, mild för kropp samt bra sexlust
Citera
2013-10-01, 17:43
Medlem
Exakt så är det. Därför tar alla som är minsta seriösa inte oral only kurer. För långsiktiga massaökningar injicerar man. Ofta och gärna med en testo som bas och bygger kring det. Den kunskapen är liksom grunden för kurande.

Citat:
Tycker många av er får det att låta som att man tappar alla gains efter en dboll kur? eller är det bara en marginell förlust?
Citera
2013-10-01, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kallamigviking
Exakt så är det. Därför tar alla som är minsta seriösa inte oral only kurer. För långsiktiga massaökningar injicerar man. Ofta och gärna med en testo som bas och bygger kring det. Den kunskapen är liksom grunden för kurande.

Vett ifan om jag håller med dig där alltså, du tappar förvisso en del på köra dbol, dels vätskan samt om du passerat din naturliga gräns på hur mycket muskler du kan ha.
Men efter kört 14 veckor med testo o blastat på med dbol i början så nog fan tappar du ändå.
För mig kör jag injekt för att det är mildare mot kroppen och oralt är inget du klarar i längden.
Citera
2013-10-01, 18:12
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vasteras-87
Vett ifan om jag håller med dig där alltså, du tappar förvisso en del på köra dbol, dels vätskan samt om du passerat din naturliga gräns på hur mycket muskler du kan ha.
Men efter kört 14 veckor med testo o blastat på med dbol i början så nog fan tappar du ändå.
För mig kör jag injekt för att det är mildare mot kroppen och oralt är inget du klarar i längden.

Lite definitionsfel där. Du passerar väl inte ditt genetiska max bara för du kör dbollar? Och är vätskan som du säger, och nedsatt egenproduktion som ger sänkningarna efter kuren.
Citera
2013-10-01, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Lite definitionsfel där. Du passerar väl inte ditt genetiska max bara för du kör dbollar? Och är vätskan som du säger, och nedsatt egenproduktion som ger sänkningarna efter kuren.

Inte sagt att man gör det bara för man kör dbollar? Jag menar att har du passerat din naturliga gräns, som du tillfälligt förskjutit för du kör prepp, så kommer du absolut tappa den mängden muskler oavsett prepp. Hjälper inte att du haft en testo som bas under tiden
Citera
2013-10-01, 19:36
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Inte sagt att man gör det bara för man kör dbollar? Jag menar att har du passerat din naturliga gräns, som du tillfälligt förskjutit för du kör prepp, så kommer du absolut tappa den mängden muskler oavsett prepp. Hjälper inte att du haft en testo som bas under tiden

Ja, fel av mig.
Citera
2013-10-02, 09:12
Medlem
Citat:
Varför är du så rädd för bloaten på dboll? Du har hyfsad BF nu vilket gör att det inte kommer se helt extremt ut ifall du får bloat. Bloat för mig ger riktigt bra tryck när jag tränar, en fantastik pump.
Är massa och sexlust något du prioriterar högt är dboll absolut ett vettigt val. Vilken dosering du ska köra baseras enligt mig på vilket märke du väljer. Mir kan du köra 200/50 och få ut mindre än 30/50 på Alpha Pharma. Svårt att säga vilken dos du ska köra då som sagt märket är en stor faktor i valet.

Annars är ju Testo E kul, bra massa, mild för kropp samt bra sexlust

Jag är inte rädd överhuvudtaget egentligen för själva bloaten, men vet av erfarenhet att jag mår psykiskt dåligt när jag börjar bli lite för "plufsig"... Men va fan gnäller jag för... egentligen vet jag ju att det är ett måste om jag vill öka så snabbt som möjligt...sry.

Ja massa och sexlust att sexlusten försvann på tidigare kur var det jobbigaste utan tvekan. Lutar åt att jag kör en kur, vilket märke skall jag satsa på? Står nog mellan HY, LL eller NP, någon som kan rekommendera något av dessa?
Citera
2013-11-12, 13:44
Medlem
Drar igång en dboll kur inom några dagar, märke HY, lutar åt ett 30/50 upplägg alt 40/40....

Har ca 750mg winnar liggandes, någon som rekommendera att använda dessa under slutet av kuren? Och i så fall på vilken uppdelning? (25mg/st)
Citera
2013-11-12, 14:04
Medlem
hahaha, ja precis, dbol och winnar. Hela forumet vimlar av rapporter om leverskador, blod - kolesterol - mag/tarm - njur besvär och problem av orala only idiotkurer, ändå väljer du det alternativet.

Allt som händer är att du tillfälligt svullnar upp och du ökar i styrka. Sen efter kuren står du där med hänghuve och hängkuk som ett mongo.

Citat:
Drar igång en dboll kur inom några dagar, märke HY, lutar åt ett 30/50 upplägg alt 40/40....

Har ca 750mg winnar liggandes, någon som rekommendera att använda dessa under slutet av kuren? Och i så fall på vilken uppdelning? (25mg/st)
Citera
2013-11-12, 14:16
Medlem
Citat:
hahaha, ja precis, dbol och winnar. Hela forumet vimlar av rapporter om leverskador, blod - kolesterol - mag/tarm - njur besvär och problem av orala only idiotkurer, ändå väljer du det alternativet.

Allt som händer är att du tillfälligt svullnar upp och du ökar i styrka. Sen efter kuren står du där med hänghuve och hängkuk som ett mongo.

Haha nu vet jag inte om du syftade på kombinationen dboll/winnar eller oral only kurer överlag (dboll). Men just därför jag frågade.... Ville ha råd om att kombinera dessa.
MEN om du syftade på en dboll oral only kur så missade du nog helt att läsa föregående inlägg i denna tråd samt alla andra dboll oral only trådar som det "vimlar" om på forumet....zuck
Citera
2013-11-12, 23:13
Medlem
Citat:

Det går utmärkt att köra winnar och bollar samtidigt.
Vadå tillfälligt svullnar upp? Dbol bygger bra. Klart man ska vara
försiktig med orala för det.
Citera
2013-11-12, 23:33
Medlem
Går in med lite off här men TS tränar du på X-force gym?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in