2013-09-27, 01:05
Medlem
Tjena ska till Köpenhamn imorgon och tänkte gå på strippklubb. Har aldrig varit där tidigare och tänkte be er om råd om vilken klubb jag skall besöka.
Vill inte gå till nån strippklubb där det är massa thai och öststatsluder.
Låt tipsen flöda!
Länka gärna hemsidan också om de har någon.
Citera
2013-09-27, 02:24
Medlem
Sunhizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Seeyainhell
Tjena ska till Köpenhamn imorgon och tänkte gå på strippklubb. Har aldrig varit där tidigare och tänkte be er om råd om vilken klubb jag skall besöka.
Vill inte gå till nån strippklubb där det är massa thai och öststatsluder.
Låt tipsen flöda!
Länka gärna hemsidan också om de har någon.

kakkaduan
Citera
2013-09-27, 07:23
Medlem
Eller den tvärs över gatan från Kakadua, Maxxim tror jag den heter? - Min polare fick bra service där
Citera
2013-10-01, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4D4MUS
Eller den tvärs över gatan från Kakadua, Maxxim tror jag den heter? - Min polare fick bra service där

Följde upp ditt tips om Maxxim och Kakadua. Var klädkod där. Kostym. Så vi drog till en strippklubb som låg några kvarter bort. Vet dock inte namnet på den men det var nog det sunkigaste jag varit med om. Inträdet var förhållandevis bra. 100dk. Men brudarna? Det första som slog oss när vi satte oss ner var en fet transa.
Inom några minuter hade vi 4 strippor som satt vid vårat bord. Alla så sjukt sunkiga. De var en negress, och resten öststatsbrudar förutom tidigare nämnda thai. Dock tror jag alla var riktiga kvinnor förutom thaien.
Vi beställde in lite att dricka. 1 öl och 2 redbull. 600:-dk! riktigt jävla girigt. Stämningen där inne var riktigt obehaglig så vi lämnade stället inom 15 min.

Så om någon läser detta som har funderingar på att gå på strippklubb i Danmark. Skit i det. Gör det i Sverige istället. Det är hundra gånger bättre och brudarna är så mycket fräschare i Sverige.

Chat Noir i Gbg förslagsvis är mycket bra. Oftast snygga och trevliga brudar.
Citera
2013-10-01, 21:56
Medlem
swebarbs avatar
stripklubbar är fan ripoff var man än går.. förstår inte ens vad man får ut av det? titta på fula luder som dansar å sånt? flera hundra för en sketen dricka.. stackare finns ju roligare saker man kan köpa för som 600dk då för tusan
Citera
2013-11-02, 05:59
Medlem
Sunhizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
stripklubbar är fan ripoff var man än går.. förstår inte ens vad man får ut av det? titta på fula luder som dansar å sånt? flera hundra för en sketen dricka.. stackare finns ju roligare saker man kan köpa för som 600dk då för tusan
Här vill jag egentligen bara "gilla" eller verifiera.. För det är faktiskt väldigt sant de du säger..
Citera
2013-11-02, 11:42
Medlem
mysigechriss avatar
Du får väl kränga på dig kostymen så du kommer in på Kakadua.
Citera
2013-11-26, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysigechris
Du får väl kränga på dig kostymen så du kommer in på Kakadua.
Är det inte bara massa thaikärringar på kakadua? Maxim har jag dock inte hört talas om innan.
Citera
2015-09-26, 12:01
Medlem
Bussar som fan.
Ska på svensexa i den danska huvudstaden. Vilken strippklubb rekommenderas?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in