2014-02-04, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmerLjus
Även om ni tuffa skribenter här inne hatar Emelie så är de väll inte rätt att köra detta näthat? Det är en ung tjej ni snackar om. Empatilösa jävla 16 åringar

Jag kan bara tala för mig själv. Jag uttrycker bara min högst personliga åsikt om Emelie. Är inget jag håller hemligt i verkligheten, hade kunnat säga det till henne om hon stod framför mig. Tycker hon verkar vara en extremt otrevlig och dryg person.

Och att det är en "ung tjej" vi pratar om är ju delvis inte sant, och har delvis inte med saken att göra. Hon är tillräckligt gammal för att förstå konsekvenserna av sina handlingar, och hon har full kontroll över sina handlingar. Hon har även självmant gått med på att ställa sig själv i strålkastarljuset på det här sättet, och då får man ta den kritiken. Ville hon inte bli hatad skulle hon nog inte valt att ställa upp i ett program på en kanal som över 75% av befolkningen(kan vara uppemot 90%, har inte full koll) har tillgång till.
Citera
2014-02-04, 22:31
Medlem
jenny747s avatar
Jag orkar inte med Emelie. Hur fan betedde hon sig idag? Jag uppskattar kaos i program som PH, Big Brother eller liknande, men Emelie gör att jag skäms å hela den kvinnliga rasen. Fy fan vilken vidrig människa.

Niklas och Aina borde vunnit, men det skeppet har ju seglat.
Även Samir har varit sjukt skön andra halvan av programmet (störde mig som fan på honom i början ju), men Anja gillar jag inte speciellt mycket så vill hellre att Aina vinner än henne.
Jeppe är dryg som fan.
Thobias har jag inget emot men vore helt sjukt om Mia vinner efter att ha kommit in igen i näst sista programmet.

Förutsatt att paren splittar prissumman tycker jag ändå att Samir och Anja är minst äckliga, men hade jag fått välja par själv hade jag satt Aina och Samir ihop.

Nåväl, tror T+M vinner. Men vi får väl se imorgon..
Citera
2014-02-04, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av byggmicke

Tror att det feta bråket ändrar många människors uppfattning, vem vill stå bredvid Emelie liksom?
Citera
2014-02-04, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard

Det verkade visst som att jag hade rätt va?
Citera
2014-02-04, 22:35
Bannlyst
Samir är så missförstådd.

Emelie ska sluta lägga näsan i blöt och Anja är en sån jävla tönt.
Citera
2014-02-04, 22:36
Medlem
Otroligs avatar
Älskar hur Samir fick Linnea att knipa omgående. Var fick hon luft ifrån liksom?
Citera
2014-02-04, 22:37
Medlem
fy fan vad äcklig emelie är. attityd + dialekt + utseende. hatar henne.
Citera
2014-02-04, 22:37
Medlem
Stratakastas avatar
http://i13.tinypic.com/61lvc05.jpg

http://stoppapressarna.se/sites/default/files/styles/flexslider_full/public/emelie1.jpg
Citera
2014-02-04, 22:38
Medlem
Anja är så jävla borta alltså. Det finns verkligen ingen gräns.

EDIT:

shit vad liten Jeppe blir under pandoras ask. frågar paow "kommer du kunna förlåta mig" med puppy eyes haha
Citera
2014-02-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apologi
Trodde tråden var till för att diskutera programmet? Bara för man ogillar någon ska man inte få yttra sig då det kan uppfattas som taskigt? Glöm inte att hon själv sökt till programmet och får stå för konsekvenserna av hennes beteende.

Att man ska behöva förklara 1+1 för dig bevisar att du är vad, hennes syrra?

Edit: lillesyrra.
12 isch?

Precis man ska diskutera programmet, inte gå till massa vidriga personliga påhopp och skriva hennes fulla namn i det med en massa vidriga önskemål om vad man vill ska hända henne. Det är inte en diskussion om programmet. Det har spårat ur förlängesedan.

Hoppas ni hamnar med i Aschbergs nya program näthat
Citera
2014-02-04, 22:39
Medlem
Tshabalala.s avatar
emelie är så jävla äcklig
Citera
2014-02-04, 22:40
Medlem
Lost-Highways avatar
Jeppe vänder kappan efter vinden...

Svårt att tro att han bara är 23 år gammal, ser ut att vara närmare 40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in