Får roliga bilder framför mig nu att Jeppe sitter uppkopplad med 20 fb nick här inne samtidigt och skriver. Försöker övertyga sig själv att han är en ängel
Du förväntar dig att hitta partnern du ska leva hela livet med... I PH????
Jag pallar inte dessa skevt-moraliserande asen i denna serie, de svinar och äcklar sig framför hundra tusentals tv-tittare och har mage att peka o moralisera över en snubbe som spelar spelet. Jag blir helt jävla GALEN pp henne...
Precis man ska diskutera programmet, inte gå till massa vidriga personliga påhopp och skriva hennes fulla namn i det med en massa vidriga önskemål om vad man vill ska hända henne. Det är inte en diskussion om programmet. Det har spårat ur förlängesedan.
Hoppas ni hamnar med i Aschbergs nya program näthat
Är det så konstigt? Jag menar, de är ju människor och umgås med varandra 24/7 i ett par veckor och vi får enbart ta del av ett urvalt material som funkar i tv-dramaturgin. Det vore ju underligt om de inte glömde bort varför de är där och knyter an till varandra känslomässigt. Äckliga människor som Jeppe saknar ju hämningar och får således en fördel gentemot mer empatiska människor.
Faktum kvarstår. Sedan kan man väl diskutera huruvida han har spelat snyggt eller ej. Jag hatar dock dessa personer för att INGEN VILL SPELA. Förutom Jeppe då. Och Niklas.
Faktum kvarstår. Sedan kan man väl diskutera huruvida han har spelat snyggt eller ej. Jag hatar dock dessa personer för att INGEN VILL SPELA. Förutom Jeppe då. Och Niklas.
Vilket faktum? Ja, faktumet att människor investerar känslor i varandra stämmer -- vilket gör det hela inte särskilt konstigt. Mer konstigt är att så många sympatiserar med skitstövlar för att de rent pragmatiskt vinner.
Vilket faktum? Ja, faktumet att människor investerar känslor i varandra stämmer -- vilket gör det hela inte särskilt konstigt. Mer konstigt är att så många sympatiserar med skitstövlar för att de rent pragmatiskt vinner.
Vad programmet går ut på? Är du på riktigt? Försök hålla känslorna utanför, lite iaf.