2013-09-29, 18:34
Bannlyst
Finns det ngon sdan? Dvs dr allt ndvndigt r gratis. Ingen rsavgift p bankkort och gratis internetbank + gratis internetbetalning?
Citera
2013-09-29, 18:40
Medlem
Kostymnissens avatar
Handelsbanken har gratis telefon- och internettjnst. Kombinera det med ett kort frn t.ex. GE-moneybank.
Citera
2013-09-29, 18:44
Medlem
Alla stora banker??
Citera
2013-09-29, 19:13
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterj76
Finns det ngon sdan? Dvs dr allt ndvndigt r gratis. Ingen rsavgift p bankkort och gratis internetbank + gratis internetbetalning?
Hos Forex Bank som jag r mycket njd med har du gratis vanligt VISA utan kredit med fria uttag inom EU och gratis internetbank med betalning men eftersom Handelsbanken har bttre gratis internetbank med inbetalning s kr jag med bda bankerna.
Citat:
Ursprungligen postat av Rolle55vakt
Alla stora banker??
Det vill jag inte pst, de flesta tar ut rsavgift fr kort och internetbank men det beror p vilka du menar med stora?
Citera
2013-09-29, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe
Hos Forex Bank som jag r mycket njd med har du gratis vanligt VISA utan kredit med fria uttag inom EU och gratis internetbank med betalning men eftersom Handelsbanken har bttre gratis internetbank med inbetalning s kr jag med bda bankerna.

Det vill jag inte pst, de flesta tar ut rsavgift fr kort och internetbank men det beror p vilka du menar med stora?

Handelsbanken, Seb, swedbank och nordea.
Citera
2013-09-29, 19:34
Medlem
Handelsbanken har ett kort som heter "frikortet" som r avgiftsfritt. Internetbanken r ocks avgiftsfri.

Hr har du en lnk: http://www.handelsbanken.se/shb/INeT...2571FC003BEFBB

Gr du in och bestller det p nrmaste Handelsbankenkontor kan du f hem bankdosan samtidigt.
Citera
2013-09-29, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SECOND-THOUGHT
Handelsbanken har ett kort som heter "frikortet" som r avgiftsfritt. Internetbanken r ocks avgiftsfri.

Fast det r vl ett Maestro, och fungerar inte p lika mnga stllen som ett Mastercard eller Visa?

Citat:
Ursprungligen postat av frank_pe

P vilket stt r Handelsbankens internetbank bttre n Forex internetbank?
Senast redigerad av peterj76 2013-09-29 kl. 20:02.
Citera
2013-09-29, 20:00
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Handelsbanken, Seb, swedbank och nordea.
Handelsbanken har rsavgift p 250:- fr VISA, S|E|B tar lika mycket och 120:-/r fr internetbank, samma sak hos Swedbank med VISA och 175:-/r fr internetbank och hos Nordea kostar VISA 288:-/r samt 144:-/r fr internetbank!

Och personligen vill inte jag vara begrnsad till ett simpelt Maestro eller VISA Electron kort som inte gr att betala med verallt.
Citera
2013-09-29, 20:01
Medlem
Citat:
Fast det r vl ett Maestro, och fungerar inte p lika mnga stllen som ett Mastercard eller Visa?

P vilket stt r Handelsbankens internetbank bttre?

Nu var det inte jag som skrev. Men jag kan intyga att den r bra. Bra layout, bra funktioner, enkel och plitlig. Dremot fredrar jag SEB. Bytte frn handelsbanken dit fr ett r sedan.
Citera
2013-09-29, 20:03
Bannlyst
Citat:
Nu var det inte jag som skrev. Men jag kan intyga att den r bra. Bra layout, bra funktioner, enkel och plitlig. Dremot fredrar jag SEB. Bytte frn handelsbanken dit fr ett r sedan.

Hur kommer det sig att du fredrar SEB?
Citera
2013-09-29, 20:06
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
P vilket stt r Handelsbankens internetbank bttre n Forex internetbank?
Handelsbankens knns skrare eftersom man loggar in med dosa / BankID och deras upplgg r bra nu nr dom har frbttrat designen och funktionaliteten.
Forex internetbank klarar inte e-faktura och man loggar in med engngskoder som skickas med posten.
Citera
2013-09-29, 20:15
Medlem
zorzes avatar
Kan bara hlla med, handelsbanken har gratis internetbetalning.

Gemoneybank har gratis Mastercard.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in