Citat:

Ursprungligen postat av 
Pqp

Dumt att slösa dem genom att behöva tugga lypsyl och tappa en hel del av effekten som en bonus. Det enda som är jobbigt med att ta dem i rumpan är väl att man kan bli lite lös i magen, men det tackar i alla fall inte jag nej till som har kroniskt termos-bajskorvs-syndrom pga sub.

Jo, men jag skrev att det går 
även att tugga. Dummare att tvinga sig själv att ta den i pruppen om man inte vill. Hade man brytt sig om smaken hade man väl knappats gått och frågat på forum om medicin man hittat på gatan?
Min poäng var att OM han inte ville ta den i pruppen så fanns alternativet att tugga den.
Då är det ju enligt ditt argument dumt att ta något öht om man inte tar det intravenöst. Finns vissa som väger komfort vs effekt, jag själv gör detta. Jag föredrar inte stjärten eller nålar öht.
Till TS: Det är dock mycket riktigt som Pqp säger, däremot. Det är över 90% biotillgänglighet i röven, medans det är runt 30% oralt. Men de funkade lika bra på mig att tugga 2, som att köra dom i stjärten när jag testade (hade utskrivet mot njursten).