Flashback bygger pepparkakshus!
2014-11-23, 10:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Har också funderat på systemkraven sen tidigt i somras. Jag orkade dock inte avvakta med att uppgradera, men jag hoppas att mitt GTX 780 klarar av att driva runt det på 1080p ultra

Oj... Jag hoppas att min dator grejar detta: Intel i5, 3,6 GHz, 8 GB ram DDR3, AMD Radeon r9 280 X turbo 3 Gb... Vad tror du?
Citera
2014-11-23, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Oj... Jag hoppas att min dator grejar detta: Intel i5, 3,6 GHz, 8 GB ram DDR3, AMD Radeon r9 280 X turbo 3 Gb... Vad tror du?
Buhu, jag vann bara fem miljarder, tror du jag har råd att köpa en pizza? Det är ungefär så eran fråga känns. Har Rockstar lärt sig optimera bättre sen GTA IV så lär ni kunna maxa det. Så snyggt är inte spelet. Det känns jävligt självklart ändå.
Citera
2014-11-23, 20:44
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xennah
Buhu, jag vann bara fem miljarder, tror du jag har råd att köpa en pizza? Det är ungefär så eran fråga känns. Har Rockstar lärt sig optimera bättre sen GTA IV så lär ni kunna maxa det. Så snyggt är inte spelet. Det känns jävligt självklart ändå.

Själv tycker jag inte CoD Ghosts såg särskilt snyggt ut, men det var ju väldigt tungdrivet. Men absolut, hoppas dom inte tappar sig med optimeringen, men eftersom det utvecklades på PC först och främst (eller har jag missförstått det?) så bör du absolut ha rätt. Nervös är man allt ändå.
Citera
2014-11-24, 15:47
Medlem
TheOxides avatar
Citat:
Själv tycker jag inte CoD Ghosts såg särskilt snyggt ut, men det var ju väldigt tungdrivet. Men absolut, hoppas dom inte tappar sig med optimeringen, men eftersom det utvecklades på PC först och främst (eller har jag missförstått det?) så bör du absolut ha rätt. Nervös är man allt ändå.
Ja man får ju hoppas att det inte är en port. GTA IV var ju ett av de sämst portade spelen någonsin.
Citera
2014-11-24, 16:32
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheOxide
Ja man får ju hoppas att det inte är en port. GTA IV var ju ett av de sämst portade spelen någonsin.

Hittade källan jag syftade på i mitt förra inlägg.

Det står inte att det ursprungligen utvecklades på PC men där framgår att PC-versionen har varit i utveckling sedan 2012.

http://www.pcgamer.com/gta-5-bug-log...tx-11-effects/
Citera
2014-11-24, 17:40
Medlem
TheOxides avatar
Citat:
Hittade källan jag syftade på i mitt förra inlägg.

Det står inte att det ursprungligen utvecklades på PC men där framgår att PC-versionen har varit i utveckling sedan 2012.

http://www.pcgamer.com/gta-5-bug-log...tx-11-effects/
Ah, men iallafall bra att PC-versionen utvecklades separat.
Citera
2014-11-30, 19:21
Medlem
Shadowruns avatar
Citat:
Vad säger ni om detta då?
http://www.sweclockers.com/nyhet/195...opieringsskydd

Ptja. Jag kommer inte köpa spelet pga kopieringsskyddet. Trött på strul och det har det blivit mer än en gång.
Citera
2014-12-02, 20:59
Medlem
FladdertackanZanes avatar
För en oinsatt, betyder det nya "kopierings-skyddet" något för oss som just gör detta laddar ner kopierat material.
Tycker det oftast snackas om detta för nya spel, sedan några veckor efter release kommer skidrow eller någon av de andra tunga med en fullt fungerande produkt.
Citera
2014-12-04, 00:03
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FladdertackanZane
För en oinsatt, betyder det nya "kopierings-skyddet" något för oss som just gör detta laddar ner kopierat material.
Tycker det oftast snackas om detta för nya spel, sedan några veckor efter release kommer skidrow eller någon av de andra tunga med en fullt fungerande produkt.

Det gör nog ingen enorm skillnad. Crackers finns det gott om, så även om det kanske tar ett tag så är det nog bara en tidsfråga innan skidrow eller reloaded kommer med en version.
Jag skulle dock aldrig drömma om att ladda ner det med tanke på hur stort spelet lär bli, då jag inte skulle bli förvånad om det landar på cirka 50 GB. Men sen sitter jag ju bara med 8 Mbit/s
Citera
2014-12-05, 20:27
Medlem
cossinuss avatar
hej har gta 5 kommit ut till PC eller ? jag har letat och till och med laddat ner nånting på 5 gb., verkar lite liten för gta 5... När kommer gta 5 till PC ut ?
Citera
2014-12-05, 20:32
Medlem
bannaintekalasfilms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cossinus
hej har gta 5 kommit ut till PC eller ? jag har letat och till och med laddat ner nånting på 5 gb., verkar lite liten för gta 5... När kommer gta 5 till PC ut ?

http://www.pcadvisor.co.uk/features/...d-uk-rockstar/

27 Januari, Google is your friend.
Citera
2014-12-05, 21:32
Medlem
cossinuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bannaintekalasfilm
http://www.pcadvisor.co.uk/features/...d-uk-rockstar/

27 Januari, Google is your friend.

SHIT asså folk hinner ju tröttna på spelet när det kommer ut till PC. jag tror det blir dystra säljarsiffror för PC versionen. Men men det är väl så man undviker pirathärvan nuförtiden .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in