2013-09-27, 10:24
Medlem
DIEXELs avatar
Hittade i mitt trapphus (på ett av trappstegen, direkt intill nästa så man inte ser den när man går nedför trappan) i morse en tändare, nån jävla smakförstärkare i vätskeform från H&M (luktar vidrigt) och en hoprullad post it-lapp med bomull som filter och nå torrt brunt/svart skit med lite vita saker också i mixen(?).

Bild: http://oi42.tinypic.com/6hq7t5.jpg

Hm... Jag antar att det är nån tonåring som har lagt den där eftersom de tror väl att bara föräldrarna inte ser det så är det lugnt...
Citera
2013-09-27, 10:26
Medlem
DuSomTroddes avatar
Te och alvedon?
Citera
2013-09-27, 10:33
Medlem
knArkes avatar
Ja, varför skulle grabben inte springa runt med te på sig?
Troligtvis en hemgjord rökmix
Citera
2013-09-27, 11:16
Medlem
ManJuices avatar
Vissa tevarianter från Lipton brukar också ha sådana där "vita saker" i sig. Tror knappast att det är röka, kanske smaksatt tobak till vattenpipa i bästa fall.
Citera
2013-09-27, 17:46
Medlem
DIEXELs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManJuice
Vissa tevarianter från Lipton brukar också ha sådana där "vita saker" i sig. Tror knappast att det är röka, kanske smaksatt tobak till vattenpipa i bästa fall.

Då hade den väl inte vara inrullad som en joint (typ) med ena sidan med filtret (bomullet) som man ska ha i munnen och andra sidan var den väldigt ihoprullad för att tända på?
Senast redigerad av DIEXEL 2013-09-27 kl. 18:25.
Citera
2013-09-27, 18:01
Medlem
2.71828s avatar
Jag känner en snubbe som gärna meckar med te när han puffar på. Det kan vara något liknande, att någon har gjort egen rökmix dvs. Testa ta en liten puff och se vad som händer
Citera
2013-09-28, 09:04
Medlem
Ser som sagt ut som te. Vet att många blandar ut sina cannabinoider med te och ofta så smakar det bra också.
Citera
2013-10-01, 09:58
Medlem
ultrasunks avatar
jag blandade eget spice med te en gång så det är säker nå sånt. testa och se eller låt en kompis prova? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in