• 1
  • 2
2005-07-01, 01:48
Medlem
Bloodhounds avatar
Vart häromdagen och köpte upp mig på ett lager av stesstior och imovane. Började med att jag käkade middag hos en kompis, drog i mig några imovane av lagret och några stess. Underskattade onekligen effekten och mot slutet av middagen började jag sluddra. Kunde knappt prata utan försökte förklara att jag hade fått dåligt med sömn och var helt förstörd av det. Vet inte riktigt hur dom reagerade men lyckades tigga till mig en halv vodka av kompisen med löfte om att lämna tillbaka den. Drog iväg ner mot stan där jag visste att några kompisar hängde, sitter på bussen och dricker ren vodka och käkar stess och imovane på löpande band. Ringer till kompisarna som lovar att möta mig på linneplatsen, men sen dör min mobil. Fan tänker jag, och när jag kommer till brunnsparken så är jag helt förvirrad. Fattar ingenting av spårvagnskartan men lyckas på nåt konstigt sätt ta mig till linneplatsen. När jag sitter på en vagn på väg dit så får jag för mig att dra en dos till. Nattvagnen är helt fullsmockad med männsikor och jag står mitt ibland alla männirkor. Tar upp burken med stesolid och fyller näven innan jag drar fram imovanekartan. Trycker ut några stycken och har nu hela handen full med piller. Folk tittar suspekt som fan men jag är helt sönderflöddrar så jag bryr mig inte. Inser att jag inte har nåt att skölja ner med så jag halar upp vodkaflaskan och slänger i mig hela näven piller (en 15 st) med en rejäl klunk vodka. Jag känner hur dom försvinner ner i magen och sen... Plötsligt vänder det och jag spyr ut gamla hamburgare och vodka över hela golvet på spårvagnen (plus några människor som förskräckt ryggar tillbaka). Jag drabbas av ett akut panikanfall när jag ser det tiotal halvsmälta piller som ligger i min spya på spårvagnsgolvet så jag faller på knä i mina egna kroppsvätskor och börjar frenetiskt plocka ur pillrerna ur spyan och äta upp dom. Allt skjöljs givetvis ner med vodka. I detta läge har dom flesta medresesnärer tagit sig till ett betydande avstånd föutom en medelålders dam som närmar sig och frågar hur jag mår och vafan jag egentligen håller på med? Till svar får hon ett skrikande "Jamen det förstår du va? Man får ju inte slösa på knarket vettu!". Efter det så var min spårvagnsfärd oantastad. När jag kommer fram till linneplatsen så är jag helt borta. Villar runt totalt i slottskogen i en halvtimmme utan att veta varesig ut eller in. Tillslut hittar jag mina kompisar på ren lotto. Sen har jag knappt några minnen kvar. Mina kompisar berättade att jag var helt sönderflöddrad, sommnade på marken vid säldammen. Kom hem kl. 6 och blev utskälld av min morsa, hon tyckte jag var konstig och jag sa att jag druckit sprit. Hon hävdade att jag inte luktade sprit osv. Det jobbiga var att jag tappade flödder för 300kr den kvällen, har ingen aning om hur jag blev av med det. Jävligt surt. Sov till klockan 4 nästa dag och mådde kasst, känner mig inte riktigt i form för mer knark. Funderar på att ta ett uppehåll. Men galet var det...

//Bloodhound
Citera
2005-07-01, 07:40
Medlem
haha låter galet ja.. plockar upp skiten från spyan
Citera
2005-07-01, 07:48
Medlem
lowrides avatar
"Jamen det förstår du va? Man får ju inte slösa på knarket vettu!"
Citera
2005-07-01, 07:54
Medlem
amfolyts avatar
eheheheh... skrattade lite at det daer, men jag tror nog du borde ta det lite lugnare med pillren.
Citera
2005-07-01, 10:24
Medlem
Hahaha grattis du har vunnit priset för pundigaste inlägget Hahaha vad jag älskar såna här historier
Citera
2005-07-01, 11:46
Medlem
DxMs avatar
Fy fan jag skulle somnat för länge sen, en karta imovane plus en jävla massa stess.
Fan jag är helt borta efter 7 stilnoct, kommer inte ihåg ett skit då plus att min balans är inte av denna värld.
Har slagit mig sönder och fördärvad när man har haft stilnoct kvällar.

Men ack och ve jag tycker synd om dig.
Citera
2005-07-01, 12:28
Medlem
Tjacktorskens avatar
Jag lider med dig broder. Men ta det lugnt med godsakerna.
Citera
2005-07-01, 17:57
Medlem
Spliffmeisters avatar
När man käka fludder så tar man alltid med sig en viss mängd, inte en halv burk... Annars så går det som det gick för dig...
Citera
2005-07-01, 18:03
Bannlyst
Ibland avundas jag er som bor i storstäder och den anonymitet det för med sig. Om jag hade spytt ner bussen här i min stad och sen käkat upp pillren som följde med hade mitt liv varit totaltrashat om jag inte flyttade illa kvickt.
Citera
2005-07-01, 20:31
Medlem
stolens avatar
Haha fan vad äckligt! Eller det kanske inte var så äckligt när jag tänker efter...eller kanske...aja Imovane suger iaf!
Citera
2005-07-01, 21:41
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stolen
Haha fan vad äckligt! Eller det kanske inte var så äckligt när jag tänker efter...eller kanske...aja Imovane suger iaf!

Nejdå, det är riktig fest. Det enda jävliga är metallsmaken.
Citera
2005-07-02, 02:00
Bannlyst
Citat:
Det jobbiga var att jag tappade flödder för 300kr den kvällen, har ingen aning om hur jag blev av med det

Hmm, jadu det var mystiskt, huuuur kan det komma sig?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in