2014-01-14, 23:50
Medlem
TheMentalitas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cilang
Jo, så de kommer troligtvis visa vem det var i morgondagens avsnitt. Eller längre fram. Min gissning är dock att det inte är sagg, det kan säkert vara nån brud som gjorde det. Är nog inte så många som vill onanera öppet i PH

Jag tycker så många i huset verkar ta för givet att det verkligen är någon som ejakulerat på bilden. Kan ju lika gärna vara typ vaniljsås haha.

Edit: Bilden!! Hahaha. Jävla greve!
Citera
2014-01-14, 23:53
Medlem
Smoshens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Såhär?

http://www.n0.se/v/f/2e55f_emelie.jpg

http://img2.moonbuggy.org/imgstore/orson-welles-clapping.gif
Citera
2014-01-14, 23:59
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av h936860
Såhär?

http://www.n0.se/v/f/2e55f_emelie.jpg
Bara att börja sprida på instagram under #jagärjesus #paradisehotell2013
Citera
2014-01-15, 00:00
Medlem
fuzemans avatar
Noll självinsikt.

Vilket jävla liv det blev över den misstänkta sperman på Emelies bild?

DE HADE JU FÖR FAN STOPPAT UPP EN BOLL I FITTAN ALLIHOPA OCH MATAT EN KILLE MED UTAN HANS VETSKAP.

Det är fan så mycket värre och snarast ett sexuellt övergrepp. Hoppas nån mer sprutar på henne imorgon (om det nu var sperma).
Citera
2014-01-15, 00:08
Medlem
Urijahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuzeman
DE HADE JU FÖR FAN STOPPAT UPP EN BOLL I FITTAN ALLIHOPA OCH MATAT EN KILLE MED UTAN HANS VETSKAP.

Precis. Tänk bara vad Aftonbladet hade skrivit om killarna hade runkat bulle och lurat en av tjejerna att äta den. Det är ungefär samma sak...
Citera
2014-01-15, 00:11
Medlem
Traveller2007s avatar
Vilket jävla trash som är med i PH. Alla tjejerna är fula och äckliga. Hoppas någon drar en Breivik på hotellet så vi slipper se mer!
Citera
2014-01-15, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bernt-Benny
Tror fan också de.
Aina verkar ha sjukt många kompisar nu efteråt

(Svar på att Aina och Samir vinner Ph, hittar ej huvudskribenten så citerar ditt svar på det)

Har svårt att tro det att (Aina) iaf står som vinner då hon la upp ett foto på Insta när hon var på Ikea och provade en säng, med tagsen Snälla-köp-mig-en-säng + Snälla-tomten + Så-jävla-pank, etc etc...
Om hon hade vunnit hade hon väll först och främst kunnat unna sig en säng utan att få hål i plånboken + att hon verkar slava runt på ett kafee och jobba. Så nej, därför tror jag inte att de (eller iaf Aina kommer stå som vinnare.)
Citera
2014-01-15, 00:20
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrBates1
Har svårt att tro det att (Aina) iaf står som vinner då hon la upp ett foto på Insta när hon var på Ikea och provade en säng, med tagsen Snälla-köp-mig-en-säng + Snälla-tomten + Så-jävla-pank, etc etc...
Om hon hade vunnit hade hon väll först och främst kunnat unna sig en säng utan att få hål i plånboken + att hon verkar slava runt på ett kafee och jobba. Så nej, därför tror jag inte att de (eller iaf Aina kommer stå som vinnare.)
Å andra sidan är det väl inte säkert att man får pengarna direkt när man har vunnit, utan det skulle kunna vara så att man får dem när finalen har visats på teve. Dessutom, om de redan hade fått pengarna skulle nog produktionen vara nogranna med att förmana vederbörande att vara försiktig med att vifta med sina pengar allt för mycket. Är det tydligt att en av deltagarna har mycket pengar och köper dyra saker är detta väldigt misstänksamt och riskerar att spoila vinnaren i förtid.
Citera
2014-01-15, 00:25
Medlem
Haha så jävla rätt åt Emelie, skit ska skit ha. Behöver väl inte säga så mycket mer då ni redan har sagt allt som går att säga om hur vidrig hon är. Tjejerna överlag beter ju sig som psykfall.

Big up till dig som "tog saken i egna händer" och man kan ju bara hoppas att det blir en trend som Emelie senare får se.

Angående parcermonin så känns det jävligt oklart. Om nu th och Linnea ska välja av samma kön (herregud ) så är det en kille som åker.

Thobias är immun och lär stå med Mia.
Niklas åker inte (såna jävla spoilers hela tiden) och lär väl bli vald av th.
Samir lär stå med Anja, tror ingen vågar gå in där.

Sen är det jävligt svårt, Fröidh vill ju inte stå med äcklet Emelie då hon sa att han inte kunde lita på henne. Joppe vill inte heller stå med Emelie då hon typ hatar honom. Linnea kommer välja Aina eller Emelie och kan då välja om hon vill ha ut Fröidh eller Joppe.

Har svårt att se Niklas lipa för någon annan än Fröidh men spoilern är ju så uppenbar så man blir lite misstänksam.

För övrigt är det grymt tråkigt att brudarna har en så stor fördel. 11 pers i huset varav 5 brudar och 2 uppenbara gay-snubbar. Plus att brudarna typ hatar killarna. Nä TV3 har verkligen gjort bort sig denna säsong, tyckte att de två senaste har varit klart godkända men den här säsongen är bara skit. Som Emelie typ.
Citera
2014-01-15, 00:25
Medlem
ojojros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traveller2007
Vilket jävla trash som är med i PH. Alla tjejerna är fula och äckliga. Hoppas någon drar en Breivik på hotellet så vi slipper se mer!
Ingen tvingar dig att kolla?

OnT: Gillar Joppes kommentar "Jag smällde igen dörren för att visa att jag var arg". På plats fick han då inte ur sig mycket
Citera
2014-01-15, 00:26
Medlem
fuzemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urijah
Precis. Tänk bara vad Aftonbladet hade skrivit om killarna hade runkat bulle och lurat en av tjejerna att äta den. Det är ungefär samma sak...

Det vore precis samma sak! Det hade väl TV3 aldrig sänt heller i detta ojämställda könsförtryckta land. Jävla sprutluder med noll självinsikt.
Citera
2014-01-15, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
Å andra sidan är det väl inte säkert att man får pengarna direkt när man har vunnit, utan det skulle kunna vara så att man får dem när finalen har visats på teve. Dessutom, om de redan hade fått pengarna skulle nog produktionen vara nogranna med att förmana vederbörande att vara försiktig med att vifta med sina pengar allt för mycket. Är det tydligt att en av deltagarna har mycket pengar och köper dyra saker är detta väldigt misstänksamt och riskerar att spoila vinnaren i förtid.

Sant. You got a point there.
Får se i finalen helt enkelt vem eller vilka som ror hem det. (Fan att jag ens kommenterar det här skirprogrammet!)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in