2014-03-18, 10:44
Medlem
TexasTigers avatar
Som ni påpekar finns det inte mycket att tillföra tråden längre. Något smaskigt skvaller har det väl nästan aldrig varit tal om? Det verkar inte hända så mycket kring Fanny som skulle kunna ha ett underhållningsvärde för oss. Det enda vi kan göra är att skratta gott åt hennes ogenomtänkta och desperata alster, vilket i alla fall jag börjar tröttna rejält på. Nej, Fanny måste komma på något nytt, annars kan hon kyssa sitt "kändisskap" farväl.
Citera
2014-03-18, 20:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TexasTiger
Som ni påpekar finns det inte mycket att tillföra tråden längre. Något smaskigt skvaller har det väl nästan aldrig varit tal om? Det verkar inte hända så mycket kring Fanny som skulle kunna ha ett underhållningsvärde för oss. Det enda vi kan göra är att skratta gott åt hennes ogenomtänkta och desperata alster, vilket i alla fall jag börjar tröttna rejält på. Nej, Fanny måste komma på något nytt, annars kan hon kyssa sitt "kändisskap" farväl.
Jo så är det. Tror hon vunnit över er hatare. Varför måste ni bara hata?
Citera
2014-03-18, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knyckare

hata?
Det är nog inte många som hatar Fanny. Vad får du det ifrån? Men en person som Fanny som hatar män, som vill införa kommunism, som tror att patriarkatet finns och förgiftar henne mm osv, väcker viss förundran.

Hon påverkar ju också en massa småtjejer som blir lika förgiftade och går med i sekten radikalkommufeminism och får sina liv delvis att leva i hat mot män. En som person ska kritiseras någonstans. Eftersom hon inte klarar att debattera, vilket i princip ingen feminist kan eftersom det saknas logik och linje i deras resonemang, så får vi kritisera och debattera henne här istället.

Men hon tillför inget längre. Hennes texter går som sagt runt och inget nytt tillförs.

Jag hoppas däremot att hon kan bli lycklig och glad och få ett jobb någonstans där hon inte gör ngn skada på samhället med sitt hat mot män.
Citera
2014-03-18, 21:38
Medlem
TexasTigers avatar
Citat:

Du borde fråga Fanny samma sak.

Fanny Åström - Kom i kontakt med ditt inre hat
Citera
2014-03-18, 23:36
Bannlyst
Citat:
Det är ju hon som hatar! Vi skrattar bara åt allt skräp hon vräker ur sej!
Citera
2014-03-19, 07:55
Medlem
Citat:

Jag är mer trött på "feminister" som Fanny, som lär ut att kvinnor aldrig har något ansvar för någonting de gör än vad jag hatar henne.
Citera
2014-03-22, 20:34
Medlem
FJLGs avatar
Inga ord behövs..

https://twitter.com/sinoes/status/447309735960662016
Citera
2014-03-23, 06:40
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FJLG
Inga ord behövs..

https://twitter.com/sinoes/status/447309735960662016

Hur hade hon tänkt sig göra det? Erbjuda snubben friligg? Då blir hon ju penetrerad vilket inte går för sig.
Citera
2014-03-23, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Hur hade hon tänkt sig göra det? Erbjuda snubben friligg? Då blir hon ju penetrerad vilket inte går för sig.

Hon har väl tänkt sig att göra som Helena, d.v.s. manipulera kvinnan i förhållandet tills kvinnan mår lika dåligt som Fanny gör.
Citera
2014-03-24, 12:00
Medlem
Det här är nog den bästa Fannyn på länge.
https://twitter.com/sinoes/status/447867965614985216

Så öppet, vem behöver fakta när man har sina känslor?
Citera
2014-03-26, 16:38
Medlem
SkurtDenOndas avatar
Ytterligare som stödjer att Isak är den som flyttade, från sin lägenhet...
Idag när jag skulle till Ica Väst och köpa köttfärs (19.90 kilot ) så passerade jag Fanny och Helena precis utanför och Ica Väst ligger ju bredvid låghusen där lägenheten ifråga ligger.
Citera
2014-03-26, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkurtDenOnda
Ytterligare som stödjer att Isak är den som flyttade, från sin lägenhet...
Idag när jag skulle till Ica Väst och köpa köttfärs (19.90 kilot ) så passerade jag Fanny och Helena precis utanför och Ica Väst ligger ju bredvid låghusen där lägenheten ifråga ligger.

Vad hemskt! Vad sjutton! köttfärs för 19.90 kr/kg... och ingen syntecken av Isac. Man börjar bli orolig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in