Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-07, 14:41
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungKlure
Är det någon som har erfarenhet av 888's member-to-member-transfer?
Sker överföringen omgående, eller den sak verifieras och godkännas av personal först?
Om ja; hur lång tid tar verifikationen? Timmar? Dagar?

överföring sker direkt.
angående posten innnan. Jag ahde inga problem att verifiera kontot och även om utbelaningar tar ett par dagar så kommer allt ut som det ska. 888 är en ok spelsida enligt mig.
Citera
2018-02-05, 11:32
  #26
Medlem
Casha ut från 888

När man ska casha ut från 888 kan man välja preferred withdrawal currency. Kontot är i dollar. Vad bör man välja? SEK eller dollars? Någon som vet?
Citera
2018-02-22, 14:55
  #27
Medlem
adolf512s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjallturken
När man ska casha ut från 888 kan man välja preferred withdrawal currency. Kontot är i dollar. Vad bör man välja? SEK eller dollars? Någon som vet?
Jag plockade ut mina vinster i sek och fick ut 7.75 sek/dollar.

Funderar på att sätta in igen för att få bonus, är "PRIZE10" bästa bonuskoden nu?
Citera
2018-02-22, 22:13
  #28
Medlem
SpiceDiamonds avatar
888poker är ju helt jävla värdelöst. Satte in pengar med en bonuskod trodde att bonusen skulle försvinna efter att jag gulat men icke, gjorde en ny insättning och måste fortfarande omsätta min gamla bonus innan jag kan göra ett uttag. Jävla scam!! PokerStars är 100x bättre.
Citera
2018-02-28, 16:28
  #29
Medlem
ludwiqs avatar
Hittar inte PLO cash game i mobil appen? Det ska väl vara möjligt? Hur isåfall?
Citera
2019-11-03, 02:26
  #30
Medlem
Hur fan stänger man av ljuden vid bordet? Finns ingen inställning jag kan finna.
Citera
2019-11-03, 10:18
  #31
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ddekadens
Hur fan stänger man av ljuden vid bordet? Finns ingen inställning jag kan finna.

Har du Windows så kan du stänga av allt ljud från den applikationen i Windows Volume Mixer.
Citera
2020-03-24, 23:16
  #32
Medlem
Är det krångligt att ta ut?
Citera
2020-04-23, 21:55
  #33
Medlem
1SickMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Är det krångligt att ta ut?
Nej!
Citera
2020-06-19, 14:46
  #34
Medlem
LucNNs avatar
Det verkar ändå vara krångligt att ta ut. Fast att man i dk loggar in med statlig online ID, så kan dom inte udbetala före dom “verifierat” Mitt pas. Och vem vet hur länge det tar. 2 dagar and counting. Ingen support värd namnet.

Är det ett scam eller kommer dom utbetala till slut? Och hur lång tid brukar det ta?
Citera
2020-06-19, 14:47
  #35
Medlem
LucNNs avatar
Btw roligt att denna tråden enbart är gnäll, indikerar ju hur landet ligger i fallet 888poker... herrejesus.
Citera
2020-07-27, 19:32
  #36
Medlem
LucNNs avatar
Hoppppsan, nu drog scammersna igång.

Har vunnit bra i poker. Förra månaden cashade jag ut några tusen. Sen denna månad cashade jag ut 15k och 4-5k några gånger.

Sen skulle jag casha ut 24k, och helt plötsligt så menade dom inte att Mitt pass och bank-login etc. var bra. Nu ville dom ha Mitt bankkort fotad, fram och bak. Sagt och gjort, dom skulle nu frige mina pengar. Fuck off. Inte sett skuggan av dom, utan dom ligger och snurrar med den jävla gula “ångra utbetalning”... inne på andra veckan nu.

Känns ju lagom tråkigt.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback