Tjena tjena,
Tänkte börja spela på 888 poker. Har installerat programmet och skapat ett konto. Men måste säga att det laggar lite och varje gång jag loggar in, cirka 1 min efter inloggning kommer en ruta där det står ''Connecting...''. Den rutan försvinner aldrig och måste stänga av programmet.
Hur löser jag det här?
Tog för 2 dagar sen ut en lagom stor summa då jag har stora connectivity problem (bara på 888 såklart) och supporten helt enkelt skiter i att svara. Hoppas pengarna går att ta ut. Hur lång tid tar det innan det släpps från 888?
Hej har nyligen börjat lira på 888poker, undrar om någon vet hur jag ställer in så man ser vinst %-chansen vid visade kort som det är standard på pokerstars?
Tänkte precis regga ett konto hos 888 men för en gångs skull läste jag, eller försökte läsa all text, och jag får intrycket att dom skyddat sig från allt vad utbetalningar heter, mycket som ska uppfyllas och även då verkar dom ha rätt att låta bli att betala ut. Skulle det vara så så skulle dom knappast ha några spelare vilket dom har, är det någon här som tagit ut och kan verifiera om det fungerar friktionsfritt eller om man ska ta kontakt med familjejurist redan innan man begär ett uttag?
Är det någon som har erfarenhet av 888's member-to-member-transfer?
Sker överföringen omgående, eller den sak verifieras och godkännas av personal först?
Om ja; hur lång tid tar verifikationen? Timmar? Dagar?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!