2013-09-24, 01:52
Medlem
Jag använder fönstret 'Egenskaper för Högtalare' (Speakers Properties) ganska mycket i Volymkontrollen. Den innehåller flikarna "Allmänt", "Nivå", "Förbättringar" och "Avancerat".

Jag försöker nu hitta en väg till att snabbt hamna i fliken "Förbättringar" som alltså finns i 'Egenskaper för Högtalare'-fönstret. Helst med en hotkey eller genväg.

Är det möjligt på något sätt?
Citera
2013-09-24, 11:37
Medlem
Skadat godss avatar
Windows 95, 98, eller vad?
Citera
2013-09-24, 12:13
Medlem
TheGovindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arman
Jag använder fönstret 'Egenskaper för Högtalare' (Speakers Properties) ganska mycket i Volymkontrollen. Den innehåller flikarna "Allmänt", "Nivå", "Förbättringar" och "Avancerat".

Jag försöker nu hitta en väg till att snabbt hamna i fliken "Förbättringar" som alltså finns i 'Egenskaper för Högtalare'-fönstret. Helst med en hotkey eller genväg.

Är det möjligt på något sätt?
WIN 7
http://windows.microsoft.com/en-us/w...-open-programs
Annars........
Assign shortcut key to that Windows shortcut

Once the shortcut has been created to assign a shortcut key to that Windows shortcut follow the below steps.

Right-click the shortcut and click Properties.
Click the Shortcut tab.
Click in the Shortcut key box and press a letter. For example, if you press "p" the shortcut key will automatically be made Ctrl + Alt + P. Which means if saved when pressing Ctrl and Alt and "P" all at the same time will run that shortcut.

// Lycka till Govinda
Citera
2013-09-24, 13:32
Medlem
Det är för Windows 7.

@TheGovinda, jag vet hur man skapar en vanlig genväg till ett program. Men jag försöker skapa en genväg till fönstret "Egenskaper för Högtalare" som finns i Volymkontrollen. Detta är inget program, bara ett aktivitetsfönster.
Citera
2013-09-24, 15:00
Medlem
Skadat godss avatar
Dra och släpp ikonen för Ljud till ex.vis Skrivbordet ifrån: Kontrollpanelen\Alla objekt på Kontrollpanelen, så har du åtminstone en något kortare/snabbare väg fram. Inte fullt ut vad du söker dock.
Citera
2013-09-25, 20:32
Medlem
TheGovindas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arman
Det är för Windows 7.

@TheGovinda, jag vet hur man skapar en vanlig genväg till ett program. Men jag försöker skapa en genväg till fönstret "Egenskaper för Högtalare" som finns i Volymkontrollen. Detta är inget program, bara ett aktivitetsfönster.

Testar en gång till..
http://www.sevenforums.com/tutorials...ts-create.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in